24-אלה

4.6K 129 18
                                    

עבר שבוע מאז המקרה עם ארי בקניון ומרגיש כאילו קול מחק מהמוח שלו את כל מה שקרה, את כל מה שאמר, את כל מה שעשה. כאילו הוא לא זוכר את זה בכלל.
במהלך השבוע הזה כל מה שעשינו היה סקס, ואני לא אשקר, סקס מעולה. אבל לא אסתיר את כמות הכאב שמלווה הנאה שהוא גורם לי. משהו לא מסתדר לי, הוא אוהב אותי, אבל נהנה מלהכאיב לי, הוא ממש אוהב את זה.
״בואי לכאן אלה״ קול מבקש ממני ואני מצייתת, ״את יודעת, השם שלך ממש מתאר אותך, את באמת יפה כמו אלה״ הוא אומר וגורם לי להסמיק תוך כדי שהוא משכיב אותי על המיטה שלו.
״ת-תודה..״ אני עונה, אבל אז פתאום מתחשק לי לשחק איתו טיפה. ״תודה אדוני.״
העיניים שלו מסתכלות עליי כאילו הן רוצות לשרוף אותי, ככה זה כל פעם שאני קוראת לו ככה.
״פאק את משגעת אותי.״ קול אומר ״את סומכת עליי?״ הוא שואל ואני מהנהנת. הוא עולה מעליי ומושך יד שלי למעלה. הוא מחבר אותה לצד המיטה עם מין אזיק שמחובר למיטה ומצידו השני כרגע ליד שלי.
הוא אוזק גם את היד השנייה שלי לצד השני ועושה אותו דבר עם הרגליים שלי, כך שאני מתוחה מולו, מתוחה טיפה יותר מידי.
״קניתי לך היום משהו, אל תיבהלי.״ הוא אומר ואני כבר מפחדת אם הוא נותן לי את זה בסיטואציה הזאת.
הוא יורד מהמיטה והולך לכיוון השולחן שלו ולוקח שקית בידו, אני מנסה לראות מה יש בתוך השקית אבל הגוף שלו מסתיר את זה.
ופתאום אני שומעת רעש של זמזום, לא באמת.
הוא מתקרב אליי כשבידו שתי דברים, דילדו גדול ועבה טיפה יותר מהמידה של הזין שלו.
ווויבורטור פועל קטן, פאק.
״ק-קול..״ אני מגמגמת מרוב פחד כשאני אומרת את השם שלו. ״אל תדאגי.. זה יעשה לך טוב.״ הוא אומר ומתיישב על המיטה לידי.
״בואי נפשיט אותך מהשמלה הלא נחוצה הזו ילדונת שלי, אני מקווה שאת לא אוהבת אותה יותר מידי.״ אני כבר מנחשת לבד מה הולך לקרות, הוא קורע את השמלה שלי ומשאיר אותי עם תחתונים וחזייה בלבד.
הוא מצמיד את הוויבורטור לאיבר המין שלי מעל התחתונים וגורם לי לקפוץ בבהלה, זו פעם ראשונה שאני מרגישה דבר כזה, זה מדגדג אותי ומותח את הבטן שלי. ״את אוהבת את זה?״ הוא שואל ואני מהנהנת.
הוא מתקרב אליי ומנשק אותי תוך כדי שהוא מעביר את הוויבורטור הלוך ושוב על התחתונים שלי.
הוא מזיז את הוויבורטור וממשיך לנשק אותי כשהוא שולח את ידו לתחתונים שלי ובודק את הרטיבות שלי.
הוא מזיז את התחתונים ומחדיר אצבע אחת לתוכי ומוציא ממני אנחה שנבלעת לתוך הנשיקה שלו.
״את נוטפת, את כנראה ממש מתרגשת אה?״ הוא אומר בחיוך מתגרה, בתגובה אני פשוט ממשיכה להוציא אנחות כשהוא מזיז את האצבע שלו בתוכי.
