17-אלה

5.2K 148 42
                                    

הוא מתייסר, אני רואה את זה עליו, וזה קורה לו רק אחרי התקפים. אני תוהה אם היה לו אחד כזה כשהיא נישקה אותו, ואם כן, איך הוא יצא מזה?
הוא טוען שהיא נישקה אותו ולא מבין למה הוא לא העיף אותה יותר מוקדם, והוא מבקש סליחה. קול לא מבקש סליחה.

״את תתני לי?״ הוא שואל ואני מהנהנת, אני לא רוצה לריב איתו, אני לא רוצה לגרום לו להרגיש עוד יותר רע.

הוא רוכן אליי ומנשק אותי, נשיקה עדינה, לא אגרסיבית, נשיקה מרגיעה, ספק אותי ספק אותו.
הוא מתחיל להעביר את הידיים שלו במורד גופי ומגיע עד למתחת לחצאית הסקוטית שלי. ״אני יכול?״ הוא שואל כשהוא מתנתק מהנשיקה שלי. אני מהנהנת והנשימות שלי הופכות להיות יותר כבדות, כך גם שלו.

הוא מוריד את התחתונים שלי לאט לאט ומחליק אותם לקרסוליים שלי ואז הוא מרים את החצאית שלי וחושף את איבר המין המגולח שלי.

ידעתי שמהר מאוד אנחנו נתקדם אז כבר מלפני שבוע הורדתי שם הכל, גם כי סיוון אמרה לי שגברים אוהבים את זה וגם כדי להרגיש יותר טוב עם עצמי.

הוא מעביר את ידו הלוך ושוב על האיבר שלי ואני מתחילה להתפתל בישיבה ואוחזת בכתפיים שלו, הרעש היחיד שנשמע אלו הנשימות שלו והאנחות שלי.

הוא מתכופף על הברכיים ומושך אותי לקצה של הכיור. מה הוא עושה?

הוא מתקרב אל איבר המין שלי יותר ככה שאני מרגישה את הנשימות הכבדות שלו על האיבר שלי ״אני אוכיח לך...״ הוא לוחש. ״תוכיח לי מה?״ אני כבר לא מרוכזת, מבולבלת לגמרי. ״אני אוכיח לך שאני יכול לעשות לך טוב, יותר מכל בן אדם אחר.״ הוא אומר ובשנייה שהוא מסיים את המשפט הוא מצמיד את הפה שלו לאיבר שלי ומתחיל ללקק אותו.

אני מאבדת שיווי משקל ומחליקה אחורה, הוא מנצל את זה ומושך אותי אליו יותר מהיריכיים שלי וכורך את ידיו סביבם. ״פאק, יש לכוס שלך טעם אלוהי״ הוא אומר כשהוא לוקח אוויר וצולל אל הכוס שלי-כמו שהוא אומר-שוב.

״קול..״ אני גונחת את השמו, לא יודעת למה, ״כן, תגידי את השם שלי כשאני מזיין את הכוס המתוק שלך עם הפה שלי״ הוא אומר ומוצץ את הדגדגן שלי בתוך פיו, אני מרגישה את הלחץ שהרגשתי כשנגע בי מצטבר בי שוב.

הוא מעביר את לשונו לאורך כל הכוס שלי ונושך את הדגדגן שלי ומוציא ממני צרחה, כאב מענג, כמו שרק קול יודע לעשות. ״את אוהבת את זה אה? את אוהבת את הפה שלי עלייך נכון זונה קטנה שלי?״ הוא שואל ואני מופתעת מהעובדה שהוא קרא לי הזונה שלו. זה מה שאני בשבילו? זונה?. אני לא מספיקה להתלונן כי הוא ישר מצמיד אליי את הפה שלו שוב ומוצץ את שפתיי הכוס שלי לתוך פיו.

אני אוחזת בשיערו ומצמידה אותו אליי, יותר קרוב.
״קול... אני...״ אני מנסה להוציא מילים אבל לא מצליחה להתרכז כשהראש שלו בין הרגליים שלי.

כנועה בשבילוWhere stories live. Discover now