״את לא זזה מהמקום, לא משנה מה קורה״ המילים של קול ממשיכות להתנגן בראשי, אני רואה אותו חונק את שון, אני רואה ששון מסתכל עליי, אני רואה שכל השאר גם מחכים שאצעור את קול, אבל אני לא מצליחה לזוז. כאילו אם אני אזוז משהו רע יקרה. כאילו אני חייבת להקשיב לו. אז אני לא זזה. למרות שאני מנסה. משהו לא רגיל. אני לא מצליחה לזוז.
כל מה שאני עושה זה רק לבכות ולמלמל מילים שגם אני בעצמי לא מבינה.
״מה לעזאזל קורה פה?״ ריי שואל אותי. ״תוציאי אותו מזה! הוא עומד להרוג אותו!״ ריי מנענע אותי כשרואה שאני לא מגיבה לו. ״אלה!״ הוא צועק עליי.
״א-אני- אני לא יכולה.. אני לא מצ-מצליחה..״ אני מגמגמת, כמו כל הזמן.
״מה זאת אומרת לא מצליחה?״ הוא שואל ״קול פקד עליי לא לזוז לא משנה מה קורה, אני כאילו לא מצליחה לזוז, אני מנסה אבל לא מצליחה״ זה בטח נשמע טיפשי.
״תצעקי.״ ריי אומר לי ואני מסתכלת עליו מבולבלת. ״מה?״ הוא מסתכל עליי כאילו זה אמור להיות מובן לי, ואז הוא מתחיל להסביר ״קול פעם אמר לי שהדבר היחיד שיכול לגרום לו לעזוב כל מה שהוא עושה, זה כשמישהו שהוא אוהב במצוקה. ואותך הוא אוהב. עכשיו, תצעקי.״
אני לא מתעכבת על זה ומתחילה לצעוק ״אעהעאהעהאעהאהה״ אני צורחת. כלום לא קורה.
״עוד פעם״ ריי אומר לי ״אעאההעאהעה״ לא קורה כלום.
כולם מסתכלים עליי, אבל קול עדיין בשלו.״יותר חזק.״ ״אעהעאעהעאעהעאעהעעא״ אני צורחת הכי חזק שאני יכולה וקול מתעורר מההתקף שלו בשנייה שאני צועקת. הוא משחרר את שון, זורק אותו לרצפה, ורץ אליי.
״את בסדר? מישהו פגע בך?״ הוא שואל אותי בדאגה ״פגעת בה?!״ הוא שואל את ריי שעומד לידי. ״ל-לא... הוא לא פגע ב-בי קול..״ אני מגמגמת. שוב.
הוא מסתכל על ריי במבט אטום ולא מאמין, ואז מסתכל עליי באותו מבט בדיוק. הוא כועס על מקודם.
״בוא נ-נלך לספסל, אני אסביר לך שם מ-מה קרה.״
אני לוקחת את היד שלו ומובילה אותו החוצה, בשנייה שאנחנו מגיעים לספסל הוא מנתק את היד שלי משלו ומסתכל עליי מחכה שאני אדבר. הוא לא רוצה שאני אשב עליו, הוא ממש כועס.״שכבתם?״ וואו, זאת השאלה הראשונה שהוא שואל. ״גאד, לא!״ אני עונה ישר. אני ממש לא מוכנה לעשות את זה בפעם הראשונה וגם אם הייתי מוכנה, שון הוא לא זה שהייתי רוצה לעשות את זה איתו...
״אז מה הלך שם? מה עשית איתו לבד?״ קול מסתכל עליי במבט כאילו הוא חושד בי, כאילו הוא לא מאמין לי.
אני מדליקה את המתג, הגיע הזמן לדבר בלי לגמגם.
״שון מתקשה בלימודים, ובגלל זה כבר כמה זמן אני עוזרת לו, לא נפגשנו, רק בפלאפון. הוא שולח לי הודעות על נושאים שהוא לא מבין ואני מסבירה לו, הפעם הוא לא הבין גם כשהסברתי לו בפלאפון, לכן הוא ביקש להיפגש. הסכמתי כי רציתי לעזור לו אבל לא רציתי לספר לך כי הוא התבייש בזה.״ אני אומרת ומכבה את המתג. כמה טוב זה לדבר רציף.
YOU ARE READING
כנועה בשבילו
Romanceהיא בחורה ענייה שזקוקה לכסף והוא בחור עשיר שזקוק לשליטה, אפשר יותר ברור מזה? *אלימות מילולית,פיזית,תכנים מיניים,אונס,התעללות