10.

882 58 6
                                    




- Állítsa meg a kocsit!..- nem lehet igaz hogy pont velem történik meg .. bár igaz mindig is érzékeny voltam a hosszabb utakra .. A hintó nagyon össze szokott rázni . a reggeli étkezést pont ezért hagytam ki   ..
- Arian .. Mi a baj ?!- kapott kezem után Noah .. ha most megszólalok nem garantálom hogy száraz marad a ruhája .
Amint megállt a kocsi kivágtam az ajtót és a közeli fához futottam ..
- Mi történik veled ? Aggódom .. vissza tudunk még fordulni !- simitott gyengéden hátamra Noah . Vártam pár percet majd rá néztem .
- Semmi bajom ! Simán nem nekem találták ki a hintót .. menjünk nem minél hamarabb ott vagyunk annál jobb !- fogadtam el felém nyúló kezét.
- Amint vissza értünk megnéz az orvos , nem érdekel hogy nem akkarod.. Szeretném biztosan tudni hogy minden rendben van veled !- .. annyira nem akkarom hogy ennyire felturbóza a dolgokat .. Jól tudom hogy miért vagyok rosszul .. ilyen semmiség miatt nem kell szerencsétlen orvost zaklatni .






**





- Jacob , kicsikém . Ébredj , megérkeztünk!- simitottam puha pofijára . Mocorogot egy kicsit majd egyből felpattant az ülésen .
- El.. elaludtam ..- ásított egy hatalmasat .
- Semmi baj , nem maradtál le semmiről édesem ! - emeltem kezembe könnyű testét.
- Arian , maradjatok itt amíg nem szólok !- lépet mellém Noah , azt hittem hogy tudják miért tűnt el ..
- Baj van ? Nem tudnak..- szám elé tette kezét .
- Nincs semmi baj .. csak tudod szeretném anyámnak elmondani a fiúnkat . - azt hittem küldött neki levelet vagy valamit hogy tudasa a fejleményekről .
- Ne haragudj .. ez miattam van ..- néztem fel arcára .
- Nincs okod miért bocsánatot kérni , Arian ! Semmi nem történt !- hajolt ajkamra egy pillanatra .
- Apa.. én is kérek !- kezdet el mocorogni Jacob .
- Kis tehetetlen !- hajolt közelebb majd homlokára nyomot egy puszit .








Noah szemszöge :








Azt hiszem így kicsit könnyebb lesz nekik. Nem szeretném hogy édesanyám felém irányuló dühe rájuk is hatással legyen .. Mit mondjak nem vagyok egy engedelmes gyermek .. és nem a legjobb király.. Se szó se beszéd csak úgy eltűntettem . Egy - két levelet küldtem amiben elmondtam hogy Arian megvan , persze azt nem hogy van egy fiam . Úgy gondoltam az nem igazán levélhez való , szóval említettem hogy lesz egy meglepetés számára.
- Noah.. mégis hogy képzelted ezt ? Tudod te hogy mennyire aggódtam azt hittem te is elmentél örökre mint ő.. - csapott mellkasomra majd erősen magához ölelt , édesanyám.
- Nincsen semmi baj ! Látod hogy itt vagyok  és itt van ő is velem ?- töröltem ki ráncos arcából könnyeit .
- Látni akkarom.. bocsánatot kell kérnem tőle ..- tolt el magától majd meg igazította  öltözékét .
- Annyit kérek hogy ne ijeszd meg őket..- bólintott , nem vette észre amit mondtam ..
- Arian , gyertek !- léptem a hintó elé.
- Várj , hogy érted azt hogy " gyertek "?- lepődött meg  édesanyám . Nem igazán volt sok ideje ezzen gondollodni .  Az ajtó kinyílt ahonnan  szerelmem fiammal a kezében kilépett.





- Jacob ő itt a nagymamád !- vettem kezembe gyermekemet , Arian közelebb lépett hozzám . Szabad kezemmet derekára kulcsoltam , remeg mint egy nyárfa levél .
- Noah..- teljesen le sápadt.
- Kérem , Felség . A király nem tudott erről .. nem tudta hogy gyermeket várok ez nem az ő hibája ..- hajolt mélyen meg Arian .. ugyan azt csinálja mint akkor.
- Arian..- lehet túlságosan gyorsan adagoltuk ezt anyának.
- Istenem ,Arian! Tudod mennyire hiányoztál ? Miért mentél el ? Ez a gyermek a fiam gyermeke .. igaz ?- lépet szerelmem elé anya . Természetesen az enyém.. csak rá kell nézni..
- Sajnálom .. nagyon saj..- csuklot meg szerelem hangja majd térdre zuhant. Jacob-ot oda adtam anyának , mindketten megrémülve néznek ránk.
- Édesem , mi a baj ? - guggoltam mellé majd kezembe húztam .
- Hívják az orvost !- ordítottam el magamat.
- Arian.. édesem ...- rám nézett majd kezembe dőlt.. ha bármi baja is történik nem bocsájtok meg magamnak..
- Mi törnik vele ? - lépet mellém anya .
- Nem evet még ma és rosszul volt a hintóba.. túlságosan megerőltette magát..- emeltem fel.
- Semmi baj , Jacob ! A nagymama megmutatja a lovakat. Minden rendben van , Anya csak alszik!- csókoltam fiam homlokára. Nem így terveztem a nagy találkozást ..

A herceg ¶Befejezett¶Where stories live. Discover now