Nebolo to tak žeby v noci toho veľa vypila, boli to len dva hlúpe poháre vína, no i tie jej dokázali spôsobiť ukrutný bolehlav. Bolesť hlavy, s ktorou sa snažila popasovať, len násobilo barcelonské slnko, ktoré jej svietilo do očí. V snahe vyhnúť sa mu si na hlavu nasadila jeden z Dennisových šiltov.
Testovanie v Barcelone nepozostávalo len z neustáleho krúženia po Catalunyi, skrývalo sa za ním toho omnoho viac. Boli to nie len rozhovory s novinármi, či iné mediálne povinnosti a stretnutia so sponzormi. Svoj čas v slnkom zaliatom Španielsku si vyčlenila i Angelina, nútiac jazdcov Premy tvoriť obsah pre sociálne siete.
Sediac s pohárom čistej vody, sledovala ako Dennis s Arthurom robia zo seba väčších hlupákov ako v skutočnosti boli. Spoločnosť im robil Oliver alebo Olli, nebola si príliš istá jeho menom, nakoľko za celú dobu, čo sprevádzala Dennisa v Barcelone nemala tú česť s ním prehovoriť ani slovko.
„Neverím, že sa títo traja niekomu páčia." prehovorila, konštatujúc viac menej pre seba, no jej slová upútali Angelininu pozornosť.
„Neverila by si ako dievčatá letia na túto ich hlúpučkú stránku." poznamenala žena v strednom veku kontrolujúc papiere s pripraveným scenárom.
Za úlohu mali natočiť dve videá. Jedno mali temer hotové, zatiaľ čo to druhé ich ešte len čakalo.
„Neviem čo je príťažlivé na dvoch chlapoch, ktorí veslujú na stroji a popri tom odpovedajú na otázky, prostredníctvom ktorých zosmiešňujú samých seba a svoju inteligenciu." pokrčila ramenami „Vlastne moment!" na okamih sa zarazila venujúc Angeline pobavený úškrn „Oni dvaja nemajú žiadnu inteligenciu takže je všetko v úplnom poriadku." dodala mávajúc rukou.
Angelinu blondínkino správanie donútilo k úsmevu: „Ako je možné, že to s tebou a tvojím sarkazmom Dennis ešte nevzdal?" začudovala sa.
Poznala Dennisa, nebol jeden z tých najtrpezlivejších, nehovoriac o tom aký náchylný bol na isté typy správania. Sarkazmus, satira a irónia rozhodne nepatrilo k tomu, čo by obľuboval.
Stella pokrčila ramenami: „Vie aká som, prečo sa tak správam a rovnako tak vie, že môj sarkazmus a irónia nikdy nie je v jeho prípade myslená vážne."
„V Dennisovom nie ale čo v prípade Arthura?" vyzvedala Angelina. Možno ale len naozaj možno sa jej zapáčil Dennisov neškodný plán spojiť dve osamelé duše v jednu. Videla v nich ten istý potenciál, ktorý v nich videl i nórsky jazdec. Jediné, čo trebalo urobiť, bolo dvojicu po postrčiť, nasmerovať ich tým správnym smerom. Klamala by ak by tvrdila, že sa jej táto hra na Kupida, rímskeho boha lásky, nezapáčila.
„Ale no tak Angelina, veď ten chlapec si nevie ani len zapamätať správne svoju národnú príslušnosť. A to sa ani nebavme o tom, že nevedel hlavné mesto Nórska. Nórska!"
Doteraz mala pred očami jeho vystrašený, mierne zmätený výraz v tvári, ktorý vystrúhal v momente ako mu Olli položil otázku z geografie. Dokonca ani len to jeho „Som v geografii naozaj zlý." v nej nevzbudzovalo ľútosť. Poznať hlavné mestá, minimálne u tých známejších krajín, pokladala za neodmysliteľnú súčasť všeobecného rozhľadu.
„Dievča zlaté," Angelinina dlaň dopadla na blondínkino plece jemne ho stláčajúc „Nebuď na tých chlapov taká náročná, môže sa totižto stať, že tvoja pekná tvárička ostane sama." nebolo to myslené zle, bola to len taká malá rada, ktorú venovala skúsenejšia, staršia žena tej mladšej, menej skúsenej.
prema_team posted to Instagram story:
YOU ARE READING
drivers' parade | A.L.
FanfictionTri nudné večery na predsezónnych testoch v Barcelone. Dvaja tímový kolegovia. Jedna hlúpa stávka. Dennis Hauger, pán dohadzovač. Arthur Leclerc, obeť číslo jeden. Stella Nilsen, obeť číslo dva. Hovorí sa, že pod lampou býva vždy tá najväčšia tma...