״אלה הוא לא נותן לי להיכנס לשירותים!!״ ליה צועקת תוך כדי שנשמעות דפיקות חזקות, אני ממהרת להגיע לשם ״מה קרה?״ אני שואלת את ליה שבוכה מחוץ לדלת השירותים.
״הוא לא נותן לי להיכנס לשירותים, הוא שם כבר מלאנתה של זמן!!״ היא צועקת ורוקעת עם הרגליים שלה בריצפה בחוזקה ואז ממשיכה לדפוק על הדלת שעוד שנייה נשברת, אני מרחיקה אותה מהדלת וצועקת לשי לצאת.
״אני עוד מעט יוצא!״ הוא צועק ואני מנסה להרגיע את ליה, שי יוצא אחרי כמה דקות וליה רצה לשירותים.
הוא מתקדם לכיוון החדר שלו, שוב בלי להגיד כלום, אבל אני חייבת לפתח איתו נושא שיחה.
״מצאתי עבודה״ אני אומרת לגבו, הוא עוצר מללכת ומסתובב אליי ״איזו עבודה?״ הוא שואל מסוקרן, ממתי אכפת לו? ״סתם מזכירה של מנכל חברה של משהו״ אני ממציאה, זה הכי קרוב לעבודה האמיתית שלי.
״איזה מין מנכל יקח לעצמו מזכירה שעדיין בלימודים?״ הוא שואל עוד יותר מסוקרן ומתקרב אליי טיפה, שיט, לא חשבתי על זה.
״מישהו.. עם לב גדול שהסכים לקבל אותי אחרי שהסברתי לו שאין לנו הרבה כסף בבית!״ אני ממשיכה ׳לעוות׳ את המציאות קצת, טוב, קצת הרבה.
אני רואה את הפרצוף שלו מתחיל להביע רגש, מה שלא קרה הרבה זמן, כנראה בגלל שהפעם הוא חושב שזו עבודה אמיתית ומסודרת ולא כמו המלצרות שעשיתי.
״הוא משלם לי שלושים אלף שקל בחודש!!״ אני אומרת בהתלהבות וחיוך מזויף שמתוח מאוזן לאוזן, כששי שומע את הסכום הוא מיד רץ אליי מרים אותי עליו ומחבק אותי, זה מפתיע אותי ברמות. כל כך הרבה זמן שהוא לא הראה שום רגש, ועכשיו הוא כמו פצצת רגשות.
הוא מנשק לי את הלחי ומסובב אותי כשאני עדיין תלויה עליו. אם הוא רק היה יודע מה אני באמת צריכה לעשות בשביל הכסף הזה....
״את מבינה מה זה אומר?״ הוא שואל אותי כשהוא מוריד אותי ממנו, לא מפסיק לחייך, הוא לא מחכה לתשובה ומיד ממשיך. ״אנחנו הולכים לצאת מהמצב הזה!״ הוא אומר ואני מחייכת, כן, זה נכון.
״זה למה קנית לנו כל כך הרבה בגדים?״ הוא שואל ואני ממשיכה לשקר..״כן, אחרי שהוא אמר לי כמה הוא ישלם לי, רצתי לקנות בגדים חדשים לכולנו.״ אני אומרת והוא מחייך ברמות.
״אז למה לא קנית גם אוכל?״ הוא שואל, ״שכחתי מזה לגמרי, אקנה בשבוע הבא, עד אז נתמודד״ אני אומרת לו, לא שכחתי מזה, אני גוועת, עוד לא עבר חודש, אפילו לא עבר שבוע, אין לי עדיין שום כסף.
דפיקות בדלת נשמעות ושי ניגש לפתוח, מי בא לכאן?
שי פותח ומיד הפנים שלו מרצינות והופכות לעצבניות.״מה אתה עושה כאן?״ שי שואל בקול עצבני
פאק. זה קול.אני מתקדמת לכיוון הכניסה ורואה את קול ושי במין קרב מבטים, אני שמה יד על הכתף של שי ומזיזה אותו הצידה ״זה בסדר..״ אני אומרת ״אני אמרתי לו לבוא לפה..״ אני ממשיכה להגיד ומסתכלת לכיוון של קול שמסתכל על אח שלי במבט רצחני, בואו נגיד שהשניים האלה אף פעם לא הסתדרו.
YOU ARE READING
כנועה בשבילו
Romanceהיא בחורה ענייה שזקוקה לכסף והוא בחור עשיר שזקוק לשליטה, אפשר יותר ברור מזה? *אלימות מילולית,פיזית,תכנים מיניים,אונס,התעללות