אמרו שלנצחון יש טעם טוב, בחיים לא חשבתי שיש לו טעם כזה טוב. הצלחתי. היא תעשה כל מה שאני רוצה עכשיו, ואחרי שנים של זלזול, לא התכוונתי לעשות לה את החיים קלים. היא תלמד כמו כולם, מי זה קול קופר.
אני:״תבואי אליי. עכשיו״ (20:51)
אלה: ״אני לא יכולה, אני צריכה להכין ארוחת ערב לאחים שלי, אוכל לבוא בעוד שעה בערך.״ (20:52)היא צוחקת איתי? הרגע היא הסכימה להיות השפחה שלי. כבר היא מפרה את פי?
אני: ״אלה. נראה לי שפספסת כאן משהו, אני לא שאלתי, מעכשיו אני כבר לא שואל. אני אומר ואת עושה. ברור?״ (20:52)
כדאי שהיא תפנים כמה שיותר מוקדם באיזה מצב היא. הרי בסוף זה משתלם לה, היא תקבל על זה יותר כסף מאשר מהעבודות המסכנות האלה שדאגתי שיפטרו אותה מהן עכשיו
אלה: ״טוב, אני באה.״ (20:55)
לקח לה הרבה זמן לענות. בטח, מה חשבתי לעצמי. שהיא תענה כלכך מהר? אלה? הכבוד שלה יותר חשוב לה מהכל, בגלל זה היא לא מגיבה לשום דבר שאומרים עליה, היא לא רוצה להראות שזה אכפת לה, אבל לי זה אכפת. יותר מידי.
מהיום הראשון שראיתי אותה הכרזתי עליה כשלי, היא לא ידעה את זה כמובן, אבל כל שאר בית הספר ידע.
ביום שהפיצו את השמועה ששכבה עם חברים של אח שלה ועם אח שלה ביחד התפוצצתי מעצבים.
אולי היא לא שמה לב, אבל כל בן שזרק לה הערה, נתן לה מכה בתחת, או אפילו קרץ לה קיבל טיפול ממני.
מעניין איך זה שכל הבנים של הבית ספר עברו דרך היד שלי ואף אחד מהם עדיין לא הבין שזה בגלל ההתנהגות שלהם אליה. ריי, החבר הכי טוב שלי, אומר שאולי הייתי צריך להגיד להם למה אני כועס במקום לשבור להם את האף, אבל מה הכיף בזה?
אחרי עשר דקות היא הגיעה לבית שלי, הכנסתי אותה לבית והיא הייתה נראית עצבנית מתמיד, החלטתי לעשות את מה שרציתי לעשות כבר מלא זמן ולנשק אותה
חיברתי את השפתיים שלנו בהפתעה ולהפתעתי היא זרמה איתי והמשיכה את הנשיקה, החדרתי את הלשון שלי לפה שלה וחקרתי באמצעותה כל נקודה, היא נאנחה תוך כדי הנשיקה, שמחתי להיות הגנב של הנשיקה הראשונה שלה.
״מה אתה עושה?״ היא שאלה כשהתנתקה ממנו בפתאומיות כאילו רק עכשיו הבינה מה עשינו.
״מה שבא לי.״ עניתי לה בהתנשאות והובלתי אותה לסלון בלי להגיד עוד מילה, מרוצה מעצמי על הנשיקה.
הושבתי אותה על הספה וישבתי לידה. ״למה הבאת אותי לכאן?״ היא שאלה בעצבים, למרות האדום בלחיים שלה מהנשיקה היא עדיין עצבנית, היא צריכה להתרגל לזה שהיא כבר לא הבעלים של עצמה.
״אנחנו צריכים להבהיר דברים, אם אנחנו עושים את זה, יש חוקים.״ אמרתי ״מהצד שלי כמובן״ הוספתי כדי להראות מי השולט והיא גלגלה עיניים
״גם לחוק לגבי גלגול עיניים נגיע״ אמרתי והיא פתחה את עינייה בהפתעה, מפתיע אותה שאני לא רוצה שהיא תזלזל בי כמו עד עכשיו?
״טוב אז נתחיל-״ אמרתי אך היא קטעה אותי ״לא. קודם תגיד לי כמה אתה משלם לי.״ היא אמרה, תחמנית קטנה.
ליטפתי את הלחי שלה בעדינות ״גם לזה נגיע בייב״ אמרתי ברוגע ובחיוך יודע סוד ״אל תגע בי ואל תקרא לי ככה.״ היא אמרה והעיפה את ידי.
״אני אקרא לך איך שבאלי ואגע בך כמה שבא לי זה מובן?״ צעקתי עליה בזמן שאני מחזיק את סנטרה בכוח ״תעני!״ המשכתי לצעוק, היא צריכה להתרגל. ״כן״ היא ענתה בכניעה, יופי, בדיוק כמו שאני אוהב.
————————————
אז תגידו מה אתן חושבות!! זה הולך להיות סיפור מאוד שונה ממה שאתן מכירות אז אני מזהירה מראש!
YOU ARE READING
כנועה בשבילו
Romanceהיא בחורה ענייה שזקוקה לכסף והוא בחור עשיר שזקוק לשליטה, אפשר יותר ברור מזה? *אלימות מילולית,פיזית,תכנים מיניים,אונס,התעללות