14-קול

4.9K 160 53
                                    

לא הצלחתי לישון כבר שלושה ימים. היא פשוט מטריפה אותי. כמה שנים שכל מה שחיפשתי זה את התשומת לב שלה, מה לא עשיתי. ועכשיו היא שלי, והיא משלימה עם זה, ופאק זה מרגיש כמו חלום.

ראיתי איך העיניים שלה נפתחו לרווחה כשאשר ציינתי את העובדה שאני לא אוהב סקס משעמם, ראיתי שם פחד, כן, אבל ראיתי שם גם מלא תשוקה. היא רוצה את זה. הילדונת שלי רוצה את זה.

מיותר לציין שאחרי שחזרתי הביתה עברתי מקלחת קרה כדי להרגיע את הזקפה שבטוח לחצה לה על הבטן התחתונה כשהיא ישבה עליי, לא הצלחתי לעשות כלום כדי להוריד אותה, ופאק זה כאב. גם אחרי שגמרתי פעמיים כשאני צועק את השם של אלה, היא לא נרגעה עד הסוף. פאק, מה הילדונת הזאת עושה לי?

״מישהו פה יותר מידי חייכן יחסית לשעה״ איליי אומר לי ונותן לי אגרוף לכתף, אני מחייך אליו ומתיישב במקום שלי בכיתה, מסתכל מקדימה ומוצא את אלה יושבת בשקט עם המחברת וכותבת, היא אפילו לא שמה לב שנכנסתי.

היא לובשת גינס סקיני בצבע כחול בהיר עם קרעים קטנים וחולצה לבנה מכופתרת עם סמל בית הספר שהיא הכניסה לתוך הגינס. כשהיא שלחה לי את זה בתמונה, לא חשבתי שהיא תראה עד כדי כך שווה בתוך בגדי בית הספר האלו, אבל פאק. היא מצליחה להפתיע כל פעם מחדש.

עברו שלושה ימים מאז שדיברנו בבית שלה, שלושה ימים שכל מה שעשינו ביחד היה בעצם להתנשק.

למרות שזה שיגע אותי אני שמח על זה שהתקדמנו איכשהו. היא עדיין שונאת אותי וכועסת על הרבה דברים שאני עושה, אני לא מפספס את זה, אבל היא שותקת. היא מבינה שהיא יכולה להפסיד הכל.

רעש הצלצול נשמע ובאותה שנייה אלה אספה את הדברים שלה במהירות ורצה מהכיתה, עקבתי אחריה וראיתי שהיא הולכת לכיוון כיתה אחרת, פתחתי את הדלת ויצרתי פתח קטן שאפשר לי להציץ לבפנים.

אלה. יושבת שם. עם גבר.
גבר אחר.

ראיתי אדום בעיניים, מה לעזאזל קורה כאן? הוא לא מפסיק להסתכל עליה, והיא צוחקת מאיזה משהו שהוא אמר, היא נהייתה אדומה. היא מסמיקה ממנו. הוא החמיא לה? מה הוא אמר לה?

המחשבות סחפו אותי רחוק מידי אז החלטתי פשוט להיכנס לכיתה הזאת לפני שאני אהיה יותר עצבני.

״מה את חושבת לעזאזל שאת עושה?״ אני צועק ומבהיל את שניהם. ״ז-זה-ל...״ אלה מנסה להגיד, אבל מגמגמת כמו תמיד כשהיא בלחץ. למה היא בלחץ? היא בלחץ כי תפסתי אותה? היא בלחץ כי היא עשתה איתו משהו מעבר ללדבר איתו? פאק, אני מתחרפן.
״אחי, תרגע״ המזדיין הזה אומר וקם ממקומו אני מתעלם ממנו ומסתכל על אלה המפוחדת, מנסה לפענח מה קרה כאן באמת. ״אתה לא חושב שאתה טיפה אובססיבי? היא לא הרכוש שלך. מותר לה לעשות מה שהיא רוצה.״ אוקיי, כאן הוא טועה, היא לגמרי הרכוש שלי.

כנועה בשבילוWhere stories live. Discover now