- Azt hiszem az lesz a legjobb ha most egyedül hagyunk benneteket.- fogtam Noah kezére. Szerintem most nem kellenek plusz személyek ide . Vissza kell menni a fiúnkhoz nem hiszem hogy azt érzi elhanyagoltuk.. én viszont nagyon érzem már a hiányát.
Thomas szemszöge;
Képtelen vagyok elengedni törékeny testét , itt van mellettem . Újra itt van az én gyönyörű kislányom , azután hogy mindenki elhagyta a szobát lassan összeszedtem magamat. Erősnek kell látnia .
- Mi.. miért sírsz? - kérdezte sírástól elfolytott hangon , istenem . Próbál erősnek tűni de mindjárt elsírja magát.
- Azért mert nagyon boldog vagyok .. azt hittem hogy soha többé nem foglak látni.. én Lyiona én nem tudtam rád jobban vigyázni.. nem érdemelek meg ..- fordultam el tőle .
- Kérlek.. neh dobj el..- sírta el magát , én nem akkarom . Azt hiszem most nagyon rosszul fogalmaztam..
- Egyetlen gyönyörű kislányom , eszemben sincsen téged eldobni. - öleltem erősebben magamhoz .
- Soha nem is akartalak ! Örökké melletted akkarok maradni,nagyon - nagyon szeretlek. - nem tudom hogy valaha képes leszek e bepótolni az elveszett időt.
- Én .. én anya .. - soha nem hallottam még ezt annyira gyönyörű szó .. az én kislányom ..
- Egyetlenem !- sírtam el magam újra .
- Ugye .. nem kell őket elhagynom ? - nem kérném ezt tőle . A családjuk.
- Nem !- csókoltam homlokára.Arian szemszöge:
- Ugye nincsen semmi baj? Rendben lesz minden ? Noah mondj valamit ..- nem szabad idegesnek lennem .. Nyugalom .. Jobban aggódok mint anya .
- Shh , Arian . Nyugodj meg szépen , minden rendben va..- miért fagyot le hirtelen .
- Lyiona !- fordultam hirtelen hátra . Lyiona mosolyogva fogta Thomas bácsi kezét , tehát minden rendben van . Ugye minden rendben van ? Térdre ereszkedettem . Annyira megkönnyebbültem hogy már minden rendben van .
- Arian? Jól vagy ?!- guggolt egyből mellém Noah.
- Semmi baj, rendben vagyok . Tudod csak megnyugodtam hogy minden rendben van !- dőltem mellkasának.
- Felség. Azt hiszem vissza kellene vinni a fiamat a szobába . - dehogy is , tényleg nincsen semmi bajom . Anya túlságosan sokat aggódik.
- Anya minden rendben van velem és a gyermekemel !- simitottam hasamra .
- Anyaa .. én is ..én is !!- hajolt hasamhoz Jacob .- Anya !- nézet fel vidáman rám .
- Igen kicsikém?- simitottam hajába.
- Ugye velünk marad ?- már miért ne maradna velünk.
- Persze , miért kérdezted?- kíváncsian néztem arcára.
- Azért..azért mert .. - arca hirtelen megváltozott.
- Jacob?- húzta fel Noah hasamtól.
- Hegyes fülű ember elfogja venni .. - remegett meg apró teste.
- Jacob? Miről beszélsz? Nem fogja senki elvenni tőlünk?- valami nincsen rendben a fiammal.
- Kicsikém, álmodtál róla?- húzta el tőlünk anya , Jacob aprót bólintott.
- Anya ?- na jó egyáltalán nem értem hogy mi történik. Most állt minden helyre de mintha megint gödörbe léptünk volna .
- Rhok az . - micsoda ő? Ezt most nagyon nem értem.- Nem értem mégis miről beszélsz..- álltam fel Noah segítségével.
- Rhok.. ősi vér folyik az ereiben .. tehát képes olyan dolgokra amikre mi egyszerű elfek nem . - tudom hogy a nemes elfek képesek ..hogy is mondjam mágiát használni.. nem olyanok mint a varázslók . A nemesek csak alapokat tudnak megcsinálni.
- Képes a jövőbe látni és irányítani is azt .- hiszek anyának viszont ez egyszerűen lehetetlen.
- Ivott egy varázsló véréből .. egyszóval képes arra amire egy varázsló .. - nem.. nem .. nem . Ezt nem fogom elfogadni . Az életünk jelenleg rendben van most pedig ..
- Várj akkor .. tudta hogy Thomas bácsi elfog szökni?- ha tudta akkor .. direkt hagyta ?
- Kyo az egyetlen személy aki ebben a helyzetben megtudná állítani..
YOU ARE READING
A herceg ¶Befejezett¶
FanfictionEl kellett jönnöm nem maradhatam tovább ott.. ha tudomást szerzett volna a családja az állapotomról.. így jobb neki is és nekem is .