Chapter 30

525 46 12
                                    



אני מגיב כמעט מיד, לוקח נשימה חדה אל תוך ראותיי בזמן שידיי נשלחות לאחוז בו, מפילות את הטלפון שלי לרצפה אך זה לא עיניין אותי. לא ידעתי עד כמה יכולתי לחצות את הגבול לכן הנחתי את שניהם על צידיי גופו.

הוא אחז בפניי בחוזקה אבל זה לא הפריע לי, לא האמנתי שהגבר שלא עזב את מחשבותיי מנשק אותי עכשיו, רגליי עומדות על קצות אצבעותיי בשביל לחפות על הבדלי הגובה שלנו.

הרגשתי את גופי עולה בלהבות, פלטתי אנחות קטנות אל תוך הנשיקה שלנו, זה הרגיש כל כך פאקינג טוב, לא רציתי שיפסק לעולם. השפתיים העבות שלו שלטו בשלי, לשונו משחקת עם שלי, הריח הממכר שלו ממלא את אפי וגורם לי כמעט ליילל.

״אלוהים..״ לא זיהיתי את הקול שיצא מפי, קול שמלא בתשוקה מעורבבת בכמעט כאב.

הידקתי את אחיזתי בו, רוצה לקחת כמה שיותר ממנו, אני מוריד את ידיי ומחדיר אותם אל מתחת לחולצתו, מרשה לעצמי להעביר את אצבעותיי על שריריו הבולטים, להרגיש את עורו החם.

פאק

הבליטה במכנסיים שלי גרמה לי להתייסר בכאב

אני רוצה שהוא יגע בי, אני רוצה שיגע בי בכל מקום

הוא מנתק את שפתינו, לא מביט בעיניי, אולי לא רצה להאמין שזה קורה, אולי היה המום כמוני.

שפתיו יורדות אל קו הלסת שלי, נושכות ומנשקות בבוטות, מסמנות אותי.

אני מרגיש אותו על הצוואר שלי, מוצץ את עורי, גורם לעיניי להיעצם ולאנחות כבדות לצאת מפי. הוא משגע אותי. ידיו ירדו אל החזה שלי, מגעו מרגיש תובעני ורכושני.

״אספן!״ צעקתי בהפתעה כשהוא לפתע צבט את הפטמה שלי מבעד לחולצה, הרגשתי זיצים של עונג נשלחים מתחת עורי היישר אל הזקפה שלי בזמן שהוא ממשיך להתעלל בצוואר שלי בלי רחמים.

רציתי להגיד לו שאם ימשיך ככה כולם הולכים לראות את הסימנים האלו למחרת

רציתי להגיד לו שאני ימשיך ככה אני כל רגע אגמור במכנסיים שלי

רציתי להגיד לו הרבה דברים אבל לא רציתי שיפסיק. לעזאזל אני עדיין לא מאמין אפילו שזה קורה, מה נכנס בו שהוא לפתע מתנהג ככה?

״זה מרגיש טוב?״ אני שומע אותו לוחש לאוזניי. אין שום סימן בקול שלו שהוא באמת מבקש את האישור שלי, אבל הוא רצה לשמוע את זה, משהו בטון שלו דרש ממני להודות בהשפעה שלו עליי.

הינהנתי באיטיות, עיניי עצומות אך הרגשתי את שלו על פניי.

״כן בייבי?״ הוא מוריד את ידיו אל מותניי, אצבעותיו לוחצות על עורי, מתגרות בי. ״אתה אוהב את איך שאני נוגע בך?״

My white flowerWhere stories live. Discover now