stellani posted to her Instagram story:
📍Oslo, Norway
"ideálne leto môže začať 🙏🏻"
replies to the story:
↩︎ julie_kristiansen: tak na toto okamžite zabudni! 😡
↩︎ arthur_leclerc: 💫
---------------------------------
Bola voľná. Od školy. Od práce. Pripravená nato, naplno si užiť leto. Doprevádzaná jemnými lúčmi slnka, vyvaľujúc sa na záhrade za domom. V jednej ruke ľadová káva, v druhej rozčítaná najobľúbenejšia knižka. Hoc jej letné plány boli pohladením pre jej introvertnú dušu a Stella sa na ne doslova tešila, Dennis Hauger, sa ako nespočetne krát predtým, i teraz postavil do role kazisveta. Za žiadnych okolností nemohol pripustiť, aby jeho najlepšia kamarátka ďalšie leto premárnila s nosom zaboreným do tej najtučnejšej knihy.
Mal toho dosť. Jej utiahnutého správania, vyhýbavého postoju, ktorý zaujala voči Arthurovi. Spomínajúc Arthura Leclerca, i ten ležal nórskemu pretekárovi v žalúdku. Boli ako dve malé deti, ktoré namiesto toho, aby sa postavili svojim problémom čelom vpred, sa ich rozhodli ignorovať. A tak neváhajúc, rozhodol sa vziať ich osud do svojich vlastných rúk. Všetko v spolupráci s Angelinou a Charlesom Leclercom.
Pýtajúc sa ho pár rokov naspäť, nikdy by mu ani len na um neprišlo, že raz bude sedieť za stolom s jedným z jazdcov talianskej Scuderie Ferrari. Nehovoriac o tom, že si napočudovanie rozumeli, smiali sa, vtipkovali spolu. Mali totiž spoločný cieľ, dať istú blondínku a istého monackého pilota dohromady.
Jazdecká miestnosť, na ktorej dverách svietila jasna šestnástka, pripomínala skôr bojový bunker ako priestor slúžiaci na odpočinok. V jej strede stál okrúhly stôl, ktorý obklopovalo more červenej. Zástupca Ferrari a zástupcovia Premy, rokujúci dopodrobna o svojom pláne. V rohu stála magnetická tabuľa, na ktorej bola v skratke načrtnutá stratégia boja.
„Je to jednoduché." skonštatoval Dennis pohodlne sa opierajúc o plastovú stoličku „Angelina si vezme do parády Stellu a ty," očami vzhliadol k Charlesovi „zas Arthura."
„Dôležité je, aby sme na sebe nedali nič spoznať." dodala Angelina varujúc tak mladého pretekára. O svojich hereckých schopnostiach nepochybovala, no tie Charlesove, boli otázne. Poznala ho, pracovala s ním a tak vedela, že mu robilo častokrát problém niečo pred kamerami zahrať, respektíve zachovať si seriózny výraz v tvári a rázom sa nerozosmiať.
„Ja budem na Vás čakať v boxoch Premy." ubezpečil ich Dennis uzatvárajúc tak debatu „Všetko je jasné?"
Dokonale poznajúc plán a svoje úlohy, všetci zúčastnení prikývli.
„Tá malá blondína Vás zaživa stiahne z kože." stojac v rohu miestnosti, študujúc čmáranice na tabuli, Lorenzo Leclerc záporne krútil hlavou. Z tváre mu sršala nespokojnosť. Ako jediný si uvedomoval detinskosť a možné riziko ich plánu. „A teba Charles," otáčajúc sa, očami vyhľadal pohľad svojho mladšieho brata „Arthur pochová pod čiernu zem."
YOU ARE READING
drivers' parade | A.L.
FanfictionTri nudné večery na predsezónnych testoch v Barcelone. Dvaja tímový kolegovia. Jedna hlúpa stávka. Dennis Hauger, pán dohadzovač. Arthur Leclerc, obeť číslo jeden. Stella Nilsen, obeť číslo dva. Hovorí sa, že pod lampou býva vždy tá najväčšia tma...