״אני לא מבטיח לך שזה לא יכאב לך, אבל אני מבטיח שיהיה לך כיף.״ הוא מוציא את האצבע ממני ולוקח את הדילדו בידו ומכוון אותו לכיוון הפתח שלי.
הוא קורע את התחתונים שלי ואז מעביר את הדילדו למעלה ולמטה, כמתגרה בי, ואז מתחיל להחדיר אותו לתוכי לאט לאט. אני נושכת את השפתיים שלי כדי לא לצעוק מרוב המתיחה האיטית וההורגת, כשקול חודר אליי הוא עושה את זה מהר, אבל עכשיו הוא מחליט לענות אותי.
הוא מסתכך עליי מתמתחת ומחייך, ״את מחרמנת אותי כל כך עכשיו. את אפילו לא מבינה כמה.״ הוא שולח את היד שלו לכיס המכנס שלו ומוציא את הפלאפון שלו, הוא הולך לצלם אותי שוב. ״ל-לא..״ זה מביך אותי יותר מידי. הוא מתעלם ואני שומעת את הצליל של ההתחלה של הסרטון. הוא מחדיר עמוק יותר את הדילדו ואני נושכת חזק יותר את השפתיים שלי הוא מעביר את המצלמה לפרצוף שלי ואני מסתכלת עליו כשהוא מחייך.
״כיף לך?״ הוא שואל ואני מהנהנת ללא רצון, אני לא יודעת אם כיף לי, אבל אני יודעת שזה מה שהוא רוצה לשמוע. ״מילים.״ הוא פוקד ואני, כמו תמיד, מצייתת.
״כן כיף לי אההההה.״ אני לא מצליחה לעצור את הגניחה שאיימה לצאת כשהוא החדיר את הדילדו עמוק יותר, הוא כמעט מגיע לסופו.
״את יודעת, ריי היום דיבר איתי עלייך, על כמה בר מזל אני.״ הוא אומר ודוחף את כל הדילדו לתוכי בבת אחת ואני צורחת. ״אני גם חושב שאני בר מזל.״ הוא מסובב את הדילדו בתוכי ואני מנסה לא להוציא קול אז אני רק מחייכת לכיוונו. ״תסתכלי על המצלמה.״ הוא מבקש ואני מסתכלת. ״היום, אחרי כל דבר שאני אעשה לך אני מבקש ממך להגיד תודה אדוני כמו ילדה טובה, מובן?״ הוא שואל ואני מהנהנת לעבר המצלמה. הוא יורד מהמיטה ומעמיד את המצלמה ככה שתוכל לקלוט את כל מה שאנחנו עושים, ובעצם משחרר את הלחץ של הדילדו עמוק בתוכי עד שהוא חוזר ולוחץ עליו שוב.
״למה אתה מצלם את זה?״ אני שואלת אותו, ״כשאני לא איתך, אני רוצה לראות אותך, אני מצלם אותך כמעט בכל סיטואציה, גם אם את לא שמה לב.
אבל אל תדאגי, אף אחד אחר לא רואה את זה, ואם מישהו יראה את זה, אני אדאג להרוג אותו.״ הוא אומר ומוחץ את הלחיים שלי עם יד אחת שלו ״את שלי, שלי ורק שלי,זה מובן?״ הוא כמעט לא שואל ורק קובע ואני מהנהנת. ״עכשיו בואי נחזור לכוס הנזקק שלך.״
הוא מוציא את הדילדו כמעט עד סופו ומכניס אותו מהר שוב ואז מוציא ומכניס שוב ושוב ושוב, מפמפם בי במהירות לא נורמלית, אני לא מצליחה לעצור את הצרחות שלי בכל חדירה של הדילדו אליי. אני מנסה להתפתל אבל נעצרת בגלל האזיקים המחורבנים.
