11.

880 54 4
                                    






- Lavort..- szorítottam szám elé kezemet .. Miért arra kell ébrednem hogy valami megint ki akkar kívánkozni belőlem . Másrészt mikor is aludtam el ? Nem emlékszem hogy mi történt miután találkoztam az anyakirálynéval .
- Tessék , adj ki mindent ..- tolta mellkasomhoz a lavort Noah ..
- Shh , csak vegyél levegőt. Adjanak vizet !- nem akkarom hogy így lásson ez annyira zavaró..
- Fordulj el .. kérlek ..- néztem egy pillanatra rá majd újra lefelé. Noah lágyan masszírozni kezdte hátam ez annyira jó érzés . Megnyugtató.  Utálom amikor rosszul vagyok alapján félek attól amikor valami nem lent hanem fent jön ki belőlem. Megmagyarázni nem tudom de olyan kellemetlen az egész .
- Jól van édesem , igyál egy kicsit aztán dölj vissza az ágyba . - tolta előlem a nem igazán szép szinnel töltőt lavort..
- Sa.. sajnálom hogy így kellett látnod ..- dőltem erőtlenül mellkasának.
- Ez nem a te hibád , ne aggódj miatta . - fonta oldalamra kezét .






- Arian .  Azt szeretném ha az orvos megvizsgálna .- rá néztem majd bólintottam.
.. Tudom hogy úgyse  hagy addig békén, meg hát nekem is könnyebb lesz utána a lelkem.
- Jöjjön be !- nagy levegőt vettem a másik amit nagyon nem szeretek az orvosok .. mindig rossz hírt hoznak .. jó nem mindig de legtöbbször .
- Felség . Rég láttam Arian úrfi .  Tudom hogy nem szereti a vizsgálatokat de ne aggódjon nem fog bántódása esni. - Otta milyen magas lett.. sokkal alacsonyabb volt nálam akkor amikor utoljára láttam.
- Feleség kérem segítse fekvő helyzetbe . A pólóját pedig húza fel a mellkasáig ..- zavarbaejtő lehet ezt kérni a királytól na de én mennyire zavarban lehetek .. Noah elengedte oldalamat majd lassan az ágyba tolt.. ez most annyira .. olyan jó lenne ha más nem lenne itt rajtunk kívül .
- Milyen jellegű tünetei vannak ?- húzta fel ruhája újat Otta.
- Az egész csak ma reggel kezdődött . Enyhén szédültem és képtelen voltam enni .. persze tegnap délután óta nem is ettem . Nagyon nem bírom a hintókat.. rosszul szoktam lenni . - fogtam ruhámra , Noah túlságosan felhúzta.
- Az ájulás lehetett az étel hiánya miatt . - ájulás ?
- Elájultam ?- néztem értetlenül Noah-ra , csak bólintott . Tehát ezért nem emlékszem másra ..






- Kéményebnek érzem a hasát mint ami a megszokott lenne .. - gondolkozott el hangosan Otta .
- Úgy tudom kihordot egy magzatot . A szülés milyen volt ? Volt bármi felé komplikáció?- fájdalmas volt .. fájdalmas és hosszú.
- Fájdalmas volt és sokáig tartott .. Nem volt közben semmi , Jacob nagyon nagy újszülött volt..- ez megmagyarázza hogy miért volt az egész várandósságom annyira nehéz .
- Miért kérdezte ennyire hirtelen ?- mire gondolhat ?
- Egy lehetőséget kizártam . Tudja Arian sok nő esetében komplikáció léphet fel ami évek elteltével jelentkezik csak .  Önnél valószínűleg nem ez áll fent ..- ennek örülök .
- Mit evet tegnap ? A legvalószínűbb az hogy valami olyat evet ami megrontotta a gyomrát .- nem is emlékszem arra hogy mit ettem .
- Gyümölcsöket evet nagyrészt, kenyeret nem igazán látam még enni ..- azért mert nem mindegyik könnyet finom ..
- Itt a pont .. kenyér és hús diétára fogom ! Bármi történik rosszabbul van egyből érzésitsenek !- hajolt meg Otta .
- Az anyakirályné odakint vár a kisfiúval , remélem nem probléma ha beengedem őket .- Noah és én egyszerre bólintottunk . Nagyon remélem hogy Jacob nem ijedt meg nagyon a történtek miatt.
- Anyaa.. hatalmas lovak vannak itt. Olyan nagyok mint apa !!- ugrott egyből az ágyra . Azt hiszem nem igazán viselte meg a dolog .

A herceg ¶Befejezett¶Where stories live. Discover now