7.Bölüm

5.7K 197 26
                                    

Medya: Güneş Acar

Güneşim

Güneşim:Kanka bu arada dünki kurye çok tatlı değil miydi?

Siz:Hangi kurye lan?

Güneşim:Yemin ediyorum akıl özürlüsü

Siz:Hee sen pizzacıyı diyon

Güneşim:Evet evet evet

Siz:Lan mal o senden 10 yaş büyük

Güneşim:Napim???

Güneş'in saçma sapan hayallerini dinlemek yerine telefonu kapatıp masaya bıraktım. Mutfaktaydım ve yemek yiyecektim. Üf yine çok açım. Dolaptaki sarmaları görüp 10 saniyede tabağa koyup ısıtıp yemeye başladım.

Allah'ım bu ne güzellik yemin ediyorum bayıldım. Ay gözlerim yaşardı, ağlıyorum. Yemek yemek çok eğlenceli.

"Esraa!"

Bana deli boğa gibi bağıran tek kişi olabilirdi; canım abim Batu.

"Ne vaaaarr?"

Kendisi üniversite 3 öğrencisi ve okulu başka bir şehirde. Şimdi izin alıp gelmişti ve bir ay kalıp geri gidecekti. Oh canıma da değsin. Gitsin valla. Ev bana kalıyor ne güzel.

"Yok bir şey." dedikten hemen sonra salona gidip elime yastığı geçirir geçirmez flash hızıyla odasına koştum. Tabii benim ulti mega zeka abim hazırlıklıydı ve ben odasına girer girmez kafama yatağından aldığı yastığı geçirdi.

"İmdaat! Şiddet uyguluyorlar bana! Anne yetişşş!"

"Allah'ım sen benim bu tipsiz kardeşime azda olsa akıl ver Ya Rabbim!" dedi Batu.

"Bu sefer dua ederek kaçamazsın." dedim ve elimdeki yastıkla birlikte üstüne atladım. Yere düştü ve bende bunu fırsat bilip üstüne çıktım ve kafasına trilyonlarca kez vurdum. O sırada odaya annemin girdiğini fark edememiştim.

"Al sana! Fakirolotobiyoloskitopyadavinçi ya!"

Kendini elimden kurtarıp ayağa kalktı ve konuştu.

"Ney ney ney?"

"Gerçekten azdınız siz. Kızım kuduz musun sen? Abin o abin! Batu sana da aferin."

"Teşekkür ederim annecim." diyen Batu'ya terliğini fırlattı annem. Kendimi tutamayıp güldüm. Eh, canım abimin bana doğru geldiğini görseydim böyle rahat gülemezdim. Hemen annemin arkasına saklandım.

"Kızım sen tavuk musun?" dediğinde abime soran gözlerle baktım.

"Ne alaka?" dedim.

"Hemen de korkup kaçıyorsun da ondan." deyip güldü. Ona sinirle baktım.

"Of tamam. Yeter! Hadi Esra gel bana yardım et misafir gelecek."

Bu eve de son zamanlarda fazla misafir gelmeye başladı. Hiç iyi değil bu işin sonu ben diyeyim.

"Batu sende git babanın yanına."

"Nerede ki?"

"Bahçede arabayı yıkıyor. Ee hadi ne duruyorsunuz? Çabuk olun!" annemin lafı üzerine koşarak kilere gittim ve süpürge makinesini aldım. Önce salonu sonra da kendi odamı süpürdüm.

/*****/*****/*****/*****/*****/*****/*****/*****/*****/

Sonunda bütün evi temizlemiştik ve babam misafir geleceğini öğrenince Batu'yu da alıp gitti. Nereye olduğunu Allah bilir artık.

"Esra!" annemin sesiyle yattığım yatağımdan düşüp yere yapıştım. Adım da çok popüler olmuştu bu aralar.

"Ne oldu?" diye bağırarak karşılık verdim.

"Kızım ellerim yağlı açıver su kapıyı Allah için."

Ne kapısı ya? Aa kapı çalıyor. Bak şu işe! Bende fazla dalgınım ya. Hemen koşarak kapıyı açtım. Temizlik biter bitmez üzerimi değiştirmiştim. Üzerimde sarı bir bluz, altımda da siyah bol pantolonum vardı.

Misafirler içeri geçerken gülümseyerek onlara selam verdim. Hepsi bizim binadandı. Yani hepsini tanıyordum. Bir dakika ya. Bu kim ?! Kız bu teyze kim?

"Hoş geldin Gülşencim. Ne iyi ettin de geldin." annem bir anda arkamdan çıkınca korktum. Gülşen kim ya?

"Teşekkür ederim Ceydacığım. Hem apartmanda sosyalleşmiş olacağım sayende."

"Ne demek canım hadi geç otur." demek binaya yeni taşınmıştı. Ben bunu nasıl anlamadım ya. Ay pardon! Aslında anladım ama size söylemedim. Yoksa asla anlamamazlık gibi bir şey yok.

Aynen Esra asla yok öyle bir şey.

Elbette yok. Sus iç ses! Ben böyle iç sesime söylenirken kapı çaldı. Bu seferde kapıya söverek odamdan çıktım. Salonun önünden geçerken salondaki teyzemlerin gözleri bana kaydı. Onlara gülümsedim ve kapıya yöneldim. Tam kapının yanına gelmişken binaya yeni taşınan ,adı Gülşen miydi neydi, o konuştu bende dinledim.

"Benim oğlan gelmiştir. Evde canı sıkılıyordu bende Esra ile tanışsınlar diye çağırdım."

Ya niye bana sormadan çağırıyorsun teyze? Acaba kapıyı açmasam ne olur?

"Esra açmayı düşünmüyor musun kapıyı?" dürüst olmak gerekirse düşünmüyorum anne ama çok ısrarlı çalıyor. Bana da açmak düşüyor. E hadi bismillah.

Arkadaşlar lütfen madem okuyorsunuz oy verin ya da yorum yapın hiç fark etmez. Lütfen kitabımı başkalarına önermeyi unutmayın.

Neyse..

Sizce Gülşen teyzenin oğlu kim?

Oğuz diyenler.

Insta: bytr_reminee
Pin: holldme4everr
Sc: it-couldbe

GRUBA HOŞ GELDİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin