chapter 21

616 65 23
                                    


2017 august 25


"אתה רוצה להגיד לי שהיא אשכרה הציעה לך שלישיה באמצע החיים?" אליסון הייתה בצד השני של הטלפון בזמן שהאוזניות שלי היו בתוך אוזניי. יכולתי להרשות לעצמי לשים אותם מכיוון שהיום הייתי במחסן וסידרתי דברים בעיקר, מקבל סחורה וממיין אותה. נהגתי לאהוב משמרות במחסן, זה היה מקום יותר שקט, בלי לקוחות, ויכולתי לשים תמיד מוזיקה, זה אף פעם לא הפריע לבוס שלי. אבל עכשיו רציתי להיות בדלפק כדי לראות אם אספן הגיע לכאן היום.

"היא לא הציעה לי שלישיה, אבל זה מוזר מספיק להציע לי להכנס למערכת היחסים שלהם."

"קצת עושה לי את זה אם אתה שואל אותי."

"זה העיניין, שלא שאלתי אותך." היא מצחיקה אותי. אני מסדר על המדף חבילות של קמח לבן, מרגיש את האבקה יוצאת מהם, הייתי צריך לנקות אחרי זה את המדפים. אהבתי להשאיר את המחסן נוצץ כדי שהבוס יתן לי יותר משמרות כאן, מה שעבד לפעמים, הבעיה שהייתי טוב מדי גם בדלפק. אני פשוט מוכשר ומושלם מידי. אין אנשים כמוני. אפילו כלפי עצמי אני ציני.

"אתה שומע אותי??" היא צועקת בתוך האוזניות, גורמת לי כמעט לאבד את השמיעה שלי. נהדר.

"סליחה שוב חלמתי, מה אמרת?"

"אתה מפנטז על גבר חלומותייך?"

"או על אשת חלומותיי." אמרתי בהתגרות, צוחק, אליסון הייתה נערה מהממת אבל לא הייתי מסכן את הקשר היחידי שלי עם בני האדם.

"מה שמזכיר לי.." התלבטתי אם לספר לה על הסיפור עם אספן, כמו שהיא אמרה, אלו פנטזיות, לא באמת יצא מזה משהו הרי, נכון? טוב, שום דבר רע לא יכול לקרות מקצת רכילות.

"אז אתה רוצה להגיד לי שהוא חיפש בשבילך חולצה? ונשארתם לדבר במטבח?"

"קודם דיברנו במטבח ואז הוא חיפש בשבילי חולצה, ואני די בטוח שהייתה לו חצי זקפה כשהחלפתי."

"אתה די בטוח???"

אני שומע אותה מתחרפנת בצד השני שלי הטלפון, גורמת לי לחייך שוב וליבי לפעום, אהבתי לדמיין שיכולתי להשיג אותו, או גברים מושכים כמוהו, למרות שבמציאות זה בטח לא היה נכון. ג'ן כנראה הייתה הבחורה הראשונה והאדם הראשון שאי פעם התחיל איתי.

"זה בטח בגלל שהיה שיכור, אין לזה משמעות. הגבר הזה הוא ההגדרה של סטרייט, יש תמונה שלו במילון ליד המילה הטרוסקסואל."

"ריי, תן לי להתלהב, הכל יכול לקרות, אני בטוחה שהוא מחפש אותך עכשיו בבית הקפה." אה כן, סיפרתי לה את כל תולדות אספן ואני, גם את העובדה שהוא מגיע כל יום לבית הקפה.

לקחתי את העגלה החדשה שעובד אחר הכניס והייתה מיועדת למקפיא, גורר אותה מחוץ למחסן אל עבר חדר הקירור.

My white flowerWhere stories live. Discover now