Olemme junassa menossa kohti Tylyahoa. Elikkä nyt on perjantai. Tänään ei ole tunteja enkä tiedä minkä takia. En ole todellakaan menossa kyselemään keneltäkään vanhukselta yhtään mitään.
Pansy päätti nennä istumaan Edgarin ja muiden idioottien seuraan, sillä ei hän olisi edes mahtunut hyttiimme.
Istumme Dracon, Blaisen, Mattheon ja Astorian kanssa samassa hytissä. Istun Astorian kanssa vierekkäin ja pojat yrittävät mahtua keskenään vastapäätä olevalle penkille.
"Etkö sä pääse yhtään sinnepäin, läskiperse?" Blaise kysyi ärtyneenä Mattheolta, joka istuu ikkunan puoleisessa päässä.
"No en pääse sori nyt vaan. Äläkä sano mua läskiperseeksi. Se oli vaan yks kisa." Poika vastasi pyörittäen silmiään ja nosti käden, jotta voisi nojata siihen. "Mä en jaksa sitä koko loppu elämää."
"Turvat kiinni molemmat!" Draco huudahti keskeltä. "Hiljaa." Hän sanoi hiljaisemmin.
"Tästähän tulee mukava matka." Kuiskasin Astorialle, hän nyökytti päätään.
"Mutta.. etkö sä siis Mattheo oikeasti pääsisi yhtään sinnepäin?" Blaise kysyi kiltisti.
Mattheo huokaisi raskaasti, hän nousi nopeasti ylös ja tömisteli vihaisesti Astorian eteen. "Siirry."
"No mä nyt istun tässä." Astoria sanoi hiljaa rauhallisesti.
"Jumalauta siirry." Mattheo sanoi vakava ilme kasvoillaan. Astoria siirtyä hytin oven puoleiseen päähän ja Mattheo istui keskelle.
Vilkaisin häntä nopeasti ja hän minua, hän näyttää väsyneeltä. Hän on tuskin nukkunut hyvin, kun näin raivoaa heti aamusta. En väitä etteikö hän muutenkin raivoaisi.
Nyt Draco ja Blaise saivat istua ihan kaksistaan penkillä ja heillä on hyvin tilaa. Minä ja Astoriahan olemme tyttöjä, olemme lyhyempiä ja pienempiä joten mahdumme aika hyvin vielä penkille, vaikka Mattheokin istuu nyt tässä.
Olemme nyt jo hetken istuneet näillä paikoilla. Kaikki ovat aika hiljaa eikä hirveästi pölise turhia.
Huomaan kun Mattheo nojaa minuun, hänellä on silmät kiinni. Heilautan olkapäätäni pienesti, missä Mattheon pää makaa. Hän ei tee liikettäkään nostaakseen päätään. Katson häntä hetken ja tajuan, että hän nukkuu. Annan hänen olla siinä.
Hän näyttää niin rennolta ja suloiselta.
Vastapäätämme Draco tutkailee minua ja nukkuvaa Mattheota.
"Käydään vielä Hunajaherttuassa. Mä haluan jotain herkkuja viikonlopulle." Astoria hymyilee kävellessään Dracon kanssa käsi kädessä.
"Joo, että sä voit syödä ne kaikki itsekö?" Draco arvasi katsoen tyttöystäväänsä kulmat koholla.
"Ei hölmö. Me voidaan mutustella niitä yhdessä." Astoria sanoi.
Astuimme Hunajaherttuaan sisään ja näimme siellä heti ensimmäisellä silmäykselle Weaslykän, Potterin ja Grangerin tulossa portaita alas.
Tuhahdimme kaikki yhteen ääneen ja siinä samassa nuo kaikki kolme käänsivät päänsä meihin. Potter mulkkoili veljeni kanssa toisiaan ja minä vilkaisin Grangeriä, joka piti Weasleyn kädestä kiinni.
"Tuu nyt." Blaise sanoi minulle ja nykäisi minua hihasta heidän luokseen. Astoria oli näköjään jo kassalla veljeni kanssa.
Minä katselin eri värisiä tikkareita. Otin käteeni pari, mutta pian joku tulee viereeni.
"Ootko sä varma, että haluat tikkareita?" Mattheo kysyi. Hänellä oli Kolme pakettia Joka maun rakeita sylissään.
"Öö joo, mutta ootko sä varma noista kolmesta paketista?"
YOU ARE READING
Hermostunut / Mattheo Riddle
FanfictionMitä tähän nyt edes vois kirjoittaa? (MUUTAN TÄTÄ KUVAUSTA JOSKUS, MUTTA EN VIELÄ) Draco Malfoyn 𝙨𝙞𝙨𝙠𝙤 (kaksoset) on Tylypahkassa kuin kaikki muutkin. Draco on suojelevainen siskoaan kohtaan joten siitä saattaa koitua ongelmia, kun Tylypahkaan...