May 16, 2018
Present"יש לך טעם של מישהו אחר."
המבט שעלה על פניו של אספן היה אחד שריי חשש ממנו, אך לא יותר מהחשש שהתבשל וגדל אצל אספן עצמו. הוא תפס בפניו הקטנות והיפייפיות של ריי ודאג שישארו להביט בו. עיניו הלכו לאיבוד בעיניו של השני, מנסות להבין מה בדיוק ליבו מרגיש. בילבול תקף אותו, אך גם תסכול וחוסר הבנה מדוע מישהו אחר נישק את ריי, ויותר מהכל, איך הוא עצמו אמור להתנהג כלפיי זה. הרי שום דבר שעשה לא הצדיק את זה שהנער עדיין ישאר נאמן לו אך התחושה הזו שריי נתן למישהו אחר להתקרב אליו הרגה אותו, הוא רצה להרוג את מי שעשה את זה, אך גם רצה שהכאב בחזהו יפסיק. זה כאב, זה כאב כל כך כי הנער עם העיניים הכחולות לימד את אספן מהי אכפתיות, מהי אהבה, ומה זה לחשוק כל כך במישהו עד שנהיית אובססיבי אליו, ואספן חשב שריי עדיין שלו בנפשו ובליבו, אך כנראה נתן למישהו אחר למלא את החלל הריק שבתוכו. אם רק היה יודע מה האמת. ריי השפיל את עינייו, לא יודע איך לעכל את המצב גם הוא, שיניו נשכו את שפתו התחתונה בלי הפסקה ומבטו כאילו חיפש את התשובה על הרצפה שמתחתיו, מתרוצץ עליה במהירות.
"ריי.." הקול הנזקק של הגבר מילא את החלל שהרגיש כאילו סגר על שניהם, כאילו הם היו האנשים היחידים שנשארו בעולם. הקול המוכר והנשכח הכאיב לריי כאשר הגיע לאוזניו, הוא עצם את עיניו בחוזקה וכל כך התחרט על זה שנתן לדילן לגעת בו, אך איזה עוד אפשרות נותרה לו לבחור, כשניסה לדחות את הנער הארור שמירר את חייו הוא היה חווה שוב ושוב את המכות על גופו בדיוק כמו אלו שעליו עכשיו. והוא העדיף לתת לו לפצוע את נפשו מאשר שישאיר סימנים שימשכו שאלות, סימנים שאחיו הקטן יצטרך לראות, הוא העדיף את הכאב הפנימי שלו על פניי כאב חיצוני. לכן כשאספן קרא בשמו שוב הוא עדיין לא ענה, הנער הרים במהירות את מבטו אל זה של השני וכאילו התחנן שיבין, שיוכל לספר לא מבלי מילים, מבלי שיצטרך להוציא את סודו אל החלל. פניו של אספן הרצינו במהירות, הוא הבין שמשהו קורה, הוא הבין שהחרטה והכאב הגדולים שעומדים מאחוריי עיניו הכחולות של ריי הם יותר מסתם עיניין.
מישהו גורם לו לסבול.
ואספן הולך להרוג את הבנאדם הזה.
הוא חיזק את אחיזתו בפניו של הנער וקירב אותו אליו, קובר אותו בחזהו, שידע שהוא שומר עליו, שידע שעכשיו הוא מוגן ושום בנאדם לא הולך להתקרב אליו. הגבר הרים את שניהם מהרצפה ויצב את ריי על הקרקע.
מבטו חדר לשלו, ידיו החזיקו בשניי צידיי פניו כשמבטו רציני מתמיד."אתה יודע שאני אהרוג אותו נכון?" קולו הפך קשיח ועבה כשלא הוריד את ידיו מהשני, הוא רצה להבהיר לנער ששום דבר לא ימנע ממנו מלהגיע לאותו אדם שחשב שיצא מכל העיניין בלי עונש, אספן הולך לרמוס אותו, לרסק את חייו עד שכל כך יצטער שהתעסק עם ריי שכבר לא יוכל לסחוב את זה יותר. ריי הינהן בפחד, שיערו הבהיר והמיוחד מבולגן, עיניו הכחולות והדומעות נשארו אדומות והוא מידי פעם משך באפו, מביט בגבר שטילטל את חייו ועכשיו מנסה להחזיר את המצב לשליטה.
המכות שעל גופו עדיין כאבו והמגע של דילן עדיין שרף על עורו. החבורות הסגולות והאדומות שביצבצו מתחת לבגדיו הגיעו לפתע לעיניו של אספן, והמבט שעל פניו יכל להרוג.
YOU ARE READING
My white flower
Romanceהוא לא האמין שאחריי חצי שנה שלמה שהיה רחוק מכל מה שהכיר, מהבית שלו, מהעיר שלו, מכל החיים הקודמים שלו הוא חוזר למקום שגרם לו לברוח מלכתחילה. ביום שבו פגש את הנער התמים הוא ידע שמשהו השתנה, שמעכשיו החיים שלו לא יחזרו להיות כפי שהיו לא משנה כמה ינסה, א...