Hayırlı Ramazanlar kuşlarım
Nasıl gidiyor oruçlar?
Şey dicem birisi kitabı sevmediklerim diye okuma listesine almış NAUSBUQBDG
Niye bilmiyorum ama bu biraz komiğime gitti.
Neyse iyi seyirlerr
"Suncım bak dün hoca sordu dedi ki neden ödevini yapmadın bende dedim ki çünkü neden olmasın."
Söylediğim şeye sen ne biçim bi varlıksın bakışları atan Güneş'ten cevap alamayacağımı anlayıp derin bir nefes alıp suratına ofladım.
Ayıp be
"Gelme saakın istemem senii o yalan sözleri sahte bakan gözleriii."
Beraber konser vermeye de başladığımıza göre annemin odama gelmesi yakındır.
"Yapma n'olursun bırak o yerimi doldursun bana ihtiyacın olursa sarıl ona elbet unutursuun."
"Kanka ben bunu beğenmedim başka şarkı."
Elimle okay işareti yapıp yeni şarkıya daldım.
"Gitme burdaan sen olmadan ben asla yaşayamaam kesmiyor ne ilaç ne antidepresaan."
"Karar verin siz de geleyim mi gideyim mi?" diye odama abim girdi. Bir şeye de burnunu sokmasa olmaz zatensi.
"Git."
"Gel."
"Güneş!"
"Ay dur yani gelme."
"Kafayı yiyoruum," dedi abim şarkıyı tamamlayarak.
"Ya Batu abi senin sesin niye bu kadar güzel?" Bu ne biçim soru aq. Neyse.
"Çünkü niye olmasın." Abimi beklemeden cevap verdim.
İkisi de sen olmamışsın, daha zigotsun, beynin oluşmamış, özürlü müsün knk bakışları atmaya başlayınca ağzıma sahteden fermuar çektim.
"Neyse Esra ben bizimkiler ile buluşmaya giderum," dedi abim. Tek kaşımı kaldırdım.
Taam anladık Esra tek kaş kaldırılabiliyorsun ok.
"Banağ para veeğr banağ parağ veerğğ!"
"Nah!" dememle Batu yalancıktan ağlamaya başladı.
"N'oldu pek bi keyfin yook düşlediğin gibi olmadı mıı" diyerek dans etmeye başladı Güneş. Aynı ben ya.
"nAleT oLsUn Sizİn gİbİ kArDeşE!"
"YalNıZ bEn Senİn kArDeŞiN dEğİliM!"
"aMaN baNa nE!"
"hAdİ yAndAn YanDaN aBicİm!" diyerek onu dışarı ittim.
"Hadi partiye devam ke," dedim ve bilgisayarımı kucağıma aldım.
Esra Kara Instagram güncellemesi;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRUBA HOŞ GELDİNİZ
HumorGüzel bir kızın yakışıklı 5 erkekle tanışması ve gerisinde yaşayacakları hem romantik hem tutkulu hem de eğlenceli hikayenin ele alındığı bu kitaba hepinizi bekliyorum...🤪 Düşük IQ:Ya siz niye evlenmiyorsunuz ki Salak: Katılıyorum nikâh şahidiniz b...