какво стана отново?

160 6 3
                                    

• сутрин 10:05 •

-събудих се защото трябвало да ме изследват и да правят други глупости. Мислех че Чонгук ще дойде както каза, но не нямаше го. Явно наистина ме е послушал. Ако беше дошъл снощи щях да го питам за някой неща който бях си приготвила, но ето че не дойде. Хубавото на това е, че видях Ейдън. Искам по-често да ме посещава.
Д-р: госпожо вие сте добре и ако така сте за поне 2 дни може да ви изпишем по-рано!
С: ще се надявам.
Д-р: лек ден ви желая!
С: благодаря! -излезе от стаята и аз взех телефона си като започнах да разглеждам новини, но пападнах на едно което счупи сърцето ми на две.
С: как е възможно? -цъкнах на новината и видях видеото. На видеото имаше Ара и Чонгук в двора (къщата на Чонгук) пиеики кафе говорейки си. Имаше и снимки, на едната от тях Чонгук беше сложил ръката си на тази на Ара.
С: КАКВО ЗА БОГА СТАВА ТУК? -отидох в контактите и набрах номера на Чонгук, но той ми затвори и вратата скоро се отвори. Обърнах погледа си на този на вратата и видях Чонгук усмихнал се.
С: МОЖЕ ЛИ ДА МИ ОБЯСНИШ КАКВО СТАВА С ТЕБ И ОНАЗИ КУЧКА?
Ч: чакай, чакай! За какво говориш? -седна до мен на леглото.
С: как за кое? За това. -показах му снимките и клипа.
Ч: от къде го видя?
С: аааа от къде съм го видяла? Ти колко жени въртиш на пръста си?
Ч: 100!
С: като са 100 защо си с мен? Въобще защо имаш ти КОНТАКТ С МЕН? -ударих го по гърдите.
Ч: защото мога да си го позволя.
С: не, не можеш!
Ч: мога.
С: не можеш!
Ч: могааа!!!
С: НЕ СЪМ ТИ КУКЛИЧКА НА КОНЕЦ, ЧЕ ДА СИ ИГРАЕШ С МЕН!
Ч: никой не е казал, че си.
С: ти го доказваш!
Ч: какво аз?
С: да ти!
Ч: виж какво не съм дошъл тук да се карам с теб.....
С: махни се!
Ч: защо?
С: махни се и не искам повече да си дошъл до тук! Въобще не искам да си стъпнал!
Ч: момиче май не знаеш с кой говориш?
С: да не знам и какво? Мислиш ли че ме плашиш? Вие с жена ти сте еднакви! Винаги сте на ниво дори и да не знаете как хората се чувстват покрай вас. Между другото тя беше права. Защо си тръгнал с невисоко мирна жена? Аз също не знам защо съм тръг.... -бях спряна от устните му който бяха на мен. Аз веднага го избутах.

