21-אלה

5.1K 157 53
                                    

״את בטוחה?״ הוא שואל אותי בין נשיקות ואני מהנהנת. אני בטוחה. אני רוצה את זה. ״נחכה שהם ילכו ואז-״ הוא קוטע אותי ״זין על לחכות.״ הוא אומר ומתחיל ללכת לכיוון הסלון שוב ואני אחריו.
כשאנחנו מגיעים הוא לוקח אותי להיות לפניו ומצמיד את הגב שלי אל החזה שלו ומחבק אותי.
״הגיע הזמן שתלכו, יש לנו דברים לעשות.״ הוא אומר ומעיר את כולם מתוך הצפייה ההדוקה בסרט, הוא באמת היה מעניין.

אני סוקרת את המבטים של כולם, את המבט המתלהב של איליי שמבין מה אנחנו הולכים לעשות, המבט המודאג של סיוון שכנראה גם הבינה, והמבט המופתע של ריי, שלא מבין איך מנקודה א הגעתי לנקודה ת.

אני מסתכלת עליו ועל סיוון ומסמנת להם ׳אל תדאגו, זה בסדר׳ עם השפתיים שלי, ככה שקול לא שם, אבל הם עדיין נרגעים.

אחרי כמה שניות של הלם, איליי קם ומרים איתו את סיוון. ״ביי אישה״ איליי אומר וצובט לי את הלחי בצורה מוזרה, אבל זה איליי ככה שזה אמור להיות נורמלי.
״בטוח שאת בסדר? אני לא רוצה להשאיר אותך כאן ככה.״ היא אומרת בדאגה ואני מחייכת אליה ״הכל בסדר סיוון, אני מבטיחה לך. אנחנו צריכים טיפה זמן.״

הם יוצאים מהבית ורק אז ריי קם אלינו. ״אחי, תן לי איתה דקה.״ ריי אומר לקול, וקול במפתיע, אחרי כמה שניות של התלבטות וקרב מבטים שקט עם ריי, משחרר אותי והולך לחדר שלי. כנראה שהחברות שלהם יותר חזקה ממה שחשבתי, גבר אחר שהיה אומר את זה היה מקבל מכות עכשיו.

״את בטוחה? אל תעשי את זה כדי שהוא לא יהיה עם אחרות, אם תעשי את זה, רק כי את באמת רוצה.״ הוא מפציר בי, אני לוקחת את ידו ומקרבת אותה ללב שלי. ״אני רוצה. אני באמת רוצה. אני אוהבת אותו, ואני גם רוצה לדעת, אני רוצה ללמוד, ללמוד אותו, לקבל כל דבר בו.״ אני אומרת. ״אני לא משקרת.״ אני מחזקת את האחיזה שלי ביד שלו לכמה שניות ואז משחררת.

״אם הוא יפגע בך, ואת תעלמי, זה יהיה רע בשבילו, רע מאוד, אני לא יכול לתת לזה לקרות.״ הוא אומר שוב בטון דואג עוד יותר. ״אני לא אלך. אף פעם.״ אני מבטיחה לו. ״אני אחכה בחוץ, באוטו שלי. אני אחכה שתתקשרי, תגידי לי אם הכל בסדר, או שאני צריך להיכנס.״ הוא אומר ואני מהנהנת, הוא מנשק אותי בלחי ויוצא מהבית.

ואני מתקדמת לכיוון החדר שלי, לכיוון קול.

בשנייה שאני נכנסת לחדר קול מתנפל עליי ומבהיל אותי, הוא מצמיד אותי לקיר ומתחיל לנשק אותי בפראות. ״פאק אני לא מאמין שזה קורה״ הוא אומר כשהוא שואף אוויר ואז חוזר לנשק אותי בלי לתת לי אוויר לנשימה, אני נכנעת לו ומתמסרת לגמרי לנשיקה האגרסיבית הזאת שמוכיחה לי שהוא רק שלי בנשיקות, ותכף גם רק שלי בסקס.

הוא מוביל אותנו למיטה ומתחיל להפשיט אותי ללא הכרה. נראה שהוא ממהר למשהו ואני עדיין לחוצה. ״ר-רגע קול...״ אני אומרת והוא עוצר-או יותר נכון-קופא במקום. ״את לא רוצה? התחרטת?״ הוא שואל בדאגה ״לא! פשוט תחכה טיפה.. תן לזה זמן..״ אני אומרת והוא מחייך וחוזר לנשק אותי ולאט לאט מוריד את החזייה שלי.

כנועה בשבילוWhere stories live. Discover now