Aku hanya berkurung seorang diri di bilik. Segala ketukan di pintu dihiraukan kerana aku mahu bersendirian buat masa ini. Tidak mahu diganggu sesiapa. Faham kan?
Pregnancy Test diatas meja itu dibaling kedalam tong sampah. Dua jalur merah terus membuat amu meremang satu badan. Lebih baik aku mati dari hidup begini. Mahu berjumpa dengan orang cukup membuat aku malu... Mengandung anak luar nikah? Ah aku perlu bunuh diri sahaja.
"WOI JANGAN BUNUH DIRI BODO" jerit Hyunsuk yang berjaya membuka pintu bilik aku dan menarik aku yang mahu terjun dari tingkap itu. Oppa ni kacau jelah... sepak kan
"Oppa buat apa ni? Keluarlah sana" kataku sambil menolak Hyunsuk keluar. Kan aku cakap tidak mahu diganggu oleh sesiapa pun. Oppa tak faham bahasa ke ni? Hemu hemu hemu hemu hemu hemu hemu hemu hemu!!!
"Dah lah tu....ia takkan selesai kan masalah pun" kata Hyunsuk. Aku merenung oppa nya tajam.
"Oppa bukan perempuan jadi oppa tak faham yang Yuqin rasa...." Kataku sedikit beremosi. Memang tiada orang boleh faham aku ke?
"Tapi dia tak bersalah! Walaupun dia sebahagian daripada Junkyu tapi dia masih innocent. Kau sanggup nak bunuh anak sendiri ke?" soal oppa semula. Jauh disudut hati aku memang aku tak sanggup nak gugurkan kandungan ini tapi....mampu ke besarkan nya seorang diri? Ayah dia nak bertanggungjawab ke?
"TAPI KITORANG TAK KAHWIN LAGI DAN DAH ADA ANAK? OPPA RASA APA YANG ORANG KATA? .... Hiks..OPPA keluar lah..." Jeritku sambil menolak oppa menutup pintu bilik aku. Aku bersandar pada pintu dan hanya menangis.
Tidak lama kemudian, pintu ini diketuk lagi. Manusia mana ni tak faham bahasa ni? Nak kena belasah ke bagi faham?
"OPPA NAK APA-"
"Choi Yuqin"
Aku terus terhenti. Mataku melihat susuk tubuh lelaki didepan aku. Lelaki yang menghancurkan segala-galanya. Eh tapi dia pun tak sengaja masatu-
"keluar, saya taknak cakap apa-apa lagi" kataku sedikit dingin. Aku tidak mahu melihat muka manusia ini. Rasa malu makin menebal sekarang. Apa yang aku malukan pun taktahu lah.
"Dengar dulu" katanya sambil menahan pintu.
"AKU TAK NAK DENGARLAH-"
Junkyu terus menolak aku di katil. Dia berada diatas aku sekarang.
"Dengar Choi Yuqin, saya tahu saya salah dan saya akan bertanggungjawab dengan apa yang berlaku" katanya namun itu tidak menenangkan aku langsung. Aku bukan tak gembira yang dia mahu bertanggungjawab cuma ada perkara lain.
"Tapi kenapa awak cakap yang kita akan kahwin cepat kat media?" Soalku tidak puas hati. Aku baca berita pagi tadi memang rasa nak bunuh diri je eh. Bila masa aku setuju nak cepat kahwin ni? 😑
"Saya takde pilihan...lebih baik berita kita kahwin cepat lagi bagus tersebar daripada berita kandungan awak...saya dan keluarga saya tak mahu perkara ni sampai kepada luar. Buat masa ni hanya keluarga kita sahaja yang tahu" jawabnya dan mengakhiri persoalan aku. Ada betulnya jugak sebab lagi bagus berita perkahwinan kami akan dipercepatkan tersebar luas daripada orang tahu yang aku mengandung. Fuh ngeri siot kena serbu dengan wartawan.
"Tapi.....kalau awak simpan anak kita tu boleh kan? Jangan gugur sebab kesian dia tak dapat tengok ayah dia yang kacak ni" kata Junkyu dengan tersengih. Entah kenapa aku rasa cringe bila dia sebut perkataan 'anak kita' tu. Walaupun sudah terang lagi bersuluh memang anak kami tapi...takleh leh ..... HSHSHSHSHSHSGUAHS
"....fine tapi saya perlukan masa untuk bersendirian sekarang..." Kataku bersetuju untuk tidak mengugurkan kandungan aku. Aku nekad akan mengandung nya selama sembilan bulan sebelum bersalin. Fuh mesti sakitkan nak bersalin?
YOU ARE READING
♡ 100 day's with you ≖ junkyu ♢
Fanfiction҂ everyday with you until I fall in love 𝗦𝗧𝗔𝗥𝗧 : 2/6/2022 𝗘𝗡𝗗 : 16/9/2023 【© 2022 Park_Fina 】