Olen lähes myöhässä aamupalalta. Pitää ehtiä, pakko ehtiä. On kauhea nälkäkin.
Harjaan hiuksiani nopeasti ja heitän harjan pöydälleni. Kauheat silmäpussit! Ihan sama. Pistän vain hieman meikkiä ja puen päälleni.
Mietin hetken peilin edessä, että asuni on paljastava, mutta fuck it. Ei kiinnosta.
Lähden juoksujalkaa suurta salia kohti. Jotkut pojat, jotka tulevat minua vastaan suuresta salista ja katsovat minua. Näytän pervoille keskaria ja jatkan kävelyä.
Istun Blaisen viereen, kun siinä vapaa paikka oli.
"Huomenta sullekin." Hän sanoo ja vilkaisi minua.
"No huomenia." Vastasin. Otin leivän leipäkorista ja voitelin sen nopeasti. "Missä Mattheo on?" Kysyin, kun en näe häntä.
"En tiiä. Varmaan istuu jossain muualla tai ei vaan tullu aamupalalle." Astoria vastasi Dracon viereltä.
"Okei." Sanoin hiljaa ja söin leipääni. Olisin vain ehkä halunnut hänet istumaan kanssamme. "Olitko sä Blaise muuten sillon toissapäivänä siellä bileissä?"
"Joo olin mä hetken aikaa, mutta mä löysin jonkun kuuman mimmin ja jatkoin iltaani sen kanssa." Hän vastasi hymyillen.
"Ooooh!" Pansy uljahti innoissaan. "Kuka se on? Mikä sen nimi on?" Hän kyseli vilpittömästi.
"En muista, kai joku Fiona." Blaise vastasi kohauttaen olkapäitään. Okei, tuo nimi ei ole kovin viehättävä.
"Joo bye bye. Toivon, että en koskaan näe sitä tyttöö." Sanoin ja nostin käteni ylös mutustaen leipääni.
"No ei se nyt ollu mikään mun tyyppinen, mutta se oli vaa hot." Blaise totesi.
"Eli sä panit sitä vaan sen ulkonäön takia?" Kysyin.
"Taisin mä, D. Mähän sanoin sulle niin." Blaise sanoi katsoen minua kulmat kurtussa.
"No niin sanoitkin, mutta Blaise älä tee noin. Mä tiedän, että toi on virhe. Kokemus on." Selitin.
"No jaa, mutta tää on mun elämä etkä sä voi olla mun mutsi. Mä teen mitä haluun. Heippa mussukka." Blaise sanoi ja lähti pois salista syötyään.
"Idiootti." Pansy mutisi nauraen.
"No joo, mutta Zabi on mun söpö idiootti kamu. Älä dissaa Pans."
Olen iloinen, että Pans vihdoin tuli istumaan kanssamme. Luulin jo, että hän vaihtaa porukkaa. Luulin jo, että häntä ei kiinnosta meidän seura. Mutta hän tuli vielä viettämään aikaa meidän kanssa.
"Kiitos, Pans, kun tulit taas meidän kanssa. Mulla oli ehkä vähän jopa ikävä sua." Minä kerroin Pansylle, hän katsoi minua hetken ihan pihalla, kunnes hän tuli järkiinsä.
"Joo, joo, mulla oli sua ikävä kans. Ajattelin vaan tulla pitkästä aikaa mukaan." Hän vastasi katsellen omituisesti ympärilleen.
Mikä hänellä nyt taas on?
YOU ARE READING
Hermostunut / Mattheo Riddle
FanfictionMitä tähän nyt edes vois kirjoittaa? (MUUTAN TÄTÄ KUVAUSTA JOSKUS, MUTTA EN VIELÄ) Draco Malfoyn 𝙨𝙞𝙨𝙠𝙤 (kaksoset) on Tylypahkassa kuin kaikki muutkin. Draco on suojelevainen siskoaan kohtaan joten siitä saattaa koitua ongelmia, kun Tylypahkaan...