sept

371 16 1
                                    

stellani posted to her Instagram story:

"budeš mi chýbať Barcelona ✈️✈️ OSLO ❤️"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"budeš mi chýbať Barcelona ✈️✈️ OSLO ❤️"

replies to the story:

↩︎ dennis_hauger: 🥺😭 budeš mi chýbať ty mrcha

↩︎ prema_team: snáď sa ešte počas sezóny k nám pripojíš 😇

------------------------------

„Takže jedno lungo, latte a k tomu dvakrát gin s tonikom." zopakovala objednávku pokladajúc jednotlivé poháre na malý stôl nachádzajúci sa v rohu kaviarne, v ktorej pracovala „Nech sa páči!" s hraným úsmevom si prezrela dve postaršie dámy, ktorých objednávku vybavovala. Neodcudzovala ich, keby mohla, sama by si dala jeden, či dva striky ginu bez ohľadu nato, že bolo sotva pravé poludnie. Bohužiaľ na rozdiel od nich bola ona v práci.

„Pripomeň mi," pristavila sa pri svojej kolegyni odkladajúc tácku za bar „prečo tu pracujem?"

Dnes naozaj nebol jej deň. Bola znechutená, osamelá, i napriek tomu, že kaviareň bola plná ľudí. Chladné nórske počasie jej na nálade vonkoncom nepridávalo. Chýbala jej slnečná Barcelona, to teplo, či dokonca i neustále hučiace monoposty krúžiace dokola. Naozaj jej chýbal Dennis, viac než kedykoľvek predtým. Opäť ju premkýnal zvláštny pocit, s ktorým posledné roky bojovala. Zvieravý pocit nikdy neutíchajúcej bezmocnosti pohlcujúci celé jej telo.

„Peniaze dievča, peniaze!"

Stella nad jej pravdivou odpoveďou pretočila očami. Nepochádzala z nejak extra bohatej rodiny, bola to zlatá stredná trieda a tak jej neostávalo nič iné ako si popri štúdiu privyrábať.

Dvere na kaviarni sa otvorili štrngajúc o malý zvonček nad nimi, oznamujúc tak zamestnancom, že majú nových zákazníkov.

Konečne sa na blondínkinej tvári ustálil skutočný úsmev. Bolo to akoby ju vypočuli samotné nebesá prinášajúc jej do cesty známu, milovanú tvár.

„Julie!" natešene zvolala kráčajúc smerom k nej.

Julie Kristiansen bola po Dennisovi Haugerovi jediná osoba, ku ktorej si Stella dokázala vytvoriť to pravé priateľské puto. Hoci v jej živote ani zďaleka nebola takú dobu ako Dennis, na ich vzťahu to nič nemenilo.

Hovorí sa, že každý človek, ktorý Vám skríži cestu, Vám do života vstúpil z určitého dôvodu. To by sa dalo povedať i o Julieninom staršom bratovi Christofferovi, Stellinmu bývalému priateľovi.

Christoffer Kristiansen, Stellina prvá láska, prvé zlomené srdce, človek, ktorý jej ublížil ako nikto predtým. I napriek tomu, že od ich rozchodu ubehol temer rok, stále s ním nebola vysporiadaná. To jediné pekné, čo jej zostalo z ich vzťahu bola Christofferova mladšia sestra.

drivers' parade | A.L.Where stories live. Discover now