ИЗЧЕЗНАЛ???

148 7 2
                                    

ЗА ТЕЗИ КОЙТО НЕ ПОНАСЯТ "CRINGE" ИСТОРИИТЕ НЕКА ПОДМИНЕ ГЛАВАТА❗

.......Отворих вратата и Суно го нямаше.
С: Суно къде си? -попитах съвсем нормално защото може да се е скрил някъде. Нямаше отговор нито реакция, цареше тишина от която аз се оплаших доста.
С: Суно не е забавно това да го правиш с кака си Сана! -оставих чинията на шкафа и го потърсих под леглото завесите който бяха големи, шкафове и го нямаше.
С: СУНО НЕ Е ЗАБАВНО ВЕЧЕ! -креснах защото вече страхът ми ще премине на нерви. Излязох от стаята и отидох долу като видях вратата леко открехната ама съвсем, съвсем леко.
С: МАМКА МУ! -тропнах с крак и взех телефона си от масата на която го бях оставила. Звъннах веднага на Чонгук, но той не вдигаше.
С: стига бе. -Мелани дойде.
М: какво има?
С: Суно го няма! -тя не можа да повярва.
М: как така го няма? -извади телефона си.
С: ами върнах се в стаята с лазанята и него го нямаше! -звънна на някой.
М: ало Чонгук? С-суно го няма..... -чух че кресна нещо през слушалката.
М: не знам Сана каза, че Суно е бил гладен и аз и дад..... Добре, добре! -затвори.
С: какво стана?
М: не знам, но мисля че вече ще ни убие и двете.
С: как така ще ни убие?
М: Суно е изчезнал и той е способен на всичко за него!
С: аз ще изляза да го потърся извън къщата ако има нещо звънни!
М: добре. -взех телефона си и излязох навън след това и от имението. Отвън беше само път нямаше къщи. Е имаше, но те са в началото на самия град а ние сме малко по навътре. Тръгнах по пътя в смисъл да го намеря, но как така ще е излязал и то сам. Тук минават коли. Не мога да проумея как така е изчезнал без да съм чула тъпата врата, но как така би изчезнал и то на къде би изчезнал?
С: СУНО ЧУВАШ ЛИ МЕ? -виках за да може ако чуе гласът ми да дойде. Вървях но видях един черен джип вървеше с голяма сила. Свих се малко навътре по тротоара, но джипа спря и видях как прозореца му се сваля. Вътре беше Чонгук бесен.
Ч: КУЧКА! КЪДЕ МИ Е ДЕТЕТО? -кучка? Погледнах го тъпо. Той слезе от колата и дойде от моята страна.
Ч: КАЖИ КЪДЕ Е?
С: НЕ ЗНАМ МАМКА МУ! БЯХ ПРИ МЕЛАНИ В КУХНЯТА И ТОЙ Е ИЗЧЕЗНАЛ. БЯХ ТИ НАПИСАЛА СЪОБЩЕНИЕ ЧЕ ИСКА МАЙКА СИ!
Ч: качвай се.
С: няма!
Ч: ъх, КАЧИ СЕ! -отвори вратата и ме вкара в колата. Тръгнахме и след няколко минути излязохме от града.
С: но къде отиваме?
Ч: НА МАЙНАТА СИ!
С: и защо ми викаш?
Ч: как да не ти викам като ти и едно дете не можа да опазиш за бога? -ох добре признавам! Но той ме излъга.
С: но той каза че е гладен и аз отидох.....
Ч: тъпите ти оправдания при мен на важат!
С: не чувам и виждам нищо тъпо в истината?
Ч: ААХХХ, МЛЪКНИ! -телефона му звънна и той вдигна.
Ч: да?
Ч: идвам. -затвори и остави телефона си като увеличи скоростта. 20 минути по-късно бяхме пред едно мини имение. Подчертавам "мини". Слязохме от колата и от имението излезе Ара която и тя беше видимо ядосана. Дойде до мен и ми удари шамар. Аз от което не реагирах защото не го очаквах. Чонгук не реагира също. Наистина ли няма да направи нещо?
А: как може да оставиш детето само?
С: не знаех че ще направи така!
А: о, не знаела? -удари ме още един път.
С: с-съжалявам!
А: съжаляваш? Ти знаеш ли въобще с кой говориш и въобще с кой си имаш работа? -бутна ме и аз паднах на Земята. Сълзите вече се спускаха по бузите ми, Сана стегни се. Изправих се и тъкмо да я ударя тя ме хвана за ръката.
А: не искам повече да си близо до семейството ми, ясно ли ти е! -стискаше лакътя ми.
С: д-добре!
А: ПИТАХ ЯСНО ЛИ Е?
С: д-да! -пусна ме и ме бутна като вече бях на пътя. Станах и се придвижих леко като изкарах телефона си от жилетката ми.
А: хайде скъпи нека идем вътре и да продължим това което правихме! -каза го мазно и силно за да може и аз да чуя. Значи е било лъжа? Толкова ли трябва да съм тъпа че да дам тялото си на този? Влязоха вътре и аз останах сама. Те са заедно ВСЕ ОЩЕ И ТОЙ МЕ ИЗПОЛЗВА?
С: тъпа Сана, тъпа Сана, тъпа Сана!! -започнах да удрам главата си докато повтарях това. Спрях защото главата ме заболя. Защо го правя въобще като нищо не постигам? Реших да звънна на Ейдън да ме вземе и той разбира се прие. Започнах да ходя по пътя и видях колата на Ейдън. Спря и слезе като ахна.

През очите на един мафиот Donde viven las historias. Descúbrelo ahora