״תגידי לי תודה על מה שאני עושה לך עכשיו.״ הוא פוקד ״תודה! תודה תודה תודה אדוני תודה!״ אני צורחת ״כן.. בדיוק ככה, תמשיכי.״ הוא אומר וממשיך במלאכתו ״תודה אדוני תודה פאקינג רבה אדוני!״ אני צורחת.
הוא מוציא את הדילדו ממני לוקח את המצלמה שוב ומתחיל לשפשף את הכוס שלי עם היד שלו ומשגע אותי ובונה במהירות את המתח הכואב שיש לי בבטן ״תגמרי ילדונת שלי.״ הוא פוקד ואני גומרת בשנייה. הוא לא נותן לי להתאושש וישר מצמיד לאיבר הרגיש שלי את הוויבורטור שוב תוך כדי שהוא מחדיר לתוכי שתי אצבעות ומפמפם בחוזקה, ״אהההההה!!!״ אני צורחת ״תודההה תודההה תודה תודה תודה תודה תודההה!!!״ אני צורחת ומתפתלת בכאב עד שאני גומרת שוב אחרי כמה דקות אחדות.
״בבקשה ילדה יפה שלי, האישה של החיים שלי, האהבה הכי גדולה שיש לי.״ הוא מנשק לי את המצח ומכוון את המצלמה לפרצוף האדום שלי.
״היה לך כיף נכון? פחדת ואחר כך היה לך כיף?״ הוא שואל ואני מהנהנת, מנסה להבין לאן הוא מכוון.
״כבר זיינתי לך את הכוס ואת הפה, אני רוצה לנסות עם התחת היפה שלך. זה בסדר?״ הוא שואל בקול מתוק ומנשק את הראש שלי. ״א-אני לא..״ אני מתחילה להגיד ואז מתחרטת. לא לעצור אותו. זה כל מה שעובר לי בראש. לתת לו להוציא את כל מה שהוא צריך. לעזור לו. ״כן. זה בסדר.״ אני אומרת והוא מחייך אליי חיוך רחב. ״את האישה הכי מושלמת בעולם, זכיתי בך.״
אני כמעט משתגעת מרוב לחץ, אם זה יכאב לי?
הוא יורד מהמיטה ויורד על הרצפה ליד איפה שרגל ימין שלי קשורה. הוא משחרר אותה ומחלק לה נשיקות, וכך עושה גם לרגל השנייה.
הוא עולה בחזרה למיטה לוקח את שתי הרגליים שלי ומעלה אותם למעלה, כך שהן מאחוריי הידיים הקשורות שלי וככה הרגליים שלי פתוחות לרווחה, התנוחה לא נוחה בכלל, אבל בגלל שאני גמישה מאוד אני מצליחה להסתדר איתה.
הוא לוקח מין בקבוק עם משהו נוזלי בתוכו ומתחיל לשפוך על פי הטבעת שלי. הוא מורח את החומר הקר מסביב לחור שלי ואני מתפתלת ״לא לזוז״ הוא פוקד ואני מנסה להישאר במקום כמה שיותר.
אני מסתכלת על מה שהוא עושה ורואה את החיוך שלו כשהוא מסתכל עליי ומכוון את המצלמה אל החור שלי. ״אם זה יותר מידי תגידי לי ואעצור.״ הוא מבקש בקול רך ואני מהנהנת, הורג אותי איך הוא משתנה במאה שמונים מעלות תוך כמה שניות.
הוא לוקח את האצבע שלו ומחדיר אותה לתוך החור שלי ואני נבהלת מהחדירה הלא צפויה הזו. ״זה בסדר?״ הוא שואל ואני מהנהנת ״מילים.״ ״כ-כן, זה בסד-בסדר״ אני שוב מגמגמת. ״אני מת על זה שאת מגמגמת כשאת לחוצה״ הוא אומר ומנשק פלח אחד שלי ואני מחייכת קלות.
