אני מתיישבת במקום שלי בכיתה אחרי שאני רואה שקול כבר התיישב במקום שלו שבחצי השני של הכיתה.
המורה נכנס וכולם עמדו לקראתו חוץ מקול. כמו תמיד. עושה מה שבא לו. חסר כבוד.
המורה מרשה לנו להתיישב ואני כבר שומעת לחשושים מהבנות שיושבות מאחוריי.״ראית מה הלך היום בקפיטריה?״ איימי שואלת ״כן ראיתי, איזו מושפלת היא״ ניקול מחזירה לה. אני באמת מושפלת. עשיתי מעצמי צחוק. ״אני חושבת שהיא אוהבת את זה, היא הרי הזונה של בית ספר, שוכבת עם כל דבר שזז״ הילי פתאום קופצת לשיחה שלהן ואני מנסה לקבור את עצמי במקום, אני רוצה כלכך להיעלם עכשיו ״ג׳ים סיפר שהוא שכב איתה ושהיא נשמעת ומתנהגת כמו כוכבת פורנו״ מי זה ג׳ים? אני שונאת את כל השמועות האלו.
״אם נחפש מספיק עמוק, נוכל למצוא אותה בכל האתרים.״ ניקול אומרת ושלושתן צוחקות.
אני לא יכולה לשתוק יותר. אני מסתובבת אליהן ופונה לניקול ״את יודעת.. חיפשתי כמה צפיות יש בסרטוני פורנו שלי, וראיתי סרטון שלך ושל איליי, ממש מגניב שהרשת לו להעלות את הסרטון הזה.״ אני אומרת ומחייכת אליה, הן משתתקות ומסתכלות על ניקול בהלם. אני רואה שהיא מחפשת מילים אבל לא מוצאת מה להגיד. חה. היא קלה מידי בשבילי. ״אם את רוצה אני יכולה לקשר אותך לבוס שלי. הוא יוכל ללמד אותך טיפה איך לעשות את זה יותר טוב, ולא.. את יודעת, לשכב כמו גופה ורק להוציא קולות." אני אומרת לה והיא פוערת את הפה שלה בהלם ואני ממשיכה לחייך קורצת לה ומסתובבת בחזרה למקום שלי
לא עוברות חמש שניות וניקול כבר קמה מהמקום שלה והולכת לאיפה שהבנים יושבים, היא פונה ישירות לאיליי וסוטרת לו. שלושתם קמים. ״איך יכולת?״ היא מתחילה לבכות. ״צילמת אותנו שוכבים ופרסמת את זה?״ היא שואלת בצעקות וממשיכה לבכות. כל הכיתה מסתכלים עליהם והמורה הפסיק ללמד
״על מה את מדברת?״ הוא שואל עצבני. ומסתכל על כל הכיתה שמסתכלים עליהם. אני מחייכת בקטנה וכשאני מסתכלת מסביב אני קולטת את העיניים של קול עליי, והן עצבניות. שיט. עברתי על החוקים?
״היא אמרה! היא אמרה שהיא ראתה!״ היא ממשיכה לצעוק ולתת לו אגרופים בחזה ״אני לא אתן לך לשכב איתי יותר בחיים! זה לא יקרה שוב״ היא מעיפה לו סטירה ובורחת מהכיתה. איימי והילי אחריה ׳דואגות׳ לחברה שלהן. אבל בעצם מחפשות עוד חומר לריכול.
המורה נותן הוראה להמשיך בשיעור ואני מתעלמת מכל השאר ומתרכזת רק בשיעור. מפעילה במוח את המתג.
הצלצול מצלצל לסיום השיעור והגיעה ההפסקה. שוב הכל חוזר אליי. שיט. עכשיו ההפסקה השנייה. ולגמרי שכחתי מהעונש. אני מסתכלת למקום של קול ורואה שהוא כבר לא שם. אני מארגנת את השולחן ומתקדמת לחדר מחשבים.
כשאני נכנסת לשם אני רואה שהוא מחכה לי שם. הוא נועל את הדלת. ״את עשית את זה?״ הוא שואל נצמד אליי ואני נדחקת לקיר בתגובה. ״כ-כן אדוני...״ אני לא משקרת. ״למה?״ הוא שואל ומשחק לי בשיער. ״היא צחקה עליי. הייתי חייבת להחזיר לה. אפילו לא הייתי בטוחה שהם שכבו באמת״ אני אומרת ברצינות והוא צוחק ״אני מת עלייך״ הוא אומר ומסתכל לי על השפתיים שוב. ״אני כמעט כבר שכחתי לגמרי את הטעם של השפתיים שלך.״ הוא אומר ומזכיר את הנשיקה שגנב ממני. הנשיקה הראשונה שלי.
ואני משפילה את מבטי, בטוחה שאני אדומה בלחיים.
YOU ARE READING
כנועה בשבילו
Romanceהיא בחורה ענייה שזקוקה לכסף והוא בחור עשיר שזקוק לשליטה, אפשר יותר ברור מזה? *אלימות מילולית,פיזית,תכנים מיניים,אונס,התעללות