May 15, 2018
Presentאספן נשאר שעון על מכונית הספורט השחורה שלו, הרכב האהוב עליו מבין כל האוסף הלא נורמאלי ששמר בחניון הענק שבביתו, דבר אחד היה בטוח, אספן אהב מכוניות ספורט, זו הייתה אהבתו הגדולה, טוב, לא יותר גדולה מהאהבה אל הנער שנמצא בבית שאליו הוא משקיף, מכופל בתוך המיטה הענקית והריקה, כל כך ריקה ובודדה.
הגבר הגבוה והחסון החזיק את הסיגריה בין שפתיו, שואף את העשן שמילא את ראותיו. דקה, ועוד דקה, הוא נשאר ככה, מיליון מחשבות רצות בראשו. אבל הוא לא היסס, לא פחד, הוא ידע למה הוא בא ומהי המטרה שהוא צריך להשיג, לא היה בו טיפה אחת של ספק, זה היה חרוט בראשו כבר שבועות.
ריי
זה כל מה שחשב עליו, זה כל מה שעיניין אותו, הוא שם פס על כל כלי התקשורת שיציפו את העבודה שלו שיכנס מחר לביניין הגבוה כאילו כלום לא קרה, כאילו זהו עוד יום רגיל שהוא מבקר במשרדו. שום דבר לא יכל להפריע לו, הוא השלים עם העובדה שכנראה חצי מדינה לא תקבל את העובדה שהיא הולכת לגלות עליו, שכל ליבו שייך לנער, לא לבחורה, נער קטן ובלונדיני בשם ריי ששיגע את כולו.
הוא שלף את הנייר קטן והמרובע שהכין עוד כמה שעות לפניי, מביט אל האותיות השחורות שהתנוססו עליו בכתב העגול והמסודר שלו.
"אני אוהב אותך"
רק שלוש מילים הופיעו כנגד עיניו, זה כל מה שיכל לומר לו, שלוש מילים שלעולם לא היה מסוגל להגיד לו, כי איך אפשר לספר את זה למישהו שלא רצית לאהוב.
אספן אהב אותו, אהב אותו ללא הפסקה כמו שהשמש לעולם לא תפסיק לזרוח בבוקר. ועם זאת שנא אותו כל כך, שנא אותו שהעז לקחת את החיים שלו ולשחק איתם כמו כדור בין ידיו. הוא שנא ואהב אותו אבל דבר אחד ידע, ריי היה שלו והוא לעולם לא יעזוב אותו שוב, לא עוד, הנער היה חשוב לו יותר מחייו שלו, ויותר מזה שלעולם לא יעזוב אותו, אף אחד גם לא יקח לו אותו.ידו של אספן שיחקה במפתחות הבית, אותו הבית שאספן קנה לריי שבוע לפניי שעזב. אספן ידע על המצב של הילד המסכן שהחיים התנקלו לו, על אחיו הקטן שהיה צריך לפרנס, ובאותו הלילה שעזב השאיר על שידת החדר שבביתו מכתב קטן עם כתובת ומפתחות כסופים. נוטש את ריי ששכב על המיטה הגדולה בעיניים עצומות, נשימותיו החרשיות נשמעות בחלל החדר.
הוא ידע שהנער לקח את המפתחות, שעבר לגור בבית החדש שאספן קנה לו, גם לא הייתה לו כל כך ברירה.
זהו, הוא עושה את זה, זה מה שעבר לו בראשו. הוא נעמד במקומו, מסדר את חולצת הטישרט השחורה שלגופו ומתחיל להתקדם בשביל הגישה של הבית.
זה קורה, הוא עומד לפגוש אותו, לא יודע מה מחכה לו, לא יודע מה יהיה מעכשיו, אבל לא היה לו אכפת, הוא ידע שהוא הולך להשיג את הנער שלו בכל מקרה, בכל מצב, גם אם זה אומר להוריד את הירח בשבילו.
YOU ARE READING
My white flower
Romanceהוא לא האמין שאחריי חצי שנה שלמה שהיה רחוק מכל מה שהכיר, מהבית שלו, מהעיר שלו, מכל החיים הקודמים שלו הוא חוזר למקום שגרם לו לברוח מלכתחילה. ביום שבו פגש את הנער התמים הוא ידע שמשהו השתנה, שמעכשיו החיים שלו לא יחזרו להיות כפי שהיו לא משנה כמה ינסה, א...