לאט לאט אצבע אחת נהפכת לשלוש אצבעות, הוא משחק איתן בתוך החור שלי ומעביר בי צמרמורת, זה לוחץ, כואב, לא נעים במיוחד.
״את מרגישה שאת מוכנה?״ הוא שואל ואני מהנהנת, אני רק רוצה לסיים עם זה כבר. הוא מתרומם, מוציא את האצבעות שלו מפי הטבעת שלי ולוקח את הבקבוק עם החומר הנוזלי שוב, שופך על איברו ומעביר את ידו הלוך וחזור.
הוא מתרומם מעליי עד שהוא ממש מעל החור הפתוח לרווחה שלי והפרצוף שלו מכוון לפרצוף שלי ואז הוא מתנמך לאט לאט, חודר אליי לאט לאט.
זה כואב, מאוד כואב, אני נאבקת בדמעות שמאיימות לצאת, אני לא רוצה לבכות, לא רוצה לגרום לו להרגיש רע.
הוא מחייך אליי ואני משתדלת לחייך אליו בחזרה, החיוך שלי מלא כאב, אבל אני יודעת שכרגע הוא רואה את מה שהוא רוצה לראות, הוא רוצה לראות שאני נהנת.
״פאק את כלכך הדוקה.״ הוא אומר ומנמיך את עצמו עוד יותר. אני כמעט צורחת מרוב כאב.
הוא יוצא מתוכי לגמרי. ״אני אתן לך להתאושש, אני יודע שזה כואב לך, במיוחד בפעם הראשונה.״ הוא מפתיע אותי עם העירנות שלו למצב.
הוא מתקרב אליי ומנשק אותי בעדינות, ״אני אוהב אותך, כל כך אוהב אותך, את עושה לי כל כך טוב.״ הוא אומר תוך כדי הנשיקות ואני מתחילה לבכות. הוא מנשק את הדמעות שזולגות לי. ״אני יודע שאני לא ראוי לאף דמעה שלך, במיוחד אחרי מה שאני עושה לך, אבל אני לא מצליח לשחרר אותך, את תמיד תשארי שלי.״
הוא מנשק אותי בפעם האחרונה וחוזר להיות מעליי.
הוא חודר אליי שוב פעם, הפעם יותר מהר, אני כבר מתרגלת לפלישה בחור הזה וזה פחות כואב לי, עדיין לוחץ, אבל אני מצליחה להתמודד עם זה.
הוא שולח את האצבע שלו לתוך הכוס שלי ומתחיל להניע אותה תוך כדי שהוא נכנס ויוצא מחור הישבן שלי. ״אההה״ אני גונחת בהנאה והוא בתגובה מגביר את הקצב.
הוא מוסיף עוד אצבע וממשיך לחדור אליי במהירות.
״כן קול כן!״ אני צועקת בעונג ״כן אדוני!״ אני ממשיכה לצעוק והוא נדלק יותר ויותר. ״אההה״ הוא נוהם.
״את מושלמת, את אפילו לא מבינה כמה טוב מרגיש להיות בתוכך פאקקק״ הוא ממשיך לגנוח.
אחרי כמה שניות אני מגיעה לשיא והוא ישר אחריי, ישר לתוך חור הישבן שלי.
הוא משחרר גם את הידיים שלי ומשכיב אותי על המיטה שלו בנוח, הוא לוקח מגבון מהשירותים ומתחיל לנקות אותי.
כשהוא מסיים הוא נשכב לידי. ״איך היה לך?״ הוא שואל כמו תמיד, וכמו תמיד אני שומעת את הפחד בשאלה הזאת. ״היה טוב, אתה תמיד עושה לי טוב קול, אני אוהבת אותך.״ אני מנשקת אותו בלחי ונשענת על החזה שלו וככה אנחנו נרדמים.

אזזז חזרתי במצב רוח כחול מאוד הפעם!!
מה חושבות על הפרק??

כנועה בשבילוWhere stories live. Discover now