Na majstrovstvách sme už týždeň, chalanom sa darilo už aj lepšie. S Jurim sme na seba mali málo času lebo buď mal tréning alebo zápas. V obidvoch prípadoch bol unavený, čiže nahnevaný. Ja som dni trávila väčšinou so Soničkou v meste. Chodili sme na kávičku, nákupy a tak... Išli sme aj dnes. Prišli sme do kaviarne neďaleko centra. Bola to taká reštaurácia v štýle retro. Naša obľúbená. Sadli sme si a rozprávali sme sa.
T: Soni, mňa to už nebaví, stále je unavený a podráždený. Akože ja rozumiem ale potrebujem ho, chýba mi...
S: Ja ťa úplne chápem. My to isté sme prežívali a prežívame s Peťom. Musíš proste vydržať majstráky a bude to okej.
T: Ja viem ale chýbajú mi proste dotyky a pekné slová. Chýba mi on celý.
S: Počúvaj! Mám nápad! Pôjdeme do nejakého obchodu a kúpiš si pekné prádielko. Zajtra majú chalani voľno, čiže môžete užívať 2 dni.
T: Mne by sa to páčilo ale neviem ako Juro.
S: Ale akože ako? Bude viac nadšený ako ty.
T: O tom pochybujem.
S: Prestaň! Poď, ideme nakupovať.
Zaplatili sme za naše kávy a išli sme do obchodu kde majú sexy spodné prádlo. Vyberali sme dosť dlho. Chcela som aby mi perfektne sedelo všade. Vybrala som si takéto:
Zaplatili sme a išli pomaly pešo na hotel.
T: Už viem ako to spravím aby si ma všimol. Keď príde si to oblečiem a bez slova si ľahnem k nemu, že idem spať. Uvidím čo spraví.
S: To bude super. Podľa mňa úprimne akože, skočí na teba. Fakt. Začali sme sa smiať.
Cestou na hotel sme sa rozprávali, teda skôr Sonička rozprávala. Ja som mala hlavu už v posteli pri Jurovi a usmievala som sa ako slniečko na hnoji. Prišli sme na hotel. Juro bol akurát na tréningu tak som sa išla nachystať. Dala som si vaňu, oholila som sa, umyla som si vlasy, spravila som si masku. Dala som aj fotku na instagram.
Spravila som si proste celkovú skincare. Cítila som sa super.
Je podvečer a Juro už prišiel z tréningu. Ja som bola v župane (pod ním to prádlo) na počítači a tvárila som sa akože nič. On prišiel ku mne a pobozkal ma na líčko. Išiel hneď do sprchy. Ako vyšiel zo sprchy išiel len v trenkách do postele a hral sa na telefóne. Ja som vypla počítač a išla si akože ľahnúť. Prišla som ku posteli, vyzliekla som si župan. Ako som si ho vyzliekala, Juro si ma celú premeral pohľadom. Ľahla som si do postele a otočila som sa mu chrbtom. Čakala som, že sa ku mne otočí a začne sa mi venovať no nestalo sa tak. Iba sa otočil a zakryl ma.
Povzdychla som si a začali mi slzy stekať po tvári. On ma asi nepočul alebo ja neviem. Myslela som na to všetko pekné čo sme zažívali, ako sme sa milovali a plánovali budúcnosť. Jasné asi si hovoríte, že moc dramatizujem ale skúste ma pochopiť.
Bola som už celá zaslzená a tak som sa posadila aby som sa vysmrkala. Keď som sa posadila a smrkala tak si Juro všimol, že plačem.
J: Čo sa deje láska?
T: Nič. Odsmrkla som si
On sa postavil, podišiel ku posteli ku mne a kľakol si predomňa. Dal si ruky na moje kolená a pohladkal ma.
J: Čo sa deje, povedz mi to prosím.
T: Proste mi chýbaš a bojím sa, že sa niečo deje a náš vzťah krachuje.
J: Moja. Povzdychol si. Aj ty mne chýbaš, už teraz. Hrozne moc ťa milujem. Nedopustím aby sme sa rozdelili. Neviem fungovať bez tvojej vône a myšlienky na teba.
Boli to krásne slova. Začali mi stekať slzy, skočila som mu do náručia a objímali sme sa. On stále v objatí si so mnou skočil do postele kde sme sa až do spánku túlili.
Ahojte lásky. Prepáčte, veeeľmi dlho neboli časti. Mala som hrozne výčitky a aj som chcela niečo vydať ale nedokopala som sa k tomu. Chcem vám ale oznámiť, že časti budú. Ale vôbec nie pravidelne. Budú podľa toho ako to cítim. Ďakujem za podporu. Milujem Vás. <3
Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey