3.Bölüm

7.8K 258 35
                                    

Medya:Hakan Eraslan

Kahvaltımı yapıp masayı ,annemin ısrarıyla, topladım. Hafta sonunda olduğum için yapabileceğim daha doğrusu yapacağım bir şey yoktu. Yani ben birazıcık azıcık ucundan küçücük üşengeç olabilirdim. Fazla değil yani.

Ödevim olmadığı için her hafta olduğu gibi televizyonun karşısına geçip elime cips kasesi alıp keyif yaptım, desem yalan olur. Çünkü ben -üşendim demeyeceğim- kendi tercihimle yatağa girdim.

Tam telefonumu masaya bırakacakken canım telefonuma mesaj geldi ve titredi. Senin telefon elimden kayıp yere toslamasın mı? Allah'ım daha taksiti bitmedi o telefonun.

"Aha bu sefer gitti. Valla gitti, billa gitti!"

Umarım mesaj önemli birinden gelmiştir dicem de bana önemli kimden mesaj gelebilirdi ki?

kendine gel Esra, şimdi kendini ezme sırası değil.

Haklısın iç ses. Önce telefon sonra mesaj sonra ben. Telefonumda bir şey yoktu ve mesaj... Ah şu kim olduğunu bilmediğim çocuklardan gelmişti.

Grup İşte Dayı

0510*:Ya sabırrr! Valla sabrım taşıyor ya. Sürekli bir kıskanmalar felan.

0538*:Lan sakin ol kız ne yaptı sana ya.

0543*:Hem o senin sevgilin değil mi? Azıcık dayan bir zahmet Ege.

Demek sevgilisi vardı ve adı Ege'idi. Tamaam.

Grup İşte Dayı

Hakan:Olm sende sevgili yapma o zaman.

Ege:Abi taktik verin küstü bu bana yine.

Şu ana kadar hiç ilişkim olmamıştı. Evet smart ve güzel bir kızım Allah var. Ama hiç ne birinden hoşlandım ne de biri benden hoşlandı. Yanlış anlamayın ben halimden gayet memnunum.

Düşüncelerimi bir kenara bırakıp olayın ne olduğunu öğrenmek için şu dayılar grubuna girip yazmaya başladım.

Grup İşte Dayı

Siz:Abi biri bana ne olduğunu anlatabilir mi??

0538*:Olum bak şimdi bizim bu Ege sevgilisiyle birlikte parka gitmiş.

0543*:Kafe Selim park değil.

0538*:Tamam işte sonra bunlar oturmuşlar bir masaya karşı masada da bir kız Ege'yi kesiyor muymuş neymiş.

Hakan:Sonra bunun sevgilisi

Hakan:Adı neydi lan onun?

0543*:Sıla.

Hakan:Ha işte Sıla fark etmiş sonra küsmüş buna.

Siz:Ciddi misin??

0543*:Evet. Niye?

Siz:Olum Ege sen bırak bunu. Ayrıl direkt.

Ege:O kadar da değil yani.

Siz:O kadar abi.

Siz:Ya söyle 'ben bir şey yapmazken küseceksen ayrılalım o zaman' ya da gönlünü al ve bu böyle dönüp dursun.

0543*:Çüş!

0538*:Oha

Hakan:Olum sen bu kadar zeki miydin?

Siz:Tabi len ne sandın. Bu mesajı sildiniz.

Siz:Eh sağolun arkadaşlar. Ne diyorsun Ege?

Ege:Tamam ben arıyorum o zaman.

0543*: Ara sen o zaman.

0538*:QKBHSVDGD

Hakan:puahksndh

Bu bölüm de bu kadardı. Düşüncelerinizi lütfen yorum yaparak belirtmeyi ihmal etmeyin ✨

Sevgiler, saygılar...

Insta: bytr_reminee 
Pin: holldme4everr 
Sc: it-couldbe

GRUBA HOŞ GELDİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin