Ч: добър вечер господин полицай, какво ви води насам?
Пол: ще видиш като бъдеш задържан за самоубийство на човек! -извадиха белезници, но той отдръпна ръцете си защото Суно гледаше от страни.
Ч: нека не го правим пред детето!
С: чакай, как така?
С-но: тати къде? -попита идвайки и виждайки как Чонгук нахлузва якето си.
Ч: момчето ми аз имам работа ще се върна до полунощ!
С: няма къде да ходиш! -беше готов да излезе но го спрях.
С: ако говорите за Ейдън аз го убих!
Пол: тогава задръжте и нея!
Ч: не, не, не. -спря полицаите който щяха да ме закопчаят.
С-но: како Сана какво става?
С: хайде закопчайте ме, аз извърших престъплението.
Ч: не, не е тя Сана не беше ти! -избута ме като притвори леко вратата.
Ч: ти стоиш тук с Суно аз ще се върна до час вероятно! Ейдън май е подал показания.
С: няма да стоя тук чакайки те да се върнеш от полицейския участък!
Ч: Сана послушай ме!
С: няма да слушам или аз идвам с теб или се предавам!
Ч: нито едно от двете казах ги какво да правиш.
Пол: хайде стига сте се разделяли! -избута вратата и влезе вътре като му сложиха белезниците и видях очичките на Суно как се пълнят.
Ч: Суно обещавам че ще се върна!
С-но: татиии!!! -тръгна след него, но го взех.
Ч: пазете се! -от нищото започнах да плача. Виждах как полицаите извеждат Чонгук от дома му. Нямаше да позволя това да се случи. Качиха го в колата и го изведоха.
С: Суно не плачи ще видиш тати в най-скоро време! -изтрих сълзите му и се прибрахме вътре като го оставих на дивана.
С-но: како Сана къде изведоха тати с тези неща?
С: не знам и аз не знам, но ти обещавам че ще го върна у дома! -взех телефона на Чонгук и звъннах на Чон да дойде. Да ще го оставя на нея и ще ида при Чонгук за да видя за какво го изведоха така от вкъщи. За щастие тя вдигна.
С: ела в имението защото Чонгук го изведоха в полицията. -нямаше какво да и обясня освен да и кажа причината за която да дойде. 5 минути по късно беше тук.
Чон: защо е там?
С: не знам, но аз излизам и ти го пази ще се опитам по някакъв начин да видя защо е там, оке?
Чон: добре пази се и ти!
С: Суно не плачи, чу ли! -не каза нищо и избяга в стаята си. Разбирам го и на мен ми е така в момента и искам да направя по-голямо нещо от това.
С: не му давай да си направи нещо защото ми е правил доста номера за който после на мен ще ми се карат!
Чон: няма бъдете сигурна! -кимнах и излязох от имението защото отвън ме чакаше такси. Между другото тази Чон много хитро се държи дали да не е заради Чонгук? Ще се надявам да не стане нещо лошо докато ме няма.
Т-кси: на къде да карам?
С: към участака!
Т-кси: кой е той?
С: извинете, но какво ви засяга?
Т-кси: мила като те гледам по този къс кроп топ ми иде да го разкъсам и да видя хубавите ти гърди!
С: педофил! Вие имате ли малко срам над това което говорите?
Т-кси: както виждаш, не!
С: явно и мозъкът ви не стига за това да мислите!
Т-кси: о, да за гърдите ти определено!
С: не ме карай да викам Чон Чонгук!
Т-кси: съжалявам. -спря да говори с мен и продължи да гледа пътя си. Явно има страх от него?
YOU ARE READING
През очите на един мафиот
RomanceJeon Jungkook е мафиот който е известен на всякаде, той е обичан и има много пари и власт. Той има дете от предишен брак което обича много, това обаче не се отнася и за съпругата му която то тормози и изнудва за какво ли не. Не след дълго младо и кр...