- Sajnálom úrfi de nem tehetek semmit .. a családomat fogva tárja Rhok .. Ha bármit teszek a családom fogja elszenvedni a .. - az elf nép nem az erőszakról híres de amióta Rhok uralkodik minden megváltozott.. félelemben tartja a népet .. ebből én ebben az elmúlt egy hétben értesültem .. amikor gyerek voltam nem sokat érzékeltem az egészből . Anyáékal mi nem éltünk az elf-ek közelében úgy értem hogy mi egy nagyobb birtokon éltünk távol mindentől . Azt hiszem ezzel is próbáltak védeni mindentől .
- Nyugodjon meg ! A vőlegényem elfog jönni kiszabadítani minket . Biztos vagyok benne ! - próbálom tartani magamban a reményt . Rhok képes arra hogy a jövőbeli képeket lássa.. tehát azt is látja amikor ellene tervet szőnek..
Ezért próbáltam Rhok figyelmét terelni.. az elmúlt héten éppen ezért fordítottam rá több figyelmet.. szenvedtem attól ahogyan hozzám ért .. a figyelme így csak is rajtam volt esélyt adva a többieknek.
- Hallkaban , úrfi . - nézett aggódva körbe .
- Elnézést ..- kaptam szám elé kezemet.
- Kérem álljon fel .. A ruhát segítek feladni.. - a ruhát.. gyönyörű darab lenne ha nem pont ezzen az alkalman kellene hordanom..Noah szemszöge:
- Miért annyira nehéz megérteni hogy én megyek és pár katona.. nem szeretném hogy Arian idő előtt szedje le fejemet.. - boldog találkozást szeretnék nem pedig kivégzést.. bár az is meg lesz csak nem az enyém. Tehát a szülei nem jöhetnek .
- Felség , ön nem ismeri a kastélyt mi pedig igen . - van igazság abban amit mond .. de a kastélyt ők se ismerhetik ám annyira . Amúgy is már eldöntöttem hogy nem jönnek .
- Inkább maradjanak itt az unokájuk mellett. - vettem magamhoz a kardom .
- Igaz hogy maga egy ország uralkodója , viszont nem a miénk . Magával megyünk a fiúnkért !- miért kell ennyire önfejűnek lenniük .. bármit is tennék úgy se tudnám megváltoztatni a döntésüket..
- Anya , vigyázz kérlek a fiamra ! Nemsokára vissza jövünk ..- kettővel több probléma .. nem tudom mennyire tudják magukat megvédeni.. Azt de hogy ott minél fogunk találkozni ..***
- Jobb oldalon az alaksor felé van egy kisebb bejárat . - engedte le haját Arian anyukája, nem teljesen értem hogy ezt miért kellett éppen most.
~ Hallottad hogy Rhok úr menyasszonya éppen várandós? ~ az enyém senki másé.. ezért még megfog fizetni az a ..
~ Igen .. szegény ártatlan teremtés .. Ő Ary kisfia, Arian .. el se tudom képzelni a szülei mit érezhetnek.. emlékszel amikor eltűnt? Olyan sok szenvedésűk lehetett.. ~ nehéz időszak volt mindenkinek de a szülei biztosan a poklok poklát járták meg akkor .
~ Nem akkarom elképzelni hogy milyen élete lesz ezek után .. azt hallottam hogy amint a gyermeke megszületik egyből vízbe fojtják.. Lehet hogy szegényke a gyermeke születése előtt megfog halni .. annyira törékeny és gyenge a fiú..~ Arian szülei rémülten figyelik a kastélyba sietőket.. nem kellett volna velem jönniük ezt hallani.. fájdalmas volt.. Ne aggódj Arian már itt vagyunk érted .~ Ary , tényleg te vagy az ?~ észre se vettem hogy valaki mellénk lépet .. nagyon bele merültem az előbbi beszélgetés kihallgatásába ..
~ Iun ? Mit csinálsz itt.? Te is a.. a ..~ képtelen kimondani ..én se lennék képes rá.
~ Láttam az arcodat amikor a lovaknál voltatok .. Arian.. szegény .. - húzta erősen magához Arian anyukáját.. össze vagyok zavarodva.
~ Ki kell menteni őt.. ezért vagyunk itt ..- szakadtak el egymástól.
~ Értem , gyerek adok nektek ruhát . Azt hiszem könnyebb így bejutni mint a titkos járaton . ~ okos egy elf , de akkor se tudom hogy kicsoda.. mi van ha átver minket és Rhok embere?.. Minden nagyon gyorsan történik.. olyan egyszerű az egész , valami baj lesz .
~ Felség, bízzon benne ! Gyerekorom óta ismerem . ~ lehet megváltozott azóta .
~ Felség? Ő.. ő itt.. ~ normális a meglepetsége hiszen nem is lehetnék itt .
~ A fiam vőlegénye .. menjünk majd mindent elmondok!~
ESTÁS LEYENDO
A herceg ¶Befejezett¶
FanficEl kellett jönnöm nem maradhatam tovább ott.. ha tudomást szerzett volna a családja az állapotomról.. így jobb neki is és nekem is .