״חכה לי רגע!״ אני צועקת לקול כשהוא ממשיך במסדרון בלי להביט בי, אני רצה כדי לנסות להשיג אותו ״תעצור! בבקשה!״ אני אומרת והוא לא מקשיב, אני מגיעה אליו ולוקחת את ידו אליי ועומדת מולו, הוא לא מסתכל עליי. הוא מסיט את מבטו כדי לא להסתכל עליי.
״בבקשה, אדוני..״ אני אומרת והוא מסתכל לתוך העיניים שלי תוך שנייה, כאילו הדלקתי מתג כשקראתי לו אדוני, אני מביטה בו בעיניים מתחננות בניסיון להוציא ממנו כמה שיותר מידע, נמאס לי לא לדעת כלום.
אני פותחת את הפה שלי כדי לדבר והוא עוצר אותי בכך שהוא מנשק אותי, נשיקה שכבר הספקתי להכיר, הוא פורק את כל הכאבים שלו ומוציא אותם עליי כשהוא נושך את השפה שלי או מושך בשיער שלי, ואני כמו הילדה הטובה שלו, מקבלת את הכל.
אחרי כמה דקות אנחנו מתנתקים מחוסר אוויר והולכים בלי מילים לספסל שלנו, הוא מושיב אותי עליו כשהפנים שלי לכיוונו ומנשק אותי שוב, אבל הפעם נשיקות נעימות וקצרות, הוא נרגע. עכשיו אפשר לדבר איתו.
״אדוני..״ אני אומרת ומסתכלת ללמטה כשאני מתעסקת עם האצבעות שלי בלחץ, הוא בחיים לא הסכים לספר לי, ואני יודעת שאם גם עכשיו הוא לא יעשה את זה, הוא הולך לכעוס עליי, כמו כל פעם שאני מתערבת בזה.
״בבקשה, תסביר לי.״ אני אומרת ומסתכלת לתוך עיניו. ״את בטוחה?״ הוא שואל ואני מהנהנת.
״דוד שלי..״ הוא אומר ומפסיק, קשה לו. אני שולחת את היד שלי ללחי שלו ומלטפת אותו. ״הוא היה אונס את אמא שלי.״ הוא אומר ובשנייה אחת הכל התהפך.
הכרחתי את עצמי להמשיך ללטף אותו בידיים רועדות, הסתכלתי לתוך העיניים שלו והחזקתי את הדמעות, אסור לי לבכות, לא עכשיו. לא כשזה הזמן שלו.״הוא היה אונס את אמא שלי, ואני ראיתי את זה, ולא עשיתי כלום.״ הוא אומר ומנענע את הראש ובכך מעיף את היד שלי. ״הוא היה מכריח אותו לאונן מולו, הוא היה מכריח אותי לגעת בזין המגעיל שלו, הייתי קטן אלה, הוא הרס אותי.״ הוא אומר ודמעות זולגות מתוך עיניו, בפעם הראשונה בחיי, אני רואה אותו בוכה.
אני מחבקת אותו כשהוא ממשיך להתפרק. ״הוא היה מלמד אותי שאני צריך להיות אכזרי, להיות כמוהו, וככה אני עכשיו. בדיוק כמוהו.״ הוא אומר ואני מחבקת אותו יותר חזק. ״אתה לא כמוהו.״ אני אומרת לו ונושכת את השפה שלי כדי לעצור את הדמעות שמאיימות לצאת.
הוא מתרחק ממני ומנענע את ראשו ״אני בדיוק כמוהו, אני מכריח אותך להיות איתי, למרות שאת לא רוצה.״ הוא אומר בכאב, הוא מאשים את עצמו. ״אני רוצה. אני רוצה להיות איתך, אני רוצה להיות שלך. אני שלך.״ אני אומרת ומכריחה אותו להסתכל עליי בכך שאני מחזיקה את פניו עם הידיים שלי. הוא ממשיך לנענע את ראשו, כאילו הוא לא מאמין לי.
״קול, תסתכל עליי.״ אני אומרת והוא מסתכל עליי ״אתה לא מכריח אותי לעשות כלום. אני רוצה את הכל. אני רוצה כל מה שקשור בך. אני רוצה אותך.״ אני מודה.
YOU ARE READING
כנועה בשבילו
Romanceהיא בחורה ענייה שזקוקה לכסף והוא בחור עשיר שזקוק לשליטה, אפשר יותר ברור מזה? *אלימות מילולית,פיזית,תכנים מיניים,אונס,התעללות