2 hónappal később :
- Ne ott fáj ...- pedig pár nap már eltelt de a fájdalom csak erősödött.
- Arian édesem tudom, de ezen nem tudok segíteni.. leégés hosszadalmas folymat míg helyre jön...- tudom de azt hittem nem lesz baj .. én csak piknikeztem a fiammal.
- Csak segíts le venni a pólom..- álltam fel nehezen az ágyról . Felém lépet majd csiga lassúságal le húzta rólam a ruhadarabot. Soha nem hittem volna hogy a bőr ennyire fájni tud. Minden egyes érintés olyan mintha tűk szúrkálnának.
- Vigyázz anyára babszem !- csókolt gömbölyödő hasamra , ez a jelenet annyira .. túlcsordul tőle a szívem.
- Apa, apa ! Én is akkarom .. futott elénk Jacob .
- Óvatosan , ne nyomd meg erősen .- emelte kezébe fiúnkat .
- Szia, én vagyok a .. Anya én ki is vagyok neki ?!- fogott apró kezével csípőmre .
- A nagytestvére vagy , kicsikém .- csókoltam homlokára .
- Gyere , menjünk hagyjuk anyut pihenni .- inkább szeretnék vélik lenni .
- Noah , menjünk fürdeni !- kaptam magamra egy lenge köntöst . Nagyon kellemetlen érzés ahogy a bőrömel érintkezik .. de még mindig kényelmesebb mint az előző.- Hol szeretnél fürdeni baba ? - húzott óvatosan magához.
- Ahhoz a vízeséshez , tudod a rejtekhelyre .- dőltem mellkasára , szememet arcára vezetem.
- Arian , gyermeket vársz le is vagy eléggé égve és itt van Jacob . Hogyan gondoltad hogy elmegyünk oda ?- könnyen lóra ülünk és már ott is vagyunk .
- Lóval ? - engedtem el .
- Nem fogom megengedni hogy lóra ülj !- ez nem rajta múlik .
- Nem te döntőd el ,kicsikém akarsz apával lovagolni ?- néztem fiúkra.
- Igen , anya menjünk ! Kérlek !!- azt hiszem eldőlt.
- Egyszer te fogod okozni vesztem .. - igen valószínű.
- Rendben .. menjünk . Viszont először ígérj meg valamit !- kapott kisujjam után .
- Hallgatlak !- húzódtam közelebb .
- Nem fogsz a saját fejed után menni, hallgatni fogsz rám.. Most már nem vagy egyedül több értelemben is . Melletted vagyunk és vigyázunk rád , úgy ahogy te is ránk . Bízz bennünk!- hajolt ajkamra hirtelen .
- Ígérem , Noah !- sóhajtottam csókunkba .
- Fújj.. anya .. - még mindig nem bírja ha előtte csináljuk.
- Egyszer te is ezt fogod csinálni!- csíptem arcára ....
- Hmm .. Annyira hiányzott már az hogy lóháton üljek !- imádom , a szabadság érzet amit ilyenkor érzek .
- Jól vagy ? Nem fáj a vállad? A kicsi rendben van ?!- sietett mellém Noah .
- Minden rendben van velem , nyugodj meg . Nem szeretném hogy Jacob veszítsen az élményből . - annyira imádnivaló ahogy ámultan körbe néz mindehol .
- Mit gondolsz kicsi , egy verseny ?- simitottam hasamra .
- Arian , meg se próbáld.. !- késő bánat .
- Aki először ér oda .. majd útközben kitalálom mit kap!- fordultam hátra egy pillanatra .
- Az ígért..?!- az ígéretben nem volt ilyen kikötés. Tehát azt csinálhatok amit akarok.
- Amint kezem közé kerülsz pórul jársz!!- úgyse fog megtörténni ..
YOU ARE READING
A herceg ¶Befejezett¶
FanfictionEl kellett jönnöm nem maradhatam tovább ott.. ha tudomást szerzett volna a családja az állapotomról.. így jobb neki is és nekem is .