2-אלה

4.8K 140 9
                                    

אני עוברת במסדרון בשקט, את רק צריכה ללמוד. את לא צריכה חברים. תסיימי את הלימודים, תעבדי בעבודה טובה, ותרוויחי כסף. זה מה שחשוב אני מזכירה לעצמי שוב, כמו בכל יום.

אני ממשיכה ללכת כשפתאום מרגישה מישהו נתקע בי ״תסתכלי לאן את הולכת זונה״ שירן זורקת אחרי שהיא משפשפת את הכתף שלה בדרמטיות, אני כלכך שונאת אותה. אני ממשיכה ללכת ומגלגלת עיניים כשהיא כבר לא יכולה לראות,
אני לא אתגרה באף אחד. לא מחפשת עוד בעיות.

אני פותחת את הלוקר כשאני מרגישה אותו שם. אותו אחד. כל הזמן אותו אחד. זוכרים שאמרתי לכם שאני לא מחפשת עוד בעיות? הוא חלק מהבעיות שגם אם אני לא אחפש תמיד יהיו שם.

״מה הבאת לי היום?״ הוא שואל כמו כל יום ״כלום.. לא הבאתי היום משהו לאכול..״ אני אומרת בקול חלש, מתביישת טיפה. ״סוף סוף החלטת להיכנע ולענות כמו שצריך אה? הבנת שלא שווה לך להתווכח איתי?״ הוא שואל כשהוא מצמיד את גבי ללוקר וכולא אותו בין שתי ידיו. הקרבה בנינו טיפה בלבלה אותי, בכל זאת, חוץ מהמתעלל הראשי שלי הוא הבחור הכי שווה בבית ספר.

״קול, אני בחיים לא אכנע לך. תבין את זה. אני בחיים לא אעשה את מה שאתה רוצה. בחיים לא״ אני עונה באומץ.

וזה חברים. המשפט שהרס את כל האיזון. ששינה הכל.

קול הסתכל לתוך עיניי כאילו רצה לשרוף אותן, מעולם לא פחדתי ממנו כמו עכשיו, ומבלי להגיד מילה הוא פשוט הלך.

המשכתי את היום שלי כרגיל, לומדת, לא מתייחסת לאף אחד, לא לכל הבנות שקראו לי זונה, לא לכל הבנים שהחטיפו לי מכות בתחת כל פעם שעברתי לידם, לא לכל המוריפ שהעירו לי על כל תזוזה, לא התייחסתי. המשכתי ללמוד. זה הדבר שאני הכי טובה בו ואני אוהבת לעשות. ספרי לימוד לא יכולים לעזוב אותך כשקשה.

מאז השמועה, כולם חושבים שהם יכולים לעשות בי מה שהם רוצים, כי הם מאמינים שעשיתי אורגיה עם החבורה של אח שלי שבכיתה י״ב. איך זה התחיל? טוב, לא היה לי איך לחזור הביתה, אז התקשרתי לאח שלי שיסיע אותי אבל הוא היה מסטול ולא יכל אז חבר שלו,גיא,הציע לאסוף אותי.

לרוב לא הייתי מסכימה אבל ירד גשם כלכך חזק שוויתרתי והסכמתי לנסוע איתו. כשהוא הגיע הוט הגיע עם עוד שלושה חברים בקרוואן הגדול שלהם, נלחצתי, אז קפאתי במקום ולא התקרבתי לקרוואן, גיא שראה שאני לא מתקדמת יצא מהאוטו לכיווני ושאל אותי מה קרה.

אמרתי לו שאני לחוצה כי בחיים לא הייתי בסיטואציה כזאת, והוא אמר לי שאין לי מה לדאוג כי אני אחות של חבר, המילים שלא לא הרגיעו אותי אבל הוא כבר לקח את ידי ומשך אותי לכיוון הקרוואן.

קול, שראה את הסיטואציה מהצד, לא התאפק והחליט להרביץ לגיא על כך שנגע בי וזרק לו משפטים כמו ״פעם אחרונה שאתה נוגע בה״ ״אני אזיין אותך אם אשמע שהתקרבת אליה שוב״ ועוד משפטים כאלה, חברים של גיא ואח שלי יצאו מהוואו בניסיון לעזור לגיא, אבל גם חברים של קול הגיעו.

הייתי צריכה להפריד אותם בכח, כלומר, את קול, הוא השולט שם על כל החבורה שלו.

הרגעתי אותו כמו שלמדתי לעשות מאז שהכרתי אותו, ידעתי שהיו לי בעיות של שליטה בעצבים, ואחרי שהוא הוציא אותם בקרבתי הרבה פעמיים הייתי צריכה ללמוד להוציא אותו מהתקפים.

אחרי הסיפור הזה כולם הפיצו שמועות על מה שקרה, ובסוף הגיעו למסקנה ששכבתי איתם וקול התחרפן כששמע על זה. מה שלא נכון, אבל לא היה לי דחוף לטפל בזה כי זה לא עניין אותי, וקול? אני לא יודעת מה עובר בראש שלו, אבל הוא החליט להשאיר את זה ככה.

מאז כולם חושבים שאני זונה ששוכבת עם כולם, כשבפועל אני בכיתה י׳ ואפילו לא התנשקתי עם בן, מה שכל הבנות בשכבה שלי כבר עשו, אז מי הזונות עכשיו?

כנועה בשבילוWhere stories live. Discover now