Medya:Ege Canlar
Hafta sonunu geride bırakmış haftanın ilk günü olan; bütün çocukların nefret ettiği, iğrenç mi iğrenç pazartesiye giriş yapmıştık.
Yine canım alarmım sağolsun sabahın köründe uyandım ve elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Daha sonra okul formamı giydim ve saçlarımı örüp mutfağa indim.
Esra'nın okul forması:
Babam işe gidecekti o nedenle hem kendime hem de ona tost hazırladım. Tostum bitince bulaşıkları yıkayıp masayı sildim. Babam evden çıkarken beni de okula bırakmak istedi ama ben yürümek istediğim için kabul etmedim. Yani biraz mallık ettiğimi düşünmüş olabilirsiniz.Böyle düşünmeden önce size nedenini anlatayım. Şimdi benim yanlışlıkla eklenilmiş olduğum grupla halı sahada buluşacaktık. Benim okulum da Hakan dedikleri çocuğun evine uzak. O yüzden ilk birkaç dersi ekip buluşmaya gidecektim. Üff, yine konuşturdum bütün zekiliğimi. Şaştınız kaldınız dimi?
/********/********/********/********/********/********/
Sonunda 10 dakikalık bir otobüs yolculuğundan sonra Hakan'ın attığı konuma göre halı sahaya yürümeye başladım. O sırada dayılar grubundan mesaj geldi ve hızla bildirime tıkladım.
Yalnız çocuklara da sürekli dayılar deyip duruyorum ama neyse.
Grup İşte Dayı
0543*:Ya olum nerde kaldınız ya. Sıcaktan piştik burada.
Selim:Bekleyin azıcık geliyom.
Evet onu da kaydetmiştim. 'Sonuçta bir daha görüşmeyeceksiniz' diyor olabilirsiniz ama belki görüşeceğiz?
Grup İşte Dayı
Hakan: Sıkıldım cidden böyle giderse iki kişi maç yapacağız.
Ege:Abartma Hakan.
Hakan:Abartmıyorum Ege.
Selim:Beyler kavga var.
0543*:Susun da gelin desem kızar mısınız?
Hakan:Evet
Ege:Evet.
Selim:QJHSHDVDGHS
Selim:Komik
0543*:Yalnız ben bir şey fark ettim
Ege:Ne fark ettin?
Hakan:İnşallah kötü bir şey değildir Yağız.
Tamam. Artık onu da kaydedebilirdim. Hemen numarasının üstüne tıkladım ve kaydettim o sırada gözüme profil resmi takıldı.
Oha! Evleneceğim adamı buldum galiba. Falan demeyeceğim ama Allah var yakışıklı. Biraz... Tamam gerçekten hem yakışıklı hem sevimli ama bizden olmaz. I-ı unut Esra sen onu. Zaten birbirimizi tanımıyoruz bile. Ve ben şu an onu trollemeye gidiyorum.
Ben böyle düşünürken sonunda halı sahanın önündeydim. Bu arada ben çok iyi futbol oynarım. Üf yine hava atıyor gibi oldum. Belki biraz atıyor olabilir. Azıcık, minnacık, tırnak kadar..
Sahada üç kişi vardı. E vunlar dört kişi değil miydi, diyeceksiniz şimdi söyleyeyim. Arkamdan da bir çocuk gelip yanlarına vardı. Sonra gruba tekrar girdim ve yazılanları okudum.
Grup İşte Dayı
Yağız:Biz beş kişi olacağız.
Ege:O zman Tarık'i arayalım.
Selim:Aradım bile.
Hakan:Aferin zeki kardeşim.
Yağız:Senden zeki olduğu kesin.
Selim:aajshhsnks
Ege:puahahsvd
Hakan:haha çok güldüm.
Telefonu cebime atıp derin bir nefes aldım. Hiç bu kadar heyecanlanmamıştım. Sahaya bir adım attım ve hepsinin gözleri bana döndü. Yutkunarak yavaşça yanlarına gittim.
Mesajlaşmak kolaydı ama yüz yüze. Off! Tamam bunu başarabilirim. Hadi aslanım, hadi Esra. Göreyim seni koçum!
"Sen kim oluyorsun?"
Profil resmini andıran konuşan kişi Yağız'dı. Ona bakarak mal gibi sırıttım ve telefonumdan grubu açıp onlara gösterdim.
"Bir saniye bir saniye."
"Lan! Kandırıldık lan!"
Bana şaşkınlıkla baktılar. Durumu kurtarmak amacıyla kim olduğunu çıkartamadığım birinin elinden topu aldım ve ayağımda sektirmeye başladım. Bir topa bir de bana bakıyorlardı. Utancımdan ne yapacağımı bilemeyip topu sektirmeye devam ediyordum. Sonra durdum. Yüzlerine baktım. Hâlâ hiçbiri anlamamıştı garibim. Benim de anladığım söylenemez zaten.
Yüzlerine mal mal bakmaya devam ettim. Sanırım yine bütün salaklığımla durumu batırmıştım. Zaten batırmasam ağzım aha böyle 'Aaa!' açık kalırdım.
Sonraki bölümü de yazar yazmaz atmayı planlıyorum. Yarın çok yoğun olacağız düğünümüz var. O yüzden atamayabilirim.
Siz yine de lütfen voteleyin. Mutluluğa ermiş olacağım Allah'ın izniyle o vakit.
Sevgiler, saygılar efenimm..🔥🌟
Insta: bytr_reminee
Pin: holldme4everr
Sc: it-couldbe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRUBA HOŞ GELDİNİZ
HumorGüzel bir kızın yakışıklı 5 erkekle tanışması ve gerisinde yaşayacakları hem romantik hem tutkulu hem de eğlenceli hikayenin ele alındığı bu kitaba hepinizi bekliyorum...🤪 Düşük IQ:Ya siz niye evlenmiyorsunuz ki Salak: Katılıyorum nikâh şahidiniz b...