trente

596 20 5
                                    

Ľudské bytosti, nielenže sú tajuplné ale sú istým spôsobom i zábavné. Túžia potom byť s osobou, ktorú milujú, no odmietajú svoje city otvorene priznať. Niektoré z nich dokonca odmietajú ukázať čo len malý náznak svojho záujmu a to všetko len kvôli strachu. Strachu z toho, že ich pocity nebudú rozpoznané, či horšie, že nebudú opätované. Prekvapujúca na tom celom je však tá bytostná túžba byť s osobou svojho záujmu i napriek tomu pocitu, ktorý ich pomaly zabíja.

Studený vietor vejúci od rozbúreného mora, nútil mladú Nórku tisnúť šálku s vriacou bezkofeínovou kávou o čo si bližšie k jej perám. Vdychujúc jej vôňu, slastne privrela viečka. August sa pomaly blížil ku svojmu koncu a hoc bolo ešte stále leto a dni na Azúrovom pobreží boli pomerne horúce, k večeru teplota každým dňom pomaly klesala.

Sediac na samotnom špici lode, majúc nohy pritiahnuté k hrudi, dívala sa na pomaly zapadajúce slnko. Vo svojich myšlienkach sa spätne ohliadala za letom, ktoré prežila. Ani z diaľky sa nepodobalo tomu, ktoré si pár mesiacov späť vysnívala. Neprečítala jednu jedinú knihu z dlhého zoznamu kníh, ktoré chcela behom leta prečítať. Na záhrade svojho rodinného domu v Osle strávila minimum zo svojho času. Jediné, čo sa stotožňovalo s jej predstavou, bolo množstvo ľadovej kávy, ktorou schladzovala svoje rozhorúčené telo. Jej leto bolo šialené. Emočne vypäté. Plné láskania, bozkov, nežných dotykov. Plné sĺz smiechu ale i malých hádok. Jednoducho všetkého, čo patrilo k letu zamilovaného, dospievajúceho dievčaťa. Správne! Stella Nilsen, bola naozaj zamilovaná.

Sledujúc ako slnko pomaly striedal mesiac, pery sa jej roztiahli do lenivého úsmevu. Dívajúc sa na tento prírodný úkaz, ktorý bol pre bežných ľudí prirodzenou súčasťou dňa, jej oči žiarili šťastím. Mesiac a s ním objavujúce sa hviezdy, sa jej už navždy budú spájať s Arthurom Leclercom. So slovami milujem ťa, znejúcimi z jeho pier.

arthur_leclerc posted to his Instagram story:

arthur_leclerc posted to his Instagram story:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

📍Positano, Italy

tagged: stellani

"Naučila si ma dôležitú vec. Ukázala si mi, že som dôležitý, že existuje dôvod, kvôli ktorému tu som. Len vďaka tebe som sa cítil, akoby bol svet šťastný, že som tu. Nie som si istý tým, či ešte niekto dokáže vo mne vyvolať pocity, ako ty. 🌙💫"

replies to the story: 

↩︎ charles_leclerc: Arthuro 🥹 you little softie

↩︎prema_team: ❤️

---------------------------------

Pozoroval ju. Jej rozradostnenú tvár. Dlhé vlasy vejúce vo vetre. Smejúce sa oči. To, ako s pohárom bieleho vína tancovala po vyľudnenej pláži, majúc na sebe len bodkované bikiny. Pohľad na ňu mu rozbúchal srdce. Rýchlo, intenzívne. Vykračujúc smerom k nej, vzal ju do svojej náruče.

drivers' parade | A.L.Where stories live. Discover now