Keyifli okumalar ve bol kahkahalar dilerim. 🌸💅🏻
+545 5*******:
Iyi misin Bala? Merdivenlerden düşmüşsün...Bu kadar sakar olmayı nasıl başarabildin cidden merak ettim. Hastaneye götüre bilirim istersen?Bala:
Sen kimsin birader? Sana ne oluyor?+545 5********:
Üst. Ali DenizGelen mesajla ağrıyan koluma rağmen telefonu açıp yattığım yerden okudum. Okumamla doğrulmam bir oldu. Cidden merdivenlerden yuvarlanmıştım! Ve bu tamamen benim salaklığımdandı. Annemin yeni sildim bak dikkat et demesine rağmen hoplaya zıplaya inmeye kalkınca, iç organlarıma geçen bacaklarımla sonuçlanmıştı olay.
Allahtan merdivenler çok fazla değildi de ciddi bir şeyim yoktu.
Ama Ali Deniz ne alakaydı? Bana mesaj atmasına şok olmadım dersem yalan olurdu. Adını söylemesiyle ilk mesajını tekrar okudum.
Bala:
Haa! Ali Deniz. Iyiyim sağolasın. Hastanelik bir durumum yok gayet iyiyim.Yazıp gönderdim. Hemen numarasını Ali Deniz olarak kaydettim. Ne olur ne olmaz lazım olurdu.
Ali Deniz:
Ali Deniz diyen ağzını...
(Silindi)Ne yazdığını görsemde algılayamadığım için şöyle yazdım:
Bala:
Ne sildin?Görüldü.
Bala:
Yazsana elin mi koptu!?Bu sefer tek tıkla kalınca sinirlenmiştim. Bakmaya bile gerek duymamıştı?! Puu!
Bala:
Aloo!?Bala:
Madem cevap vermeyecektin ne diye yazıyon kardeşim bana!? Yazma bir daha kocam geldi!Arka arkaya yazdığım mesajları gönderdikten sonra telefonu kenara koydum. "Bala! Nerdesin kız?! Aşüfte! Hiç gidem de anama yardım edem deme zaten! Anca yat!" diye içerden seslenen annemle yerimden doğrulup içeri yürüdüm. Ulan merdivenlerden yuvarlandık kadın hâlâ iş yaptırma derdinde...
Hanzade'den;
Allah aşkına ilk buluşmada beni getirdiği yere bakar mısınız? Tamam maç seviyoruz da ilk buluşmada gelecek kadar da değil!!
"Hanzade? Beğendin mi güzelim?" Hıı, çok sevdim! Bayıldım ondan sesim çıkmıyor! "Hı hı...bayıldım!" Aşırı tepkimi fark edemicek kadar maça konsantre olan Başkomiser'i çekip vursam kaç yıl yatar çıkardım?
"Bak beğenmediysen söyle ha..." Asla söylemem taraftarı değildi, tamamen benim gönlümü yapmak için kurulmuş boş bir cümleydi.
"Yok! Ben ana rahminde bile futbol oynuyor muşum! Öyle severim futbol! Hatta buradan sonra senle de tek kale maç yapalım diyorum ne dersin?!" Sesimde ki imayı fark etmesiyle dikkatle takip ettiği topa bakmayı kesip bana döndü kısa bir süreliğine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haylaz ve Delikanlı Turta
HumorMahalle dediğin nasıl mı olmaz! İşte tam da böyle katibem! Bizim Mahalle gibisini her yerde bulamazsınız, siz en iyisi mi baştan başlayın okumaya! Yaptıklarımdan pişman mıyım diye sorarsanız: Pişman değilim, aklım hâlâ yapamadıklarım da! *** "Mini...