quinze

376 17 3
                                    

stellani posted to her Instagram story:

stellani posted to her Instagram story:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

📍Monte Carlo, Monaco

"Povedal niekto fancy drahá, Monako káva? 🤔"

replies to the story:

↩︎ charles_leclerc: špeciálna návšteva pre Arthura? 🤭

↩︎ f3boyz: chcela by som mať tvoj život 😫

---------------------------------

Nevedno ako, ocitla sa na Azúrovom pobreží. V kniežactve popretkávanom luxusom, snobizmom a aroganciou. Pýtajúc sa jej pred týždňom, kde bude tráviť koniec Mája, ani náhodou by sa jej odpoveď nestotožňovala s realitou. Pravdepodobne by odpovedala, že bude v práci, v kaviarni obsluhovať zákazníkov popritom sa učiac na záverečné skúšky, no rozhodne by si samú seba nepredstavovala v Monaku. V Monaku, kráčajúc Paddockom po boku Dennisa Haugera vstriec tej najnoblesnejšej Veľkej cene formuly jeden z celého kalendára.

Nestíhala sa obzerať všade na vôkol, vnímať to všetko, čo sa okolo nej dialo. Jediné načo upriamovala svoj pohľad, bolo Dennisovo čierno biele tričko s výraznými nápismi. Dennis. Jej slabosť, jedna z mála osôb, ktorým nedokázala povedať nie. Nie, tak jednoduché slovíčko a pritom jej, dívajúc sa do jeho očí, nešlo cez jazyk.

Prišla si stratená. Pred ňou rozprestieral svoju náruč svet, ktorý sa ani zďaleka nepodobal tomu, v ktorom ju Dennis učil donedávna chodiť. Tento bol omnoho väčší, plný žralokov čakajúcich na seba menšiu chybu z Vašej strany len aby mohli uchmatnúť miesto po Vás. Nikde na blízku nebola Angelina, ktorá by ju vítala so širokým úsmev na perách. Namiesto nej sa dočkala len jedného nevraživého pohľadu za druhým. Garáže RedBull racing sa ani zďaleka nepodobali tým, v ktorých fungovala Prema. Atmosféra v talianskom tíme bola veselšia, nadnesenejšia, priateľskejšia.

„Pripomeň mi," zhlboka sa nadýchla dívajúc sa na svojho najlepšieho kamaráta „prečo sa s tebou ešte kamarátim?"

Rozhodne do tohto novo objaveného sveta nezapadala. Ani svojou prirodzenosťou, ani tým, čo mala na sebe oblečené. Biela blúzka a rifle, boli pre túto parádu až príliš obyčajnými. I napriek tomu, že bol len piatok popoludní a na programe nebolo nič špeciálne okrem tréningov.

„Pretože bezo mňa, by si teraz nebola na tak peknom mieste akým Monako bezpochyby je." pokrčil ramenami nespúšťajúc svoj zrak z jednej z mnohých obrazoviek premietajúcich aktuálne dianie na mestskom okruhu.

Hoci tento víkend bola ako doprovod hlavných pretekov na pláne kategória formule dva, Dennis, ako junior RedBullu dostal možnosť sledovať dianie priamo z centra.

V momente, v ktorom mu bolo oznámené, že si smie so sebou niekoho do Monaka vziať, bolo rozhodnuté. Stella, ho musela sprevádzať stoj, čo stoj, nech by bola cena hoc ak vysoká. Bol ochotný urobiť čokoľvek len aby mohol jeho plán pokračovať. Stačilo zmieniť doživotnú zásobu kávy a Stella bola jeho.

drivers' parade | A.L.Where stories live. Discover now