Arkadaşlar bu kısmı sonradan ekledim okursanız sevinirim.
Sonraki bölümü Instagram yapmayı düşünüyorum. Size sorayım dedim.
Fikrinizi belirtirseniz sevinirim..:))
Dayılar ve Yenge
Salak: Selamın aleyküm ülkemin psikoloğu bozuk insanları
Düşük IQ:Selam aşkım
Egeeğ:İmana dön putperest pezewrnk
Egeeğ:As abicim
Para Babası:Sen çok imanlısın
Kaykaycı Çocuk:Olm kimse mi imanlı değil
Kaykaycı Çocuk:Aleyküm selam
Kaykaycı Çocuk:Bu kadardı arkadaşlar
Kaykaycı Çocuk: Fazlası değil
Siz:
Siz:Abimler geldi
Düşük IQ:Ee
Siz:Ama biz kız gecesi yapacaktık yaa
Salak:Eeeee
Siz: Sıkıldım işte öyle yatıyoruz sadece
Kaykaycı Çocuk:Biz de gelelim
Salak:Sen kız mısın?
Kaykaycı Çocuk:Hayır
Oğuz:Ama Esra için kız bile olurum -Bu mesaj gönderilmedi
Siz:Aslında çok mantıklı
Egeeğ:ne
Siz:Hadi gelin!
Para Babası:Nasıl gelicez?
Siz:Doğru
Bir konum gönderdiniz
Siz:IŞINLANABİLİRSENİZ ÇOK MAKBULE GEÇER
Düşük IQ:Maalesef teknoloji daha o kadar gelişmedi. 21.27
Kaykaycı Çocuk:Geldim kapıyı aç. 21.39
Salak:Oha çocuk ışınlandı aq
Siz:GELİN ARTIK!
Para Babası:Ben de geldim. 21.48
Egeeğ:Lan ben daha evden çıkmadım
Sohbetten çıkıp ocaktaki tencereye baktım. Oğuz film getirmiş birkaç tane onun kavgasını yapıyorlardı. Taha abi de gelmişti ve Güneş onu görür görmez 'isri sin yirilmi cinim irkidişim bin yipirim misiri' dedi. Yer mi olum Anadolu çocuğu? Yemez tabi dedim sen otur ben hallediyorum. Keşke demez olaydım! Ben mısır yapmasını bilmiyorum ki. O yüzden içerde Marvel diye söylenen Alya'ya bağırdım.
"Alyaaağğ!!" Çok mu oldu? Neyse o sağır zaten duymaz.
"Ay ne bağırıyon be" diyerek içeri girdi. Duymuş...
"Alya mısır nasıl yapılıyor?" dedim elimle ocaktaki tencereyi gösterirken.
"Kızım yarım saattir burada ne yapıyorsun sen? Ay deliricem!"
Söylene söylene ocağın başına geçti ve tencerenin kapağını alıp tezgaha bıraktı.
"LAN! Esra yakmışsın hepsini! Ya salak mısın sen?! Aç kaldık senin yüzünden!"
Bağırmasıyla gözlerimi yumup kafamı sağa yatırdım.
"Evi de yaksaydın! Es-"
Durup elini omzuma koydu. Gözlerimi araladım ama kafamı kaldırmadım.
"Esra.. tamam üzme kendini. Özür dilerim bağırmamalıydım. Aniden çıkıştım." dedi ve beni kollarının arasına aldı. Ben de ona sarılıp yanağından öptüm. Benden ayrıldı ve güldü.
"Salaksın falan ama seviyorum seni."
Ben de güldüm ve ocaktaki tencereyi çöpe boşalttım. O sırada mutfağa giren Berk ile yerimden sıçradım.
Ay tövbe bismillah!
"Alya!"
"Ne oldu?"
"Yanık kokuyor!"
"Evet"
"Ne?"
"Şey... Berk"
"Ney Esra?"
"Ben birazıcık mısırı yaktım."
"Tabii canım birazcık."
Alya'ya kaşlarımı çattım. Hayır yani biliyorsan sen yapsaydın. Ona bakmayı bırakıp salona gittim. Orada bana ihtiyacı yok. Tabi evi yakmak istemiyorsa ndsjdj
Çalan kapıyla adımlarımın yönünü değiştirdim. Kapıyı açık karşısında Güneş görmek pek de hayalim değildi.
"Aa Esra bir an yanlış geldik sandık." diyerek içeri girdi Hakan ve diğerleri de arkasından.
"Ay noluyo noluyo??"
Ağzı beş karış açık bir şekilde yanımda dikeldi Güneş. Ne oluyosu mu var? Çocuklarım gelmişler ben sıkılıyorum diye. Ay ne de minnoşsunuz siz!
Öhm.
"Hoş geldiniz!" diyerek sırayla hepsiyle tokalaştım. En sonda gördüğüm yüz ile bir duraksama yaşadım. Kalbim böyle küt küt, sanki birisi koşturuyormuş gibi atmaya başladı. Ellerim terledi ve titremeye başladım. Ay ben bunları heyecanlanınca yapıyorum!
"H-hoş geldim"
"Ne?"
"Yani sen hoş buldun"
"Esra iyi misin çekil kapının önünden geçsin çocuk." Güneş'i dinlemeyip orada dikilmeye devam ettim.
"E-evet hoş geldim. Yani hoş buldum. Yani bulduk. T-teşekkür ederim."
"Aşık aşık bakışmayı tahmini ne zaman bırakırsınız? Anladık aşıksınız. Ne uzattınız öpüşün işte!" Hakan'ın konuşmasıyla ikimizde ona döndük. Korkuyla bakıp Selim'in arkasına geçti.
"Kim kime aşık lan!?" diye bir de abim gelmesin mi? Keşke gelmese.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRUBA HOŞ GELDİNİZ
HumorGüzel bir kızın yakışıklı 5 erkekle tanışması ve gerisinde yaşayacakları hem romantik hem tutkulu hem de eğlenceli hikayenin ele alındığı bu kitaba hepinizi bekliyorum...🤪 Düşük IQ:Ya siz niye evlenmiyorsunuz ki Salak: Katılıyorum nikâh şahidiniz b...