קול ישן אצלי כל השבוע, כשהגיע סוף השבוע החלטנו כולנו לצאת לקניון.
״יש לי הרגשה לא טובה.״ ריי אומר לי ישר כשאנחנו מגיעים, הוא מההתחלה לא רצה לצאת לכאן בטענה שיש יותר מידי אנשים ושזה תמיד נגמר ברע, הוא מעדיף שנשב בבית של מישהו מאיתנו, כמו תמיד.
אבל אני תמיד בעד שינוי.
״די תשתחרר קצת.״ אני נוזפת בו בחיוך ״הכל יהיה טוב.״ אני מנסה לשכנע אותו ואת עצמי והוא מגלגל לי עיניים.
שנינו יודעים שלקול יש פתיל קצר, ומקומות עם הרבה אנשים לא עושים לו טוב, אבל מה הסיכויים שיהיה משהו כלכך נורא שהוא יצא מדעתו היום?
אנחנו מתיישבים לאכול באיזור האוכל, קול והבנים הלכו להזמין לכולנו אוכל בזמן שאני וסיוון יושבות ומדברות.
אני מחליטה לפתוח איתה מה שרציתי לפתוח כבר ממזמן. ״אז... מה הולך בינך לבין איליי?״ אני שואלת והיא מאדימה ישר ״מ-מה? לא קורה כלום!״ היא נלחצת ישר ״את גרועה בלשקר, שפכי.״ אני מפצירה בה והיא נכנעת
״שכבנו״ היא מודה ואני פוקחת את העיניים בהלם ״ולא רק פעם אחת.״ היא משפילה את המבט מבושה ואני מתחילה לצחוק ״את? ואיליי? שוכבים?״ אני לא מפסיקה לצחוק ״אוי, חשדתי כל הזמן הזה, אבל לשמוע שזה באמת קורה, זה טוב מידי״ אני אומרת וגורמת לה לחייך ולצאת מהבושה שהיא נכנסה אליה.
היא ממשיכה לשתף אותי בפרטים עד שהבנים מגיעים ואנחנו משתתקות. אני מאוכזבת טיפה כשהבנים מגיעים עם האוכל ואני רואה שקול קנה לי ולו סלט עוף והבנים קנו להם ולסיוון המבורגר עם ציפס, אבל כבר הבנתי שקול אובססיבי לבריאות שלו, ועוד יותר לשלי. אז אני זורמת עם זה.
״לא הבאת רוטב״ אני אומרת לקול, הוא ישר מתרומם אבל אני מושיבה אותו. ״זה בסדר, אני אביא״ אני אומרת וקמה למרות חוסר שביעות הרצון שלו.
״אלה?״ אני שומעת קול קורא לי בזמן שאני מחכה שהמוכר יביא לי את הרוטב שביקשתי ממנו. אני מסתובבת לכיוון הקול ורואה את ארי.
ארי עבד איתי פעם, היינו חברים ממש טובים, היינו מתארחים אחד אצל השני כמעט כל יום, הוא מכיר את האחים שלי ואוהב אותם כמעט כמו שהם אוהבים אותו, מאז שפיטרו אותי לא דיברתי איתו יותר, הוא שלח לי הודעות ואני לא עניתי. הסיפור עם קול הסיח את דעתי לגמרי.
״ארי!״ אני צועקת והוא רץ לחבק אותי. אני לא מחבקת אותו בחזרה למרות שאני רוצה, אני ממש ממש מקווה שקול לא רואה את זה. ״אני לא מאמין! מרגיש לי כאילו לא ראיתי אותך נצח!״ הוא אומר ומחייך אליי חיוך כנה כשהוא מנתק את הידיים שלו ממני ואני מחייכת אליו בחזרה.
״לאן נעלמת? דאגתי לך״ הוא שואל ״היה... היה מסובך טיפה...״ אני אומרת ומשפילה את הראש שלי במבוכה, המצב שלו בבית היה יותר טוב משלנו אבל לא בהרבה, הוא תמיד ניסה לעזור לנו ולא הסכמתי, למרות שלא היה לו הרבה, הוא היה מבזבז מהמשכורת שלו לפעמיים בשביל לקנות לליה בובה חדשה.
YOU ARE READING
כנועה בשבילו
Romanceהיא בחורה ענייה שזקוקה לכסף והוא בחור עשיר שזקוק לשליטה, אפשר יותר ברור מזה? *אלימות מילולית,פיזית,תכנים מיניים,אונס,התעללות