Какво става?

180 9 4
                                    

❗За тези който ядат или не могат да понасят кръв, моля подминете тази глава. ❗   

                           • Skip time •

-наядохме се, оправих се и сега се бях облегнала на Чонгук който пиеше от шампанското.
С: не се ли напи вече? -той ме погледна злобно. Ясна ми е работата.....
Ч: ти ли ще ми казваш? -след като отвори част от устата си ми лъхна добре на това което пиеше.
С: не, но....
Ч: абе а млъкни и си гледаѝ работата! -извади си една пура и я запали. Ъх, стига де. Наистина ли ще пушиии??
Ч: какво ме гледаш?
С: нищо. -обърнах се към прозореца.
Ч: поне докато ме гледаше можеше да ми направиш удоволствието с една свирчица!
С: не изпълнявам желания в нетрезво състояние.
Ч: че какво ми е сега?
С: не съм феята за пожелания Чонгук!
Ч: нали осъзнаваш, че в момента говориш с много голям бос?
С: но така нареченият бос в момента не знае къде се намира!
Ч: много съм си добре Сана, направи ми тъпата свирка от колкото ти да чуваш другата как стене!
С: и коя ще ти е "поредната" с*кс играчка?
Ч: една от стюрдесите, знаеш ли как ще им дойде гръм от ясно небе?
С: ммм не, но и не ме боли задника за твоя член!
Ч: кой го казва? Тая дето преди няколко часа седеше в леглото ми чукайки я! -изгаси пурата си защото беше на привършване.
С: оф, престани! Ако искаш иди и задоволи нуждите си при друга аз не съм в настроение за свирки.
Ч: ами до какво си?
С: просто не съм в конфликт да говоря за каквото и да е, защото ти може да си докоснал нещо от което да ме боли толкова време мамка му! -креснах аз.
Ч: какво да съм направил? Ти сама пожела да навляза по-навътре! -кресна и той. Обаче не остава по-назад.
С: но ме боли! Все още ме боли! Пих какво ли не и още не минава! -гласът ми стана ясен, че болката беше нетърпима за това той стана.
Ч: ставай!
С: к-къде?
Ч: да видя къде те боли.
С: ти нормален ли си?
Ч: минавал съм през такива случаѝ за това стани!
С: няма! -офна и ме взе на гърба си.
С: казах, че няма да ти показвам!
Ч: ооо, ще покажеш повярвай ми! -влязохме в тоалетната и ме постави на плота.
Ч: свали дънките и ми покажи.
С: тъпак, то е навътре !
Ч: къде точно?
С: до къде влезе "члена" ти?
Ч: до половината!
С: и... Защо лъжеш?
Ч: защо ми е да лъжа?
С: не се ли забиваше? (квинччч!!!!)
Ч: не!
С: първо се осъзнаи какво правиш и говориш, че после ме викни. -слязох от плота като отново се върнах на местата ни. Той вървеше след мен.
Ч: добре след като пристигнем ще идем до болницата и ще те прегледат. -може наистина да е докоснал нещо и за това да ме боли.
С: но болии!
Ч: опитаи се да не мислиш за него!
С: бъди ти на моето място, па да видим дали ще издържиш?
Ч: мила аз съм търпял много нещо! Просто това което ти се случва сега ти е за първи път.
С: много знаеш че ми е за първи път! -преревах като куче.
Ч: успокой се! -галеше ме по гърба и една от стюрдесите дойде.
С-дса: господин Чон има ли с нещо което трябва да помогнем?
Ч: ще се надявам?
С-дса: какво е то?
Ч: една свирка! -аз го удариха силно по кракът.
С: малоумник ти съвест нямаш ли към мен?
Ч: разбира се, че имам!
С-дса: госпожо Чон има ли с нещо което мога да ви помогна? -останах без думи госпожо "Чон"?
С: първо не съм госпожа "Чон" и втора не знам дали ще може да ми помогнете!
С-дса: ако искате елате да проверим може нещо да ви има! -погледнах към Чонгук който кимна.
С: н-не знам! -усетих лека топлина върху дънките си. Станах, но тази топлина започна да се пълни.
Ч: защо кървиш? -стана и той.
С: н-не знам, но б-болката се усилва! -вървях цялата. Не проумявах какво става. След секунди усетих че бях на пода в безсъзнание......


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ ↺

През очите на един мафиот Where stories live. Discover now