42. Náš večer

641 15 0
                                    

Ďalšie mesiace sa nič zaujímavé nedialo. Nadišiel týždeň pre odchodom na majstrovstvá. Hotel aj všetko zariadil manažér. Vybavil aby som mohla byť s Jurom na izbe, inak by som si musela zaplatiť iný hotel. 

Je presne týždeň do odletu do Fínska. Musíme ísť dnes do mesta nakúpiť nejaké veci čo potrebujeme. Ráno sme vstali. Naraňajkovali sa. Obliekli sme sa a išli sme do nákupného centra tu v Košiciach. Ja si musím kúpiť veľa zimného oblečenia. Vyskúšala som si bielu zimnú bundu.

T: Ako vypadám?

J: Ako snehuliačik. Postavil sa a dal mi pusu na čelo.

T: Tak to neviem či to tak chcem.

J: Vypadáš krásne, určite kupujeme.

T: Myslíš?

J: Áno. Pobozkal ma.

Skúšala som si aj otepľovačky. Juro sedel v kabínke na taburetke. Ako som si ich obliekala tak som sa zohla a Juro ma capol po zadku. Ja som sa otočila a vraždila ho pohľadom.

J: Čo moja láska?

T: Ešte chceš provokovať?

J: Chcem, baví ma to.

T: Hej?

J: Áno

T: Určite?

J: Áno.

Sadla som si na neho obkročmo a začala ho bozkávať na krku a za uchom. On ma silno chytil za boky a za zadok. Ja som sa náhla postavila a robila, že nič. Baví ma ho provokovať. On ma opäť stiahol na jeho kolená.

J: Prečo ma provokuješ? Silno mi pozrel do očí. 

T: Neprovokujem. 

J: Vôbec...

T: Tak možno trochu, ale keď mňa to tak baví.

J: Ale mňa to nebaví.

T: Smola.

J: Jaj, ty takto

Začal ma dravo bozkávať na krku. Z našej kabínky boli počuť asi zvláštne zvuky lebo tam prišla predavačka a sa spýtala cez dvere na kabinke, či sme v pohode. My sme sa rýchlo od seba odlepili. Juro sa postavil, ja som rýchlo zobrala oblečenie ktoré som si vybrala a išla som ku pokladni to zaplatiť. Juro ma počkal a išiel vedľa mňa.

J: No vidíš to kvôli tebe!

T: Kvôli mne?!

J: Áno, veď ty provokuješ!

T: No a čo, ale bolo to vzrušujúce. 

J: Bolo akože... Ale skoro som sa neudržal.

T: Ale macko, prosím ťa.

J: Ty budeš večer prosiť aby som neprestával! Pošepkal mi do ucha

T: Hihi, už sa teším

J: Ja by tebou sa moc neteším.

T: Ou, pán je nahnevaný.

J: No veď uvidíš.

Išli sme do ďalšieho obchodu, bol to športový obchod. Ja som si potrebovala kúpiť zimné topánky a Juro nejaké termo-pradlo. Vybrala som si čierne čižmy s takou kožušinou. Juro si vybral klasické termo-pradlo. 

Kúpili sme všetko čo sme potrebovali. Juro nakladal nákupy do kufra v aute.

J: Celkom som aj hladný.

T: Ja ani nie.

J: Ale neklam

T: Fakt nie. Chudnem, aby som sa ti páčila. Áno, cvičím, teraz som to trošku zanedbala a jedla som nezdravé a kalorické veci. 

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now