״פאק!״ קול מקלל ומרביץ ללוקר. ״זה בסדר אחי, פעם הבאה יהיה יותר טוב.״ ריי מנסה להרגיע אותו. ״לא יהיה יותר טוב כי אנחנו משחקים כמו חבורה של כוסיות שלא שמעו על כדורגל בחיים שלהם!״ הוא צורח על ריי ודוחף אותו. זה ההפסדר השני שלהם העונה, והיו רק שלושה משחקים. זה משגע את קול.
״לך, אני אקח אותה הביתה.״ ריי אומר לקול ושניהם מסתכלים עליי, אני מתקפלת בתוך עצמי, באתי לכאן אחרי שריקת הסיום כשקול העיף את הכדור מעצבים והלך לחדר ההלבשה, הרגשתי שאני צריכה להיות שם בשבילו.
קול מסתכל עליי וכמה שניות אחרי זה הוא בורח מחדר ההלבשה. ״לאן הוא הולך?״ אני קמה מהספסל לכיוון היציאה עד שריי תופס אותי. ״זה בסדר, תני לו, הוא יחזור מחר כמו שצריך.״ ריי אומר ומשאיר אותי עם סימן שאלה. ״בואי אני אקח אותך הביתה.״ הוא אומר ושם את ידו על גבי התחתון ומוביל אותי החוצה, לאוטו שלו.
אני יושבת באוטו ומביטה לחלון במהלך הנסיעה, דואגת לקול, אני לא יודעת איפה הוא וכל פעם שניסיתי לשאול את ריי הוא התחמק. כאילו לא רוצה להגיד לי מה קורה. ואני משתגעת מזה, זה קרה גם במשחק הקודם שהם הפסידו, קול נעלם ולא ידעתי לאן הוא הלך, ואז בשלוש בלילה הוא שלח לי הודעה מבלבלת.
׳את המלאך הפרטי שלי, ואני רק הורס אותך.׳ זה מה שהוא כתב.
׳עוד מעט מתחילה עונת המשחקים, אם תרגישי בנוח לשכב איתי עד אז, תצטרכי לקחת בחשבון שבגלל שאת לא רוצה שאעשה משהו שאני עושה איתך עם בנות אחרות, את תצטרכי לספוג סקס קשוח אחרי הפסד או התקלות במגרש׳ אני נזכרת במה שקול אמר לי כשאמרתי לו שאני מוכנה להתקדם. הוא הלך למישהי. בגלל זה ריי לא רוצה לספר לי מה הוא עושה.
פאק למה זה כלכך כואב? לא עשינו את זה, ואמרתי לו שכל מה שלא עשיתי אותו הוא כן יכול לעשות עם בנות אחרות, אז למה לעזאזל זה כלכך כואב לי? הוא עשה את זה גם בהפסד הקודם? בגלל זה הוא התחמק ממני אחרי אותו משחק? אני מרגישה את הדמעות יוצאות לי מהעיניים בלי שליטה. זה כלכך מתסכל שאני אפילו לא יודעת מה לעשות.
״הגענ- אלה?״ ריי מתקרב אליי ומסיט את המבט שלי אליו. ״למה את בוכה?״ הוא שואל בדאגה ומנגב לי דמעה מהלחי. ״הוא עם מישהי נכון? הוא שוכב עכשיו עם מישהי אחרת?״ אני שואלת והוא נסוג לאחור, זה מאשר את כל החשדות שלי. הוא עם מישהי.
ריי נשען שוב על הכסא שלו ומסתכל קדימה, לכיוון הבית שלי. ״הבנתי ממנו שזה ההסכם בניכם, שאת מקבלת את זה.״ ריי אומר ואני בוכה עוד יותר. ״ז-זה כואב לי ריי, אני או-אוהבת אותו, אבל כל כך קשה לי איתו.״ אני אומרת-או לפחות מנסה להגיד-תוך כדי בכי.
YOU ARE READING
כנועה בשבילו
Romanceהיא בחורה ענייה שזקוקה לכסף והוא בחור עשיר שזקוק לשליטה, אפשר יותר ברור מזה? *אלימות מילולית,פיזית,תכנים מיניים,אונס,התעללות