30'

1K 86 177
                                    


Selamlarr, ben geldim. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Ay, öncelikle koskocaman otuz bölüm devirdik sizinle, bunun şerefine sizlerden bool bool yorum bekliyorum ona göre! 🥺💗

Bölümü vaktinde atamadığım için gerçekten sizlerden özür diliyorum. Şu sıralar bi tık yoğunum, bölüm yazmaya veya yazdıklarımı düzenlemeye fırsatım olmuyor maalesef ki. :(

Umarım anlayışla karşılarsınız, telafi olarak uzun bir bölüm yazdım sizlere.

İyi okumlar güzellerim. 💗

-Sonraki bölümü, en çok yorum yapan okuyucuma ithaf edeceğim. (Random, emoji, harfler, noktalama işaretleri vb. kabul etmeyeceğim.)

İkbal Ü.

-

30. Bölüm : Yeniden Esra

 Bölüm : Yeniden Esra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Elfida&Karan Aksel. )

Dudaklarıma yerleştirdiğim gülümsemeyle yaklaşık iki-üç dakikadır kapıyla bakışıyordum. Belki de iyi bir fikir değildi.. Galiba, aradığımız feminist Elfida'ya şu an da ulaşılamıyordu.

"Kim gelmiş güzelim? Açsanıza kapıyı?" Karan buraya bakmadan, Deniz'in saçlarını örmeye çalışırken bir yandan da laf yetiştiriyordu.

Zil bir kez daha çalındığında bakışlarımı sorarcasına hemen arkamda en az benim kadar stresli olan kızlara çevirdim.

"Açıyorum?" Dedim 'm' harfini gereğinden fazla uzatarak. Ödül oyununda, sepeti açan Acun'a dönmüştüm.

"Bismillahirrahmanirrahim.. Aç bakalım." Derin kısık sesiyle konuştuğunda daha fazla beklemeden açtım kapıyı.

Karşımda Aybike'nin yaşlarında, siyah saçlı, yeşil gözlü, uzun boylu, elinde çikolata kutusu olan çocuk gülümseyerek bakmaya başladı bize.

"Hoş geldin Eray." Diye mırıldandığımda beni,

"Erdem, efendim.." Diye düzeltti. Utançla geriye çekilip geçmesi için içeriyi işaret ettim. Eray ya da Erdem, ne fark eder ki?

"Hoş geldin Erdem. Bizde seni bekliyorduk." Erdem, tıpkı bana olduğu gibi Derin'e de efendice gülümseyerek karşılık verdi. Ardından Aybike'ye döndüğünde hiç beklemeden sarıldı. Gözlerim istemsizce koskocaman açılmıştı. Bu nasıl bir acemilik Erdem!

"Güzeli- Bu kim lan?" Karan'ın lafı kız kardeşine sarılan Erdem'i gördüğünde yarıda kesilmiş, kaşları an be an çatılmıştı.

"Aybike halamın sevgilisi galiba.." Diyen kızıma gözlerimi belerte belerte baktığımda bana 'ne var?' dercesine başını iki yana salladı. Allah'ım sana geliyorum, kızımın bu kadar bilmiş olması gerekli miydi cidden?!

ELFİDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin