Tämä alkuun sanon näiden haukkumasanoista eli en itse sanoisi esim Harrysta tai Hermionesta :)
{31. elokuuta 1996}
Olen veljeni ja äitini kanssa yhdessä katsomassa tälle vuodelle kaapuja matami Malkinilla. Veljeni Draco testaa tällä hetkellä uutta luihuiskaapua päälleen. Minun tuo on vähän liian suuri hänelle.
"Me ei olla mitään lapsia, et oo sattunu tarkkaan. Pystytään varsin hyvin ostokset ite." Veljeni valitti äidillemme.
"No mutta, äitinne on aivan oikeassa, kenenkään ei pidä enää kuljeskella yksinään, sillä ei ole mitään sen kanssa, onko lapsi-" matami Malkin höpötti.
"Kato vähän mihin tökkäät sen neulan!" Veljeni ärähti, matami Malkinin laittaessaan neuloja kaavun helmaan ja hihoihin.
Draco katsoi itseään peilistä. Hän katsoi peilin kautta taakseen ja siristi silmiään. Käännyin nopeasti katsomaan taaksemme. Voi jestas.
"Äiti hei, älä ihmettele, jos täällä haisee, koska tänne tuli just kuraverinen." Sanoin. matami Malkin pyöritti silmiään ja huokaisi minun kielenkäytölleni.
Nyt Potter osoittaa sauvallaan minua.
"Enkä salli sauvoja kaupassani!" matami Malkin varoitti Potteria, joka ei tehnyt elettäkään sauvan lasketaan. Granger supisi nyt jotain noille pojille.
"Joo niin kun muka uskalitte taikoa muuallaki kuin koulussa. Jos edessääntkin taikoa taas, niin saa-"
"Nyt saa riittää!" matami Malkin sanoi kipakastien selkänsä taakse hakien katso tukea. Nyt äitini tuli vaatetelineen takaa.
"Pankaa ne pois." Hän sanoi Potterille. "Jos vielä hyökäätte minun poikani ja tyttären kimppuun, minä lupaan että se on viimeinen tekonne."
"Ootko varma?" Potter sanoi tullen lähemmäksi äitiäni ja katsoi tätä ylpeänä.
"Olet Dumbledoren suosikki, mutta ei hän ole aina suojanasi." Äitini sanoi tuolle rillipäälle.
"Kappas, ei häntä näytä täällä. Yrittää pois vaan. Saatat jopa hyvällä tuurilla päästä Azkabaniin samaan selliin hirveän miehesi kanssa!" Tuo vastasi.
Kuinka hän kehtaa?
Veljeni astui hieman kömpelösti Potteria lähemmäksi, liian suuren kaavun takia. "Älä puhu mun äidille noin, arpinaama!"
"Anna olla, Draco." Äiti sanoi Dracolle käsi tällä olkapäällä. Draco pyöritti silmiään. matami Malkin ei enään jaksanut löytää mistä, hän jatkoi hommiaan. hän kertoo neulaa Dracon Nyt vasemman käden hihaan. Meidänhän molempien vasemmassa kädessä on pimeä piirto.
"Perhana!" Draco kirosi, ja läimäytti matamin käden pois. " Edelleen kato mihin tökkäilet neulojasi, naikkonen! Äiti, en haluakaan tätä roskasäkkiä." Hänsi ja kaikki kaavun lisään matamin jalkoihin.
"Olet oikein, Draco. Meidän olisi parempi mennä asioimaan Toimikas & Sukkulapitsin." Äiti sanoi, ja laittoi kätensä minun ja Dracon selän taakse "taluttaen" meidät pois kaupasta.
Draco pökkäsi hieman Weasleyä matkalla ulos. Minä pidätin hymyäni, kun Draco vilkaisi minua hymyillen äitimme toiselta puolen.
Kävelimme veljeni kanssa kahdestaan pimeässä Viistokujan kaduilla. Kun pääsimme Weasleyn Welhowitsien ohi, katsoimme ympärillemme ja jatkoimme matkaamme suoraan eteenpäin. Hetken takaisin käännyimme vasemmalle.
Pysäytin veljeni, ja katsoin nopeasti taakseni ja ympärillemme. "Ei ketään. Tuu nyt vaan." Veljeni kuiskasi, hän otti kädestäni kiinni ja tupsahdimme Iskunkiertokujalle.
YOU ARE READING
Hermostunut / Mattheo Riddle
FanfictionMitä tähän nyt edes vois kirjoittaa? (MUUTAN TÄTÄ KUVAUSTA JOSKUS, MUTTA EN VIELÄ) Draco Malfoyn 𝙨𝙞𝙨𝙠𝙤 (kaksoset) on Tylypahkassa kuin kaikki muutkin. Draco on suojelevainen siskoaan kohtaan joten siitä saattaa koitua ongelmia, kun Tylypahkaan...