С: върви си!
Ч: защо? -огледа се наоколо.
Ч

: от кой са цветята?
С: от един.
Ч: КОЙ?
С: оф, аре махни се! -бутнах го да стане, но той се спря.
Ч: питах от кой са?
С: от едно момче.
Ч: и аз познавам ли го?
С: не. Хайде махай се!
Ч: няма. Докато не разбер.... -тук чух че Ейдън се обади.
Е: от мен са!
Ч: кой.... -обърна се и замръзна на място.
Ч: ти?
Е: да аз! Защо си дошъл отново да я разстройваш?
Ч: аз да ги разстройвам?
Е: да ти скапан долен к*рвар!
Ч: абе ей! -отиде до него и го събори на Земята.
С: ЧОНГУК!! -станах и системите паднаха, но аз отидох до тях и се опитах да ги разстърва, но бях ударена от някой който ми разскървя носа. Чонгук разбира се стана и взе лицето ми в шепи.
Ч: Сана добре ли си? -кимнах докато се опитвах да спра кръвта която течеше на воля.
Ч: СЕСТРА! -секунди по-късно сестрите дойдоха и се погрижиха, а Чонгук излезе с Ейдън от стаята.
С: добре съм.
Сестрата: не сте госпожо, не виждате ли че не можем да спрем кървенето?
С: носът си ми е добре оставете го! -отдръпнах се, но тогава влезе Чонгук изтривайки ръцете в сакото си.
Ч: излезте от стаята!
Сестрата: но господин Чон....
Ч: КАЗАХ ДА ИЗЛЕЗЕТЕ! -кресна и сестрите излязоха веднага.
Ч: ти! -доближи се до мен като ме приклещи за леглото.
Ч: онзи какво ти каза снощи?
С: нищо не ми е казал. -опитах се да го избутам, но той отново ме приклещи за леглото.
Ч: питах те какво ти е казал?
С: НИЩО НЕ МИ Е КАЗАЛ! И ДА МИ Е КАЗАЛ НА ТЕБ ЛИ ТРЯБВА ДА ТИ ДЪРЖА ОБЯСНЕНИЕ?
Ч: ей, момиченце тези не на мен! -хвана ме за челюстта.
С: п-пусни ме!
Ч: защо?
С: пусни ме тъпак такъв! -пусна ме и седна на леглото.
Ч: Сана какво ти каза онзи?
С: нищо просто дойде и ме видя за няколко минути.
Ч: няколко минути?
С: да, а сега аз имам въпрос към теб!
Ч: какъв?
С: къде е майка ми?
Ч: ъ..... Тя я няма тук.
С: как така? Може ли да ме остави така?
Ч: аз..... Не знам....
С: но как така не знаеш? Тя не дойде ли когато....
Ч: дойде, но баща ти се върна и я взе с себе си.
С: и какво?
Ч: как какво?
С: ти не можа ли да го спреш?
Ч: опитах се, но баща ти каза че ще идва на посещение с майка ти но не стана!
С: дори и един път ли не дойдоха?
Ч: н-не.....
С: не?
Ч: виж Сана трябва да ти кажа нещо!
С: какво?
Ч: нали след като майка ти замина с баща ти....
С: да и?
Ч: и след няколко месеца разбрахме, че баща ти е и-изнасил майка ти.....
С: м-моля?
Ч: виж не искам да се разстройстваш! -пресегна се да ме пипине, но аз се отдръпнах.
С: как така м-мама е била изнасилена?
Ч: и ние не знаем.....
С: кой виеееее???
Ч: тези който я издирвахме. Търсехме я къде ли не Сана!
С: и какво не я ли намерихте? -погледнах го с всичката си болка в очите.
Ч: намерихме я, но нямаше очи да ни погледне не искаше да говори с нас!
С: тогава ме заведи при нея!
Ч: какво? Не може!
С: как така да не може? Искам да видя майка си.
Ч: но не може Сана.
С: не всичко зависи от теб Чонгук!
Ч: напротив зависи защото ти си с мен!
С: не, не съм и ако още смяташ да ми седиш тук по-добре си иди.
Ч: защо?
С: ти си предател как защо?
Ч: предател в какво?
С: ти наистина си тъп. -знаеше много добре за какво говорех.
Ч: оф, добре съжалявам, но Ара беше виновна!
С: сега пък и Ара му виновна още малко кажи и Суно.
Ч: не наистина Сана тя беше довела у дома мъж с който е спала!
С: и ти какво? Преби ли го?
Ч: не той си тръгна сам!
С: добре вече може да си тръгваш. -казах през спокойно след всички лъжи който чух.
Ч: но защоооо какво направих сегааа???
С: ПИСНА МИ ДА ЧУВАМ ВСЕКИ ПЪТ ЛЪЖИТЕ ТИ ЧОНГУК!
Ч: но аз казвам истината.
С: НЕ, НЕ Я КАЗВАШ!
Ч: добре сега защо крещиш?
С: защото ми писна да чувам лъжите ти.
Ч: но не са САНА!
С: Чонгук чух Ара как казва пред журналистите, че сте заедно и че снощи си я ч*кал!
Ч: а..... Аз..... Не!
С: няма смисъл да лъжеш! -облегнах се назад и засмуках вътрешната част на устната си.
Ч: аз.... -стана.
Ч: мисля че трябваше да приготвя една поръчка!
С: о, значи е вярно, браво! -премълчах за секунда.
С: Може след време и корем да имаме? -казах най-спокойно докато оглеждах раката си.
Ч: ще се видим утре....!
С: чао, чао! -излезе на секундата и първото нещо което направих беше да ударя с всичка сила мястото до мен.
С: защо ме предаваш така Чонгук? -спуснах няколко сълзи докато обислях това което е станало помежду им.
С: ЗАЩОООО??? -бутнах и нещата от шкафа който бяха до мен. Взех си телефона и звъннах веднага на Ейдън. Както всеки път той вдигна.
Е: д-да?
С: ела в болницата моля те! -затвори без да казва нищо.









През очите на един мафиот Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