august 27 2017
יום שבת סוף סוף מגיע ואני מוצא את עצמי שוכב על בטני במיטה בחדר של ג'ן, מדפדף בספר ההיסטוריה. זה היה המקצוע היחיד שיכולתי לסבול, היחיד שאהבתי. הייתי אמור להיות עם מייקי היום אבל התוכניות השתנו, הוא נמצא בפארק שעשועים בצד השני של העיר ואני איכשהו נקלעתי למקום הזה, נהדר.
במילא התכוונתי לבטל את העבודה של היום כדי שאלמד לבגרות, אבל לא דמיינתי שאעביר את הזמן כאן, וגם לא רציתי. אני מקריא בקול את החומר אבל על כל משפט שאני אומר ג'ן שואלת שלוש שאלות, וכשאני עובר לשני היא כבר שוכחת את הקודם. זה מתיש.
"איך את רוצה שאלמד אותך אם את אפילו לא פתחת את הספר פעם אחת?" נאנחתי ביאוש, מביט בה יושבת על הרצפה מולי ומתעסקת עם החוט שיצא מהמכנס שלה.
"פתחתי אותו! זו לא אשמתי שהכל שם משעמם, ברצינות, כל פעם שניסיתי לקרוא אותו נרדמתי." היא לא אהבה את המצב בדיוק כמוני. לא ידעתי איך היא מתכוונת לעבור את הבגרות אם היא בכלל לא מצליחה לזכור משפט אחד.
גילגלתי עיניים וסגרתי את הספר. אנחנו צריכים לעשות הפסקה. העברתי שעה שלמה ברק לנסות לגרום לה לזכור מי היה נפוליאון. נשכבתי על גבי והבטתי על התקרה שלה, היה עליה מדבקות של כוכבים שזהרו בחושך.
"יכולתי לעשות עוד משמרת בזמן הזה." חשבתי על כל הזמן המבוזבז הזה, אני לא רגיל ללמוד עם אנשים אחרים למבחנים, או לעשות כל דבר אחר עם נערים בגיל שלי.
"תרגע.." אני שומע אותה קמה מהרצפה ושוכבת לידי, הריח של הבושם המתוק שלה נכנס לאפי. "למה אתה עובד כל כך הרבה, אתה כל יום עושה משמרת." היא הסתכלה עליי אבל אני המשכתי להביט בתקרה. היא הייתה חייבת לשאול דווקא את זה?
"סתם..אוהב להרוויח כסף." לא הייתי מוכן להגיד לה את האמת גם אם הייתה מתחננת.
"בשביל מה אתה צריך כל כך הרבה?"
"חוסך למכונית."
"ההורים שלך לא יכולים לעזור לך?"
פאק, היא פשוט לא מפסיקה.
"הם רוצים שארוויח את זה בעצמי. עצמאות וכל והשטויות האלו." המצאתי לה שקר מהיר.
עוברות כמה שניות ארוכות של שקט, הרגשתי עדיין את העיניים שלה עליי.
"בכל מקרה," היא לפתע מתיישבת על ברכייה לידי. מבטינו עכשיו מצטלבים. "תנוח קצת, אתה לא שמח שאתה איתי?" חייכה חיוך שהכרתי יותר מידי, מתגרה. הידיים שלה מלטפות את החלק הפנימי של הירך שלי.
"הייתי שמח אם לא הייתי נכנס למערכת יחסים שלך."
"אמרתי לך, זה בסדר, גם הוא שוכב עם אחרות." היא מגלגלת את עיניה. באמת לא הצלחתי להבין איך הם ממשיכים לקרוא לעצמם זוג. כי זו לא מערכת יחסים נורמלית.
YOU ARE READING
My white flower
Romanceהוא לא האמין שאחריי חצי שנה שלמה שהיה רחוק מכל מה שהכיר, מהבית שלו, מהעיר שלו, מכל החיים הקודמים שלו הוא חוזר למקום שגרם לו לברוח מלכתחילה. ביום שבו פגש את הנער התמים הוא ידע שמשהו השתנה, שמעכשיו החיים שלו לא יחזרו להיות כפי שהיו לא משנה כמה ינסה, א...