עברו שבועיים מאז המקרה עם שון, ביקשתי מאלה לשלוח לי כל כמה ימים את ההתקדמות של הכוויות שנהיו לה מהשעווה של הנר, היא שלחה רק את הבטן ואני לא אמרתי לה על זה כלום.
לגמרי יצאתי משליטה באותו היום, לא הגיע לה לסבול ככה, אבל הכעס שלי גבר עליי, ההתקפים האלו מכניסים אותי למצב של כעס לא נורמלי.
אלה לא הפרה את החוקים מאז, כנראה היא מפחדת. במהלך כל השבועיים האלו היא עשתה כל מה שביקשתי, מהבחינה המינית כמעט ולא התקדמנו, היא לא מוכנה להוריד את התחתונים, זה מציק לי אבל אני שותק. היא גם ככה הרגישה לא נעים כשנגעתי בה תוך כדי העונש.
כל השבועיים האלו לא זזתי ממנה בבית ספר, רציתי לבוא אליה הביתה אבל היא המציאה תירוץ מטופש כדי שאני לא אבוא, לא הבנתי עדיין מה הבעיה הגדולה, אח שלה כבר יודע על זה שאנחנו מדברים, זה בגלל אחותה?
״בוקר טוב נסיכה״ אני מנשק את אלה בראש כשאני נכנס לכיתה,היא כבר מחכה במקום שלה כמו כל בוקר. היא מחייכת אלי ואני ממשיך לכיוון החברים שלי.
״אחי, מחר המשחק הראשון של העונה. אתה מוכן לזה?״ איליי שואל אותי בחיוך מאוזן לאוזן. האם אני מוכן לזה? לא. אני לא עונה לו, אני רק מחייך ״היי, תסתכל עליי״ ריי אומר לי ומחזיק את הפרצוף שלי בידיים שלו. ״השנה, תשתדל כמה שפחות מגע עם השחקנים אם זה לא קשור למשחק, הבנת?״ הוא שואל ואני שוב, מחייך.
״אם לא תענה לי עכשיו אני הולך למאמן ואומר לו להשאיר אותך בספסל כל העונה.״ הוא אומר ברצינות, אני יודע שגם הוא מפחד מההתקפים שלי. ״המאמן בחיים לא ישאיר אותי על הספסל, אני בין השחקנים הטובים בקבוצה.״ אני אומר בחיוך יותר גדול.
״קול, אל תשחק איתי. הבנת או לא?״ הוא שואל, אני מוריד את החיוך ומסתכל עליו ברצינות ״כן, הבנתי.״
״כל הכבוד״ הוא אומר ונותן לי אגרוף בחזה.
אני הבנתי מה הוא אומר, אין סיכוי שאצליח לקיים את זה. העונות האלו מוציאות ממני יותר מידי אגרסיות.
אנחנו ממשיכים לדבר על העונה של הכדרוגל שנפתחת מחר ובדיוק אחרי חמש שניות של רוגע, ניקול מגיעה.
״מחר המשחק הראשון! בהצלחה!״ היא אומרת בהתלהבות ומקפצת. ניקול היא הקפטנית של המעודדות. איליי מחייך אליה והיא מרצינה כשהיא קולטת אותו, הם לא התגברו על מה שאלה אמרה.
״אל תסתכל עליי״ ״אני אסתכל עלייך מתי שאני רוצה״ ״אתה לא!״ ״תכריחי אותי.״ ״גאד אני שונאת אותך!״
טוב זה נגמר מהר... בדרך כלל לוקח לה יותר זמן להיכנע. היא מעבירה את המבט שלה אליי, זה כבר לא מתחיל טוב...
״אז.. קול..״ היא אומרת בקול שמבשר על דברים לא טובים ומתקרבת אליי, היא מגיעה עד לאיפה שאני יושבת ומתיישבת על הירך שלי.
YOU ARE READING
כנועה בשבילו
Romanceהיא בחורה ענייה שזקוקה לכסף והוא בחור עשיר שזקוק לשליטה, אפשר יותר ברור מזה? *אלימות מילולית,פיזית,תכנים מיניים,אונס,התעללות