0505*:Selam! Esra naberr?
Siz:Kimsiniz?
0505*:Oğuz ben kaydetmedin mi?
Siz:A-
Siz:Pardon Oğuz. Gerçekten özür dilerim. Dalgınım da bu aralar biraz.
Mesajı yazar yazmaz Oğuz'un numarasını kaydettim.
Oğuz'un profil resmi;
Heyt be aslanıma! Bence ben Yağız'ı bırakıp bunu alayım. Evet evet kesin öyle yapacağım.0505* numaralı kişiyi Kaykaycı Çocuk olarak kaydettiniz
Siz:Kaykay kullandığını bilmiyordum.
Kaykaycı Çocuk:Evet vardır öyle marifetlerim.
Siz:Bir gün bana da öğretebilir misin?
Kaykaycı Çocuk: Bugün sana da öğretebilirim.
Siz: Gerçekten mi?
Kaykaycı Çocuk:Evet.
Siz:Tamam! Nerede buluşuyoruz??
Kaykaycı Çocuk:ksksndjn
Siz:Neden güldün
Kaykaycı Çocuk:Çok heyecanlandın.
Siz:Evet! Hadi söyle.
Kaykaycı Çocuk kişisi size bir konum gönderdi
Kaykaycı Çocuk:Burada buluşalım.
Siz:En fazla yarım saate oradayım.
Telefonumu yatağa bırakıp dolabımın kapağını açtım. Önce siyah yarım atlet aldım. Altına da siyah bol pantolonumu alıp hızlıca giyindim. Evden çıkmadan abimin ceketlerinden bir tane dızladım.
Esra'nın giydikleri;
Siz:Ben geldim! 16:43Mesajı yazıp içerisinde bulunduğum kaykay parkında beklemeye başladım. Bir anda arkamdan kaykay ile çıkan Oğuz'u görmem ile ne olduğunu şaşırdım.
Kaykayı sürerek merdiven demirinden kaydı ve yanıma gelip hızla kaykayından inip kaykayın bacak aramdan geçmesini sağladı. Arkama döndüğümde kaykayına tekrardan bindi ve hızla sürüp zıpladı. Bu hareketi kaykayın havada takla atmasını sağladı.
En sonunda gelip önümde durdu. Bense hayranlıkla ona bakıyordum.
"Kapat ağzını sinek kaçacak." dedi gülerek. Bende gülerek karşılık verdim.
"Tamam, her neyse. Hadi öğret."
"Çok isteklisin galiba?" dedi kaykayı eline alırken.
"E-evet... Hadi öğret. Senin gibi havada takla attırmak istiyorum. Sonra bende senin ayağının arasından geçireceğim. Senden daha hızlı süreceğim!" dedim heyecanla.
Kaykayı tekrar yere bıraktı ve binmemi söyledi. Tam bindik derken kendimi yerde buldum.
"Ah!"
Tekrar denedim yine olmadı ama bu sefer beni tutmuştu.
∆∆∆
Uzun denemelerin ardından artık onun kadar olmasa da kaykay kullanabiliyordum.
Yorgunlukla kendimi yere attım. O da yanıma uzandı.
"Teşekkür ederim. Bugün çok eğlendim. Ve senin kadar olmasa da artık kaykay kullanmayı biliyorum." dediğim şeye güldü.
"Rica ederim. Eminim bir gün beni de geçersin."
"Gerçekten mi?" Yattığım yerde dikleşerek sordum.
O da benim gibi oturdu. "Hayır, şakaydı. Beni geçmen biraz zor." İşaret parmağı ile baş parmağını birbirine yaklaştırarak söyledi.
Kollarımı bağlayıp yüzümü astım.
"Küstüm." dedim dudaklarımı büzerek.
Hiç beklemediğim bir anda kollarını bana sardı. Gözlerimi kocaman açtım ve bana sarılan gövdesine baktım. Bende kollarımı onun sırtında birleştirdim ve kafamı omzuna koydum. O da aynısını yapıp kafasını omzumdaki yerine koydu.
Benden ayrılırken gözlerimin içine baktı. Bana bakarken gözleri parlıyordu.
Bir saniye bir saniye. Ben aşık mı oluyorum? Hayır canım ne alakası var göz yanılmasıdır o.
Be-Ben... Oğuz'a aşık oldum.
Gözleri gözlerimden inip dudaklarımı buldu. Bende onun dudaklarına bakıyordum. Gözlerimi tekrar gözlerine çıkardım.
"Oğuz," dedim sessizce. İşaret parmağını dudaklarımın üstüne koydu ve "Şşt.." dedi.
Daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım ve koşarak otobüs durağına gittim.
Bu olamazdı. Ben en son ilkokulda birine aşık olmuştum. Bana neler oluyordu? Sadece kaykay sürmeyi öğretti bana. Neyinden etkilenmiş olabilirdim? Bu düşünceleri kafamdan atıp gelen otobüse bindim.
Yorgundum. Hepsi bu kadar. Bunun başka bir açıklaması olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRUBA HOŞ GELDİNİZ
HumorGüzel bir kızın yakışıklı 5 erkekle tanışması ve gerisinde yaşayacakları hem romantik hem tutkulu hem de eğlenceli hikayenin ele alındığı bu kitaba hepinizi bekliyorum...🤪 Düşük IQ:Ya siz niye evlenmiyorsunuz ki Salak: Katılıyorum nikâh şahidiniz b...