•• вечерята ••

198 8 4
                                    

Еха... Ейдън беше много красив.
Ейдън: изглеждаш прекрасно! -засрамих се
Сана: благодаря, но и ти не оставаш по-назад!
Ейдън: нека тръгваме? -кимнах и той ме хвана за ръката, отидохме до колата му. Отвори вратата и влязох. Ейдън отиде от неговата страна и влезе в колата, като сложи колана си и запали двигателя.
Сана: къде ще ходим?
Ейдън: на вечеря. -ухаа един вид среща?
Сана: иначеее.... Как прекара днес работа?

^главата на jungkook^

-взех си душ и тогава някой ми звънна. Беше Едуард, вдигнах.
Едуард: ало, шефе?
Jungkook: да?
Едуард: ами аз тръгнах.
Jungkook: аха, добре и ги дръж под око, ясно?
Едуард: дадено. -затворих му и се преоблякох, като легнах на леглото.

^главата на Сана^

Ейдън: ами, добре. А твоята?
Сана: и моята! -кимна и караше в мълчание, докато не стигнахме ресторант. Ейдън паркира и дойде от моята страна, като ми отвори вратата.
Ейдън: хайде! -слязох и той ме хвана за ръката и така влязохме в ресторанта, но нещо ме притесняваше. Скоро бяхме пред масата и Ейдън дръпна стола ми и ме прикани да седна. Седнах и Ейдън направи същото. Един сервитьор дойде и ни даде менюто, започнахме да разглеждаме и си избрахме салата с калби (който не знае това е телешки или свински ребра) и по една червено вино.
Ейдън: искаш ли да идем в нас? -каза като ме погледна в очите
Сана: амиии... -замислих се, утре е събота и това значи, че съм в почивка. Защо пък не?
Сана: да, защо не?
Ейдън: окей. -сервитьора дойде и донесе поръчките ни. Бях притеснена, имах предчувствие, че някой ме гледаше. Обърнах се на едната страна (ваше ляво) видях как един мъж се обръща. К-какво. Даже беше с маска. Ейдън започна да яде.
Ейдън: хайде Сана, яж! -обърнах се към него
Сана: мисля, че някой ни следи.......

През очите на един мафиот Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin