Pristali sme na Beijing letisku. Naša trénerka nás zrátala, našťastie nikto neostal tam kde nemal :D Vyšli sme von z letiska a našli sme náš mini bus ktorý nás viezol na náš hotel. Cestovali sme asi 25 minút keď sme tam konečne došli. Na recepcii sme sa registrovali a zobrali našu kartu od izby. Trénerka nám ešte povedala že, o 12:00 sa stretneme na obede na dolnom poschodí v hotelovej reštike. Izby sme mali osamote, čo sa mi dosť páčilo lebo večer mám rada súkromie a ticho. Išla som na izbu a ešte som mala 2 hodinky čas takže som si dala vaňu. Po 17hodinovom cestovaní si neviete predstaviť aká to je úľava.
Obliekla som si nejaký top a rifľovú sukňu.
Bolo asi 11:45 tak som sa pomaly obula a išla som do reštaurácie. Baby sa tam už schádzali takže sme si išli aj nabrať jedlo. Jasom si dala iba šalát s kuracím mäsom, keďže som kapitánka a baby ma vyhadzujú do vzduchu a musím robiť gymnastické triky tak sa musím udržiavať. Náš cely tím aj s hokejistami mal rezervovaný cely obrovsky stôl aby sme sa zoznámili a nadobudli aj kamarátstva možno... Sadla som si vedľa Niny a postupne prichádzali aj hokejisti. Nina si všimla hneď Jura a mne to bolo úplne jedno že kto tam je. :D Vedľa mňa si sadol Juro ale jasom to FAKT neriešila. Nina do mňa buchla že kukaj kto si ide sadať ku mne. Jasom jej povedala že kľudne sa presadíme ale povedala že nie že to je už neslušne. Tak som povedala že okej. Jedli sme a ja som tak nešikovná že sa mi podarilo rozliať moju vodu rovno na jeho priestor medzi nohami. V duchu som sa strašne smiala ale navonok som ostala úplne zahanbene lebo to je taká vec čo fakt že fakt nechceš. Hneď som brala vreckovku a som mu to priložila na stehno. On sa na mňa pozrel a povedal mi že nemusím sa ho chytať. Neviem čo si akože on v hlave myslel ale ja som sa ho dotýkať isto nechcela.
„Tak prepáč že som ti chcela pomôcť, neber to nejako zle", som mu povedala.
On na mňa vyskočil že či si akože myslím, že nemá ruky a nevie sa utrieť aj sám.
Ostala som úplne že wtfff nič som ti nespravila?! On sa skľudnil ale mne to bolo blbé tak už som celý čas len ticho sedela a iba som počúvala čo hovorí trénerka. Konečne obed skončil a ja som mohla ísť do izby, išla so mnou aj Nina. Rozprávali sme sa o tom incidente a povedala že tiež to nepochopila prečo bol taký. Zhodli sme sa že je to asi nejaký egoisticky blbec a Nina súhlasila.
Spravili sme si ešte fotku vo výťahu.
Dohodli sme sa, že pôjdeme si večer zabehať aby sme vybehali obed. Prezliekla sa sa do športového outfitu a išla som zaklopať Nine že som ready nech ideme. Ona mi otvorila dvere ale povedala že dnes nejde lebo jej je nejako blbo, že aby som išla sama. Išla som teda lebo som si potrebovala aj vybiť zlosť z tej kraviny na obede. Zobrala som si aj mobil a slúchadla. Zapla som playlist, vypla hlavu a iba bežala.
Prosím zanechajte mi aj nejaký komentár a môžete mi dať aj nápad že ako by to malo pokračovať.
Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey