6.Bölüm

6.5K 207 21
                                    

Gözlerimi araladığımda beyaz ışığı gördüm. Allah'ım nolur yaşamama izin ver. Söz bir daha kimseyle gıybet yapmayacağım. Belki arada bir. Aha kapı sesi, kesin cehennemin kapısı açıldı.

'Bismillahirrahmanirrahim'

Allah'ım sana geliyorum. Aha şeytan değil mi lan o. Ulan şeytanı ben kırmızı bir de boynuzlu bir şey sanıyordum ya. Bu basbaya beyaz. Ay yoksa cennette miyim? Allah'ım sana şükürler olsun.

"Esra hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"

Ay valla çok iyiyim. Ben cenneti de gördüm ya benden iyisi yok şu an. Lan ben cennetlik insanmışım da haberim yokmuş ya.

"İyiyim. Teşekkür ederim."

"Tamamdır o zaman biz gerekli tahlilleri yapalım. Birazdan çıkabilirsiniz."

Ne diyor la bu? Ya bir saniye ben cennetlik değil miyim yani. Allah'ım sen kurtar! Valla bir daha ödev yapıyorum deyip instagramda Leonardo DiCaprio'yu stalklamayacağım.

Evet vardır öyle fantezilerim. Ama ne yapayım? Adamın hayatı çok eğlenceli. Hem zengin. Bir de yakışıklı ama banane ondan. Paran varsa evlenebiliriz. Yoksa unut sen o işi.

Sanki adam seninle evlenmeyi bekliyor Esra.

Ya belki bekliyor. Sanane iç ses. Yine ettin ortamın içine. Ya ben bir dakika düşüncelerimle yalnız kalamayacak mıyım?

Ay bir saniye yalnız ben bir şey fark ettim. Ben cennette falan değilim. Yanlış anlamayın cehennemde de değilim. Ben baya hastanedeyim. Ne işim var lan benim burada?

"Esra!"

İçeriye bodoslama dalarken adımı bağıran Oğuz'du. Bunun burada ne işi var ayol? Valla delireceğim. Biri bana  neler olduğunu anlatabilir mi?

O, odaya girdiğinde benim şeytan sandığım doktor ona bir şeyler söyledi ve çıktı.

"Esra iyi misin!?"

"Evet, iyiy-"

"Bu kaç?" dedi ve üç parmağını kaldırıp gösterdi.

"Ebem Oğuz. Sanki kör oldum."

"Belki oldun? Bilemeyiz. Söyle hadi, kaç bu?"

"Valla şimdi oraya gelip seni bir güzel döverim. Ay kafam acıyor!"

"Tamam sen gayet iyisin. Hadi yürü gidiyoruz."

"Ayol nereye daha karpuz kesecektik."

"Senin beyin hücrelerin yanmış olabilir mi?"

"Olabilir."

"Belli. Hadi kalk."

Güldüm ve yattığım hastane yatağından kalkıp odadan çıktım. O da arkamdan geldi ve koluma girdi.

"Ne yapıyon kız!?"

"İyi kız sen? Yardım ediyorum görmüyor musun?"

"Yok körüm ben."

"Bak dediydim ben ya. Yürü doktorun yanına." deyip beni çekiştirmeye başladı.

"Lan dur şakaydı."

"Biliyorum." dedi ve bir kahkaha patlattı. Bu çocuk mal olabilir miydi acaba?

/*****/*****/*****/*****/*****/*****/*****/*****/*****/

Hastaneden çıktığımızda babam arabaya yaslanmış beni bekliyordu. Üf be şu asalete bak yakışıklım benim ya.

"Babamm!" koşmaya çalışarak yanına gittim ve ona kocaman sarıldım.

"Kız dur ne oldu anlat önce."

Şimdi saksı düştü. Kız ben neden bu kadar salağım ya. Ama o adamı bir bulayım dayaktan geberteceğim.

"Baba valla onu bulayım var ya dayaktan alzheimer edeceğim. Onun o kuş beynini alıp ağaca asacağım. O zaman görür o bana saldırmak neymiş!"

Ben bütün öfkemi kusarken babam gözlerini büyüttü. Kaşlarını çattı. Benden önce o öldürecekti galiba. Ya ama bu haksızlık ben istiyorum banane.

"Biri sana saldırdı ve sen gayet normalmiş gibi bununla dalga geçebiliyorsun, öyle mi?"

'Ne alakası var baba ben gerçekleri söylüyorum.' demedim tabii yoksa bir de ondan dayak yerdim.

"Özür dilerim..." deyip arabaya bindim. Babam da bindi ve evin yolunu tuttuk. Biliyor musunuz arabada da içim geçmiş, uyumuşum. Ayol böyle bir durumda da uyumayan bizden değildir zaten.

Eve geldiğimizde önce annemle babama olanları anlattım. Sonra polisler geldi onlara anlattım. Sonra da birkaç gündür hiç konuşmadığım ve bana tripli olduğunu tahmin ettiğim Güneş'e anlattım.

"Oğlum niye beni çağırmadın ya? Onu bir güzel döverdim. Üf bütün eğlence gitti. Neyse. Ee sen nasılsın?"

Benim canım gerizekalı kankam yine bütün gevezeliğiyle odamı şenlendirmişti. Zaten ona mesaj atar atmaz bize gelmişti ve geldiğinden beri ne bir şey yedim ne de huzurlu bir şekilde dinlenebildim. Ya açım ya aç aç! Bir süs be arkadaş. Ama yine de canımdan çok seviyorum seni. Sen konuş ben sabaha kadar dinlerim.

"Ya Güneş, açım ben yemin ediyorum. Bayılacağım." dedim ve kendimi üzerinde oturduğum yatağıma attım. Gerizekalı hemen de inanmıştı.

"Yaa, kıyamam ben sana ne yemek istersin?"

Yüzde bir milyon ihtimalle yemek sipariş edecekti. Eh benim kankam olduğu her halinden belli.

"Bana pizza al." dedim düz bir sesle.

"Emriniz benim için bir zevktir." deyip yere eğildi. Neden bu kadar cahil bu kız? Dokunsam yere yapışacak. Dokunsam mı acaba?

/*****/*****/*****/*****/*****/*****/*****/*****/*****/

Pizzalarımızı yedikten sonra Güneş'i annesi Selma Teyze çağırdı ve eve gitti. Bende her zamanki aktivitemi yapıp tabii ki uyudum.

Insta: bytr_reminee 
Pin: holldme4everr
Sc: it-couldbe

GRUBA HOŞ GELDİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin