17. Achh

822 17 2
                                    

Juro telefón zdvihol, odišiel na balkón a tam volal, nevedela som kto mu volá ale neriešila som to. Juro sa vrátil.

T: Kto volal? 

J: Moja sestra. Povedal to takým zvláštnym tónom

T: Ahaaa. Bolo mi to divné, prečo by to tak zvláštne povedal...

Ďalej sme to neriešili, bolo už veľa hodín a tak sme sa rozhodli, že ideme spať. Ľahli sme si, Juro mi ani nedal pusu na dobrú noc. Bola som smutná. Povedala som mu len "dobrú noc" takým nahnevaným hlasom. Odpovedal len dobrú.

Otočila som sa mu chrbtom a slzy mi začali stekať po tvári a padať na vankúš. Nevedela som, že čo sa deje a prečo je taký. On zaspal no ja som nevedela zaspať. Premýšľala som nad celým naším vzťahom. Strašne som bola smutná. Nad ránom som zadriemala a hneď nás zobudil budík. Dnes mali chalani zápas a ja som už mohla tancovať. Nemala som na to vôbec náladu. 

J: Dobré ráno.

Neodpovedala som

J: Čo sa deje? Prečo si v noci plakala? Všimol si moje červené oči .

T: To čo sa deje by som sa mala spýtať ja teba nemyslíš? 

J: Čo by sa malo diať? Nič sa nedeje.

T: Aha dobre, keď nič tak nič

Odišla som do kúpeľne a začala robiť rannú hygienu. Juro bez slova odišiel z mojej izby do svojej. Zavolala som Nine a začala jej plakať do telefónu. Neviem čo sa deje ani nič. Začala ma upokojovať, že isto sa nič vážne nedeje. Dovolali sme, ja som sa dala dokopy a odišla na raňajky. 

Sadla som si k mojím spolu tanečníčkam, Juro sedel s chalanmi. Prvý krát od nášho vzťahu sme nesedeli spolu.

Dojedli sme a išla som do svojej izby si pripraviť veci na zápas. Nachystala som si kostým, predtým som ho vyžehlila.

O 13:00 sme mali zraz na recepcií. Prišla som tam a postavila sa k dievčatám. Juro prišiel s chalanmi, prišiel za mnou či môžem ísť na slovíčko. Išla som.

J: Timka ja, prepáč mi to. Volala mi sestra, že babka dostala COVID a leží v nemocnici...

T: To som nevedela 😞 poď sem ku mne.

Objali sme sa.

T: Tento zápas musíš vyhrať, pre babku!

J: Budem sa snažiť ale neviem či to zvládnem.

T: Musíš to zvládnuť. Sľub mi jednu vec, vždy si všetko povieme hneď.

J: Dobre, prepáč.

Objali sme sa a pobozkali.

Autobus už prišiel, nastúpili sme, sedela som s Jurom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Autobus už prišiel, nastúpili sme, sedela som s Jurom. Cesta prebiehala klasicky, iba sme sa rozprávali o jeho rodine a súkromí. Vystúpili sme a išli na štadión, všetci sme sa prezliekli, aj tanečníčky aj hokejisti.